September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ja dat hebben we wel gehad met de naam van onze zoon! Dus daar hoop ik nu dan ook maar op :) (maar ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden ;))

2. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nee hoor prachtig juist zo bescheiden! Mijn buik heeft hier een groeispurt ;) en ook al 9 kilo aangekomen! :$

3. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    He klote joh! Ik hoop toch dat ze snel weer opknapt!

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik heb er al 11 kilo bij zitten, vraag me niet waar ze zitten :(..

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Dat meen je niet :$ nou dat zou je inderdaad niet zeggen! tja ik heb normaal gesproken onder gewicht en de verloskundige zegt dat mijn lichaam nu extra vet vasthoud ;) maar goed het is gelukkig wel vooral mijn buik en borsten :) (maar ook wel wat in mijn gezicht en billen hoor ;))

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja natuurlijk...
    Bang nee hoor.....

Mooi buikje Amigo!!

Hebben jullie het verhaal gelezen van die mevrouw die altijd op dit forum kwam en nu is gestorven aan borstkanker?:(

7. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    amigo mooi buikje hoor.

hier heb ik ook wel eens steken. met name als ik wil opstaan ofzo. of met omdraaien in bed. erg vervelend.
    nee dat verhaal heb ik niet gelezen van die vrouw. welk topic dan?

8. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @cindy ja heb ik gelezen..... heftig he

9. Alita

Alita Niet meer actief

10. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    @ Wendy; auto weer schoon?

@mama van sepp; nog steeds werk-ze

@Pisum; weer helemaal goedgekeurd!

@ Cindy; dat lijkt me toch een goede smoes om wat vakef naar zee te gaan! Vind het echt altijd heerlijk de zee (maar zo'n eind rijden hier vandaan)

@ Jinne; fijn dat alles goed was en dat je een goed gevoel bij het schizisteam hebt. Het blijft natuurlijk slikken, maar het scheelt wel dat je bij een goed team terecht kunt.

@ namen; Wij hadden al vrij snel de namen klaar. Jongensnaamwas meteen helemaal oke. Meisjesnaam duurde iets langer, maar vind m nu al helemaal super. Ik gebruik m stiekum ook al een beetje, maar moet nu wel oppassen dat ik me niet verspreek wanneer er anderen bij zijn. Geslacht hebben we wel verteld, maar de naam willen we wel geheim houden

@geboortekaartjes; van later zorg.... We moeten het eerst maar eens eens worden over de babykamer...

@ Teddybeer; schrikken zeg, lijkt me moeilijk om te zien hoe je oma zo van het ene op het andere moment zo ziek kan zijn. Hopelijk trekt het allemaal nog weer bij, tijdens de revalidatie. Zware tijd, lijkt me...

@ Amigo; nou ik vind het al een aardige buik hoor, schitterend!

Weer terug van een dagje ziekenhuis...

Eerst heerlijk baby gekeken bij de gyn. Ze was weer heerlijk druk. Volgens mij wordt ze ook drukker elke keer als ik ventolin (medicijn voor mn longen) gebruik. Probeerde dat iets te minderen, maar volgens de gyn kon het helemaal geen kwaad. Die had liever dat ik het gewoon doorgebruikte.

Wel loopt het buikje iets achter in groei (buikomvang varieerde van 18-20 wkn). Hoofdje en beentje waren goed op schema. Dit was nog niet verontrustend, maar kan een teken zijn dat de beeb toch wat last van mn benauwdheid begint te krijgen. Dus worden we goed in de gaten gehouden.

Werd gisteren gebeld dat mn neefje (waar we zondag op verjaardagvisite waren geweest) waterpokken had.
    Mijn ouders wisten niet zeker of ik als kind wel waterpokken heb gehad. Omdat ik ook afweeronderdrukkende medicijnen gebruik, hebben ze nu antistoffen laten prikken.
    Als ik niet genoeg antistoffen heb, krijg ik die nu toegediend en moet ik gevaccineerd worden.

2 1/2 uur later (ze kunnen zo heerlijk plannen in het ziekenhuis) mocht ik nog naar de oogarts. Daar was gelukkig alles goed.

Ondertussen in de stad nog een mooie linnen poitiezomerbroek gescoord!

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Babykamer? waar kunnen jullie het niet eens over worden?

:DHet hele ziekenhuis weet in ieder geval dat jij geweest bent :D wat een waslijst moet je afwerken! wel goed dat je zo streng in de gaten gehouden wordt! hier kan ik gelukkig deze zwangerschap nog zonder medicijnen :) nog even volhouden!

12. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0

Over bijna alles? Wiegje waren we meteen eens en het verbaasd me dat we al een commode hebben uitgezocht. Maar daarna.....
    van kleur van het behang, kleur van de vloer tot welke kant de deur moet opdraaien.
    Echt belachelijk, we zijn het bijna per definitie oneens!

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Silkie ja is wel een leuke smoes maar te ver rijden iedere keer idd...
    Jeetje een dagje zk geweldig moet dat zijn pfffff respect hoor!!
    En idd maar gewoon slikken die medicijnen anders heb je alleen jezelf en de gyn weet wel waarover hij praat meid...

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje jullie hebben weer veel gekletst vandaag zeg, hier even wat ik onthouden heb

Amigo ik bewerk de foto's met PhotoScape is een gratis programmaatje wat ik heb gedownload op internet. Weet niet of het nog gratis is maar google maar even. Jij hebt trouwens ook een mooi buikje zeg, en ik snap niet waar die 11 kilo zitten

Hadassa nog proficiat met je verjaardag

Silkie fijn dat alles goed was met jullie meisje

Wat erg van die vrouw met borstkanker ik had een een tijdje terug gelezen maar kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las

Meiden vergeef me maar ik ben de rest alweer vergeten.....zometeen naar yoga en vriendlief moet ook mee. Vindt hij niet zo leuk maar ja hij moet van mij :p

15. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @ amigo: wat een mooi buikje zeg! de mijne is vergelijkbaar.. alleen dat ik op sommige plaatsen wel kan zien waar mijn 10 kilo naartoe is (bv bovenarmen) - dat zijn precies de mijne niet meer :p

maar ja voor het goede doel! :D

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

had het gelezen over de randi die overleden is... jeetje erg voor de kids hoor om zo vroeg hun meoder te verliezen...

heb een dutje gedaan op de bank omdat ik zo moe was maar echt slapen was het niet want zoonlief keek tv...
    heb ineens last van mijn heup, loop een beetje scheef voor mijn gevoel...

moet een verklaring gaan halen bij de vk voor mijn ziektewet... moet het echt niet vergeten en de zwangerschapsverklaring ook niet... ben net een zeef af en toe

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hopelijk knapt ze snel op....

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Gelukkig deden ze niet moeilijk ik liet de schoenen zien en ze schrok er zelfs van het leer was gewoon afgescheurd.... Waarschijnlijk een stuk slecht leer in de schoen vertelde ze. Ik kreeg meteen een nieuw paar mee. :D Jesse ook weer helemaal blij.

19. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier zijn we ook ovr de namen uit.
    Een jongens naam hadden we meteen.
    Meisjes naam duurde wat langer, ik vond wel iets leuk maar man lief was er nog niet echt weg van. Heb de baby steeds met die naam genoemd en nu is hij het gewend en vindt hij het ook leuk.
    En hij kan niet meer terug nu heb al foto's gemaakt voor geboortekaartje met die naam haha.
    Als het nog veranderd kan ik het nog andere foto's maken natuurlijk haha. Maar hou het liever zo.

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha normaal zou ik dat idd doen. Wij hebben de auto alleen net helemaal laten polijsten dus nu meteen dor de wasstraat vond ik een beetje zonde ;)

Deel Deze Pagina