Rondom mij was het even erg stil, dus ben even buiten gaan kijken, wat Mees aan het uitspoken was. Stond hij hoor met zijn pyjamabroek aan in het kinder badje, wat ik straks nog moet legen en opnieuw vullen. Lekkere natte pyjama, die net schoon was. Fijn toch die intuïtie. Je voelt aan dat er iets niet helemaal in de haak is zeg maar, of voorzichtig moet zijn. Meneer is weer binnen. Die geweldige teletubbies zijn op tv.
Hier ook een hoge en flink ronde buik. Helaas slaat het ook op mijn heupen, benen armen nek etc. Waar eigenlijk niet. Ik word echt overal rond, ook mijn tenen. Helaas. Ik zie zulke mooi lijven voorbij komen. Mazzel konten hoor
Meiden ik kom ff snel melden dat alles goed is met de meiden, zit nu weer op het werk namelijk. Het zijn kleine meisjes maar groeien gelijk op (wegen nu ± 1300 gram, mama woog zelf ook maar 2600 gram bij 42 weken zwangerschap ) Ze liggen nu beide met de hoofdjes beneden dus geen stuit meer voor de tweede Helemaal blij, ik mag ook gewoon blijven werken want bloeddruk en alles was verder goed. Bloeddruk was 120/80
Nou ik word ook overal een stuk ronder hoor maar normaal ben ik ook een soort meetlat dus voor een ander valt het misschien minder op.. alleen je tenen die zijn hier gewoon nog recht hoor
Ik ben ook zo blij dat alles goed gaat, zoals het er nu uitziet wordt ik 17 augustus ingeleid als ze blijven zitten dan
ja hoor die drink ik gewoon stoer he .. wel biologische thee die vindt ik het lekkerst .. bij de natuurvoedingswinkel vandaan ( en nee ik draag geen geitewollensokken hahaha )
@ jane, fijn dat alles goed was , en dat de ander zich ook nog gedraaid heeft :d @mama van sepp, ik begrijp je volkomen, hier ook weinig puf,ontzettend vermoeid, geen zin in seks, @zvdh, mooi is dat hé, de band tussen moeder en kind en je gewoon voelt dat er kattenkwaad uitgehaald word
meiden, ik ga er vandoor, manlief en ik gaan weer heerlijk zwemmen in bahia, ooeh trouwens... ik heb ontzettend hoogtevrees....durf niet eens van de lage duikplan... ( schaam schaam ) vorige week voor het eerst eraf gesprongen samen met manlief eens kijken of ik deze week ook durf