Jaja heerlijk schoon en ook nog de was gedaan, schoenen geruild en boodschappen gedaan pfff nu ga ik lekker slapen. Gelukkig was bij de oogarts alles goed. En fijn dat jullie goed in de gaten worden gehouden dat is natuurlijk altijd een prettig gevoel.
@silki lastig hoor als jullie het per definitie oneens zijn (ik moet er wel om lachen ) hier eigenlijk vrij makkelijk .. hij heeft voor onze zoon zoveel mogelijk uitgezocht en nu mag ik voor onze dochter @wendy zie je wel! gelukkig maar maar mag ook wel met merkschoenen mag je zeker na 2 weken geen gaten hebben! @at all Goedemorgen! Ben weer heerlijk aan het werk tot 17.00!
goeiemorgen gelukkig is het minder warm als gister werkt toch weer fijner(lijkt me) ik vind het tenminste heerlijk...ben gek op de zon... maar pff jeetje wat is het warm om te sjouwen met een buik en een kindje van 15 maand @ silkie, jammer dat jullie het zovaak oneens zijn... ik heb het gelukkig nog niet... manlief vind eigenlijk alles wat ik doe wel best
Goedemorgen allemaal! Heb nog geen tijd gehad om terug te lezen.. Ik heb dadelijk van 11 tot 13 uur vergadering dan snel na huis, en dan mag ik om 17 uur weer beginnen met werken.. Vanaf morgen lekker 3 daagjes vrij.. Heerlijk.. Fijne dag allemaal!
Goede morgen! Pff ik heb eindelijk weer eens lekker geslapen maar ben nog steeds moe. Om 11 uur moet ik met Jesse op het CB zijn. Ben benieuwd wat zijn cijfers zijn nu. Volgens mij is hij niet veel aangekomen. @Namen Wij hebben de naam voor ons meisje ook al. Het was heel makkelijk het is de naam die Jesse zou hebben gekregen als hij een meisje was geweest haha...Want die naam vonden we zo mooi!!
Goedemorgen! Nou dat werkt zeker fijner! Ik ben gek op de zon en vind werken in lente of de zomer echt verschrikkelijk!
Goedemorgen dames!! Zo ik kon de hele morgen niet op zp door dat ze bezig waren .. Maar goed mijn werkdag zit er bijna en ik ben zo moe dat is echt niet goed viel bijna in slaap hier op mijn bureau haha.. Straks gelijk naar de verloskundige en dan de auto wegbrengen voor een apk keuring pfff... dan hoop ik dat we heb vanavond weer kunnen ophalen want ik moet morgen ook weer werken en ik wil niet met de bus naar me werk hahaha.. erg he ben ik .. maar ja waarom zou ik bijna 3 kwartier in de bus zitten onplaats van 10 minuten in de auto .. scheelt wel een beetje he hahahaha... Maar goed ik ga even pauze nemen en dan nog maar anderhalf uur en dan ben ik klaar voor vandaag.. Weet wel dat ik vanmiddag op de bank ga liggen en me oogjes dicht ga doen haha.. xxx kus
pffff @ kilo's... werkt gewoon verschrikkelijk deprimerend... met men gezwollen enkels van hier tot in jacamacca... voel me echt een walvis !!! en het ergste moet nog komen....
Ach, zo'n drama is het nu ook weer niet. Moet er vaak ook wel om lachen en na enkele verhitte discussies komen we meestal wel op een goed compromis uit. Het is alleen soms zo vermoeiend... @Hitcke; mooi zo'n banner met minder dan 100 dagen! Voelt een beetje als een magische grens
ach het zal ook zeker wel lachmomenten meebrengen, maar toch vind ik het wel heerlijk hoor dat manlief het allemaal wel best vind alleen de naam en het geboortekaartje wil hij "inbreng" bij hebben en dan nog gaat het zo: ik zoek uit... hij zegt of hij het iets vind of niet
zij hoeft nog maar 98 dagen .. pff ik moet er nog 125 wat een drama.. hahaha.. ik wil niet meer van mij mag het wel heel snel september zijn zeg...begin het wel zat te worden ( nu al ) Maar ja dat komt omdat ik net weer naar de wc moest rennen omdat ik weer moest overgeven .. helaas.. en nu zit ik aan een glaasje cola om me misselijkheid weg te krijgen maar goed... nog 35 minuten werken en dan ben ik klaar voor vandaag eindelijk xxx
hoi ladies. @ patricia: nog paar minuten en dan ben je lekker klaar. en idd verschilt een boel, 45 min met de bus of 10 met de auto. balen dat je weer moest overgeven. hopelijk ben je snel van je misselijkheid af. @silkie: best wel jammer dat jullie het vaak oneens zijn met elkaar. lijkt me wel eens lastig. qua naam en kaartje zijn wij er nog niet uit. we hebben een 6 tal kaartjes die we mooi vinden, daar moeten we nu nog een keus uit maken. qua naam, hebben we al wel een paar mooie, alleen daar moeten we ook nog de definitieve keus uit maken. maar ja zal vast wel goed komen. het scheelt dat we vaak dezelfde gedachten hebben. dus komt vast wel goed. voor de rest gaat het goed met mij, schrok wel even van mij buik, die groeit nu toch behoorlijk vind ik. oke ik heb geen mooie buik (ivm overgewicht heb ik 2 buiken hahahah), maar dat interesseert me niet. als het maar goed gaat met de kleine binnen in. wel houdt ik veel vocht vast. wel balen. heb zaterdag maar nieuwe slippers gehaald. omdat ik dan haast mijn schoenen niet aan kan met vocht in me voeten. Dus ja..... van het weekend verbrand, me armen, schouders en me gezicht. maandag (veel in de zon gezeten, maar hadden familiedag en de oudjes zaten onder de parasols die er stonden), dus ja daar ga je dan neit echt bij zitten. het was niet gloeiend heet, maar na paar uur kreeg ik allemaal rode vlekken op mijn armen. gelukkig zijn ze nu weer weg getrokken. nu heb ik allemaal kleine bultjes op me hand door de zon (dat heb ik sinds een jaar of 2 ofzo). voor de rest de kleine is soms lekker druk, maar het is gelukkig geen vervelend gevoel. morgen ga ik naar de 1e les zwangerschapszwemmen (had vorige week de proefles gehad, en beviel me erg goed). vanavond weer naar het ziekenhuis naar me oma, even kijken hoe het gaat nu! gr
Nou inderdaad mijn gedachte ook! Patries ik houd je wel gezelschap hoor de hele maand september als de rest allemaal al bevallen is .. van mij mag het ook wel opschieten begin nu alweer een beetje kortademig te worden en lekker op de bankhangen wordt ook al steeds lastiger met die buik .. maar goed nog 126 dagen