@ haha ja ik weet het. hoe warmer het wordt hoe meer jullie typen. ach ik heb nu ook een stapje teruggedaan met de boodschappen en het huishouden dus heb ik nu wat meer tijd om hier te zijn. moet wel zorgen dat ik vrijdag bij ben, want vanaf zaterdag heeft mijn man 2 weken vakantie, dus kan ik het dan niet makne om de hele dag hier te schrijven en lezen haha
Ik vindt dat je gewoon standaard 5 dagen ofzo in het zk moet kunnen blijven en dan allemaal zo`n suite!! Wat dat betreft is het in duitsland en belgie beter geregeld niet?
Ik weet eigenlijk niet hoe het in duitsland en belgië geregeld is maar ik vind dat je een keuze moet hebben.. kijk 5 dagen vind ik persoonlijk erg lang maar zou me kunnen voorstellen dat als je erg veel last hebt je liever een paar dagen langer in het zkh blijft. Ik zelf liep dus de volgende dag alweer gewoon rond (misschien omdat ik niet kon zitten van de aambeien tering wat waren die groot leken wel mandarijnen ) ik had dus ook 's middags een huis vol visite en vond dat erg gezellig (wel alleen hele naaste mensen hoor zoals mijn ouders/schoonouders, broers en mijn beste vriendin)
Ja ik weet dat een vriendin van mij 5 dagen in het zk is gebleven...en ze vondt het ook heerlijk om bij te komen. Als je eerder naar huis wilt kan dat ook natuurlijk... Nee ik had echt eigenlijk meer tijd nodig gehad.... Ja en van de knip kon ik ook niet zitten hahaha heb op de tuinstoel gezeten want anders kon ik niet opstaan
Wij hebben eerst een week en na de ks 4 dagen in zo'n sluite gezeten en op de rusttijden kwamen ze gewoon binnen wandelen wanneer ze wilden of ze kwamen schoonmaken en deden ook nooit de deur achter hun kont dicht. Ik ben een lichte slaper dus ... En degene die het eten verzorgd was een onwijze sjaggarijn. En de prikken die ze elke dag kwamen zetten, werden er zo ingejast en zelfs mijn broek stuk getrokken, omdát ze zo snel wilde jassen. Nee wij hebben helaas in het ziekenhuis én thuis onwijs veel tegenslag gehad. Dus dat ga ik ook echt ander regelen.
Ja helaas te veel om op te noemen eigenlijk. Het heeft heel veel stress met zich mee gebracht en veel ergernis, terwijl ik die tijd toch heel anders in mijn hoofd had hoor. We hebben ook officiële klachten ingediend, maar daar gebeurt gewoon noppes mee he. Ik ga weer in hetzelfde zh bevallen, maar ik zorg dat ik heel goed mijn eigen mond en eisen neerzet, alvorens er ook maar iets gebeurt. Ik denk ook dat dit ook één van de redenen zijn geweest, dat mijn melk toen is teruggelopen. Ik was oververmoeid en uit het veld geslagen en dan die wond nog. Het herstel ging zeer langzaam. Nou genoeg over gepraat, word al gestresst en verdrietig als ik er aan terug denk. Dus meiden, heb je mond bij je en zorg dat het gaat verlopen zoals jij zo ongeveer in je hoofd hebt. Laat je niet overdonderen.
Jeetje wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je er nog verdrietig over bent! Die tijd komt helaas niet meer terug om over te doen he. Welk ziekenhuis was dat dan? Volgens mij woon jij toch redelijk bij mij in de buurt?
Rijnland ziekenhuis En nee, je doet het niet even over. Ik heb het gevoel dat er heel iets van mij af is genomen. Echt wat maar fout kon gaan ging fout. En dan maar niet over de wissels te spreken, hoeveel vingers ik al niet in mij heb gehad. Heel super vervelend en naar ervaren. Hij stond te kijken, hoe stom mensen konden reageren, handelen, of juist niet handelen. Kan nog zo veel dingen opnoemen, maar dat wordt te 'intiem' zeg maar om op te noemen. Nou .. zijvandehoek ... NU STOPPEN
hoi hoi meiden, was weer terug van zwemmen, ben er echt erg moe van geworden,ga zo dus ook lekker naar bed, manlief gaat zo naar het ziekenhuis ,en de terug weg haalt hij zoonlief op van kdv. @ hadassa, dankjewel meid, van de meeste mensen trek ik mij gelukkig ook niets van aan, ik heb bewust voor mijn 2 kindjes gekozen en ben super trots op hen,en hou super veel van hen, ze zullen niets tekort komen bij mij, tuurlijk zal ik zo ook dingen verkeerd aanpakken, maar geen enkele ouder is perfect, @ wendy, ik heb je ook toegevoegd, we zijn lekker bezig met de hyves uitdelen haha @ zvdh, pff jeetje zeg, wat een verhaal, en indd net wat je zegt, je moet echt wel je mond bij je hebben, want ze walsen zo over je heen, @ cindy halve schaamlip weg.. jeetje dat moet een flinke knip geweest zijn, zelf ben ik ingescheurd, dit hebben ze eigenlijk nooit gehecht heb daar ook nog wel een paar weken last van gehad, vooral met plassen auwwtjss @ mamavansepp, auwwaa die aambeien herinner in mij ook nog wel, auw auw auw, net een tros druiven , @ seks, tijdens de zwangerschap van zoonlief had ik er ook niet tot weinig zin in, na de bevalling werd ik zo geil als wat ( sorry ) toen moest het echt minimaal 4 keer per week, hoop voor manlief dat dat na deze bevalling weer terug komt haha want van 4 keer per week naar bijna niets .....niet grappig voor manlief haha
@ mama van sepp: yep komt ie: zaterdag bbq op het werk van mijn man zondag oppassen op de hondjes van mijn schoonouders, we moeten daar om 7.30 zijn pffff waarschijnlijk woensdag naar babyplanet met schoonma voor kinderwagen donderdag moet mijn man naar de mondhygieniste zaterdag verjaardag maandag vk dinsdag vk echo woensdag dierenarts donderdag met moeder naar babyplanet voor box. ( ik wil niet met moeders tegelijk, omdat mijn schoonmoeder beduidend meer geld heeft en heel makkelijk uitgeeft en wil mijn moeder niet de ogen laten uitsteken. die is zich daar erg van bewust ) en de andere dagen zullen vast ook nog wel worden ingeplanned. we waren van plan een rustige laatste vakantie te houden met ons tweetjes. lukt aardig zo toch hahahahahahahaha
Ik ben ook in het rijnland ziekenhuis bevallen maar ik heb dus redelijk andere ervaringen moet je na gaan hoe het kan verschillen! Ewel heel naar meid dat je zo'n ervaring hebt! Heb je dit nu met de gyn. besproken?
4 keer per week zo dat ga ik dus echt niet tegen mijn man vertellen .. die zou dat wel zien zitten .. hier met 2x per week echt op hoor .. misschien als ik zo wat meer thuis ben dat we het iets op kunnen krikken maar meestal ben ik gewoon dood als ik in bed lig .. maar ik zeg YEAH tegen jullie breng die spirit er maar weer in na de zwangerschap
hoi meiden, ben net naar de gynae geweest.. onverwacht! gisteren heel wat harde buiken kort op elkaar en ook erg branderig gevoel bij het plassen... dacht aan een blaasontsteking in het weekend maar heb dus wat lang afgewacht met actie te nemen gelukkig was alles goed mt kleine meid en mezelf. wellicht geen ontsteking, urine is wel nog even op kweek gezet voor de zekerheid! baby is nu 1600gr en 38 cm dus goed gegroeid en nog geen opening of verkorting BM-hals wat wel minder goed nieuws was is dat mevrouwtje dwars ligt.. ze ligt wel met haar hoofd beneden, maar LANGS mijn bekken om te beginnen en met de poep aan de andere kant van de navel.. dus als je van boven aanzicht zou kijken (zoals ik het zie) ligt hoofdje en voeten links en poep/romp rechts.. dus dubbel geplooid, overlangs nu volgens de gynae kan ze nog 2w ofzo draaien.. maar toch het baart me best wel zorgen! iemand enige ervaringen hiermee? groetjes