September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    net bij de VK geweest en ik ben 9 kilo aangekomen tot nu toe. wel veel meer dan bij mijn eerste zwangerschap, maar nog niet schokkend (dacht ik :D)

hoe is het met jullie vandaag? aan het werk, of thuis dingen doen?

2. Alita

Alita Niet meer actief

Hey,

Alles weer prima met de huid van mijn dochter!!
    Alleen heeft ze toch wel wat last van eczeem, tja zon en zee was het advies maar hier is geen zee in de buurt helaas!!
    Maar binnekort lekker naar Zeeland!!!

@Maagzuur bleh had ik bij eerste zwschap dus ook en nu weer, verschrikkelijk!! Ik pak me s`nachts regelmatig een rennie!!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    prachtige buik zeg!!!

4. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ga vandaag met een vriendin haar trouwjurk nog eens passen :) Ze gaat volgende week trouwen!

Verder maar eens proberen om het huis wat aan kant te maken en misschien nog een stukje van de box schilderen. (wel met waterverf natuurlijk ;)) Ideaal weer om te schilderen

Betr kilo's ik ben van de week bij de vlos geweest en ben maar 2 kilo aangekomen boven mijn startgewicht. Dus ook nog erg netjes. Ik merk wel dat ik nu enorm veel zin in zoetigheid heb....da's wat minder.

Verder gaat het allemaal goed met ons manneke! We zijn vorige week bij het schisisteam geweest in Nijmegen en het is ons enorm meegevallen. We waren bang dat we in en uit het ziekenhuis zouden moeten gaan maar gelukkig blijft het maar bij een aantal ziekenhuizenbezoeken en natuurlijk zeer verspreidt (tot zijn 18jr) In het begin zullen we er meer zijn dan later. Ook is het heel fijn dat ze tegenwoordig een nieuwe methode hebben...een plakbandje!
    Het zorgt net als een plaatjes ervoor dat de lippen en de kaak en gehemelte in de goede positie groeit en in een later stadium beter operabel is. De operatie zal gebeuren bij 3-6mnd...daar kijk ik wel een beetje tegenop :( hij is dan nog zo klein...maar zeker beter als we in het begin dachten bij maar een weekje oud. Het een en ander is erg afhankelijk van wel of geen gehemeltespleet en dat kunnen ze niet voor de geboorte vaststellen...we zullen gewoon moeten afwachten

Positief is wel dat we ons steeds mee ouders voelen ;) Zelfs mijn vriend die in het begin nog wat afstand hield is nu volop en met erg veel enthousiasme bezig met de babykamer en alle andeere klusjes die nog gedaan moesten worden....heel erg fijn!
    Wij kunnen echt niet meer wachten tot het zo ver is ;)

Grts Jinne

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    die steken onderin heb ik ook last van. Echt bij de uitgang zeg maar maar dan ietsje hoger. Druk, steken en zeurende onderbuik. Ik ga het ook morgen ff navragen bij de vk.
    Misselijkheid, vervelend joh. ik heb er hier tegenwoordig 's morgens weer erg last van.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    leuk, veel plezier!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies!!
    Lijkt al indalen maar dat kan nog helemaal niet?

8. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ik bedoel maar haha..
    maar ja ik moet ook nu nog een week of 4 werken en dan heb ik 3 weken vakantie gelukkig.. en dan nog maar even werken en dan verlof joepie!!

xxxx

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow das wel erg snel nu al een gat in zn schoenen. Hoop dat ze n iet moeilijk doen, maar lijkt me toch niet na zo'n korte tijd.
    Auto wassen daar hebben ze heel relaxed een wasstraat voor hoor:D

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    weer goedgekeurd dus bij de vk? Altijd fijn. Als de vk je gewicht geen probleem vindt is eht goed toch. Niet druk om maken hoor

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik mag het niet hopen zeg. Het voelt erg akelig in ieder geval.
    Wat fijn trouwens dat je dochter haar huidje weer goed gaat.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik ga de laptop maar weer s uitgooien. Ivy wil niet slapen dus dan gaan we nu maar ff op haar toekomstige kamer ruimen. Anders komt er straks weer niks van terecht vandaag.
    Tot later weer.

13. Alita

Alita Niet meer actief

ja gelukkig wel idd.......alleen wat last van eczeem maar aangezien i dat al mijn hele leven heb weet ik wat te doen he;)

Ja ik heb het bij mijn eerste zwschap niet gehad hoor die steken...

14. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL

Me dochtertje heeft soms wat plekjes in haar knieholtes en idd de zee doet wonderen.
    Als we hier naar het strand gaan heeft ze er veel minder last van!
    Waar ga je naar toe in Zeeland? Ben nieuwsgierig he, maar woon zelf in zeeland.

15. Alita

Alita Niet meer actief

Hey ja precies in haar knieholtes..maar nu gaat het wat beter omdat ze staat! Vorig jaar toen ze alleen nog kroop en op je schoot zat had ze het veeel erger...

Ppff ja waar gaan we uhm.....bij Center Parcs in de buurt geloof ik ?

16. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL

Nee is niet hier in de buurt dat is aan de overkant. Woon echt in het onderste deel van Zeeland.
    Het is te hopen dat ze er niet te veel last van heeft en dat ze het misschien nog overgroeit.

17. Alita

Alita Niet meer actief

Wel heerlijk lijkt me dat in Zeeland wonen:D

Ja ik ben het dus niet kwijtgeraakt......ach ja het is niet leuk maar er zijn ergere dingen he;)

18. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    he dames, hoe gaat het bij jullie met de naam/namen verzinnen? Wij zijn er echt nog niet uit! Jeetje wat moeilijk! De naam van mijn zoontje hadden we al toen ik 3 maanden zwanger was.... ahhhhh heb het gevoel dat we toch op moeten gaan schieten.

19. Alita

Alita Niet meer actief

wij hebben m al!

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ jane mooie buik!
    @ hadassa: gefeliciteerd met je goede echo.

Deel Deze Pagina