ik heb het ook heerlijk rustig, manlief is ergens anders voetbal kijken, dus dat geschreeuw is heerlijk daar
hoe dat voelt tja pas als het vervelend wordt dan ben je klaar .. ik voel er weinig van al zeg ik het zelf.. het eerste lijntje is wel weer ff wennen maar pijn is anders ik vind het geen pijn doen .. xxx
hier wordt druk in de maneschijn gezongen en hoedje van papier doet ze de 1,2,3,4 en dan volgt er eits onverstaanbaars in het juiste deuntje
hahah ja ik weet ook niet hoe ik het moet beschrijven .. ik vind het namelijk lekker ik vind het echt geen pijn doen het is meer het geluid dat je hoort dan de naald die je voelt.. hahahha xxx
haha ohja had al wat gezegt.. pff zat ff voetbal te kijken dus was weer vergeten dat ik dat neer had gezet whahaha xxx
wauw dames kan me voorstellen dat jullie allemaal trots op jullie kids zijn... wat een mooierds..... Sann: hebben ze bij jou dochter ook altijd de neiging om door haar krullen te voelen?? Patricia: ja ogen heeft mevrouw van manlief.. tattoo: idd net wat gezegd wordt net wanneer het irritant begint te worden dan vegen ze erover en wanneer je denkt pffff dan is het klaar
het doet echt geen pijn.. maar ja het ligt er ook aan hoe hoog je pijn grens is natuurlijk.. je heb wel een aantal plekken op je lichaam waar het pijnlijk is natuurlijk .. maar wat je voelt is moeilijk te zeggen .. xxx
Wat een prachtige meid heb je zeg. Superbos haar. Klopt ja dat ze geregeld aan dr haren moeten zitten