@sann en patricia, mooie buiken hoor !! patries wat blijft jou tattoo toch mooi !! vind zulke tattoo's altijd erg mooi, maar ben blij dat ik het zelf niet heb gedaan, zou alleen uitgerekt zijn door de striemen
haha mika zingt dan mee, zing ik hihihi en hij hahaha ik stond erbij en ik keek er en mika weer naaaaa
ik helaas wel .. een vriend die de hele tijd zegt schat kijk dan kijk dan .. en dan hier buiten al die klote vuvuzela`s waar je helemaal gek van wordt .. pfff x
ik wil er eentje aan de binnenkant van mijn pols laten zetten met de initialen van mijn kereltjes, maar durf niet zo goed . eens kijken wat ik na de bevalling nog wil
ja ik mag ook echt van geluk spreken dat die tattoo er nog zo uitziet denk ik en dat nu met de 2de zwangerschap.. xxx
ik heb de naam van mijn zoontje onder aan me nek staan en die naam van die meid komt op me onderarm bij me pols aan de zijkant zeg maar xxx
ook mooi! ik wil het echt aan de binnenkant. Weet niet of je die foto's hebt gezien bij dat topic show je tattoo's en piercings? eentje had ook 2 initialen met een vlinder voor haar miskraam, zoiets wil ik ook maar dan zonder vlinder
ik ben ontzettend... maar dan ook echt ontzettend bang voor naalden !! maar de tattoo zetten ( net onder de broekrand) deed geen zeer, maar daar loopt nu een striem doorheen ga na de bevalling er een nieuwe overheen laten zetten, alleen in de striem tatoeeren doet extra pijn, maarja moet maar doe denk ik ook iets met de initialen van de kindjes erbij.
Leuk joh! Hier komt zodra we er geld voor hebben weer een streng van bloemetjes op mn rug en dan mn 4 vlindertjes er om heen
is ook het enige liedje wat hij meezingt, met klappen in de handjes doet ie wel mee en dat was het ook wel. poesje mauw vind ie leuk als ik dan echt mee ga doen en wijzen bij jou en mij enzo.