zo meiden ik ben er weer na bijna 3 uur op de ehbo gezeten te hebben.. hij heeft een onsteking in zijn pees ( enkel) zo en er waren veel kinderen op de ehbo .. ik heb nog nooit met zoonlief op de ehbo gezeten .. ff afkloppen.. maar goed dat hebben we weer gehad.. zoonlief is met opa en oma naar de efteling dus hun komen hem ook vanavond weer thuis brengen dus dan zijn vriendlief en ik nog ff lekker alleen , maar ben blij als die thuis is... snap eigenlijk niet zo goed waarom mijn schoonouders met hem naar de efteling gaan hij heeft er nog zo weinig aan , wij zelf hebben bewust gekozen om dat nog niet te doen we gaan wel naar dierentuinen enzo en naar het sprookjesbos ( enkhuizen) maar de efteling nee nog ff niet .. maar goed mijn schoonouders luisteren ook niet naar wat wij willen enzo dus ja .. het houd een keer op he .. ga zo maar wat doen in huis anders komt er helemaal niks van en ik wil het gewoon weer ff netjes hebben .. dikke kus xx
Toen de tijd wel, maar niemand had tijd of wisten ineens niet meer van de afspraken. En nu zeggen ... nee hoor, heeft geen enkel zin. Er wordt niet goed overlegd met elkaar. Welke Rijnland ben jij bevallen ... Alphen a/d Rijn of L'dorp?
Leiderdorp, ik zou op zich wel in alphen willen bevallen (is lekker dichtbij ) maar helaas hebben ze hier geen kraamafadeling etc dus heerlijk met weeen in de auto voor ene minuut of 25
Ik ook in Leiderdorp. Voor het zelfde geldt hebben we met elkaar in dezelfde wachtkamer gezeten Mattheussens heeft Mees gehaald en de Vries is mijn vast gyn.
@ amigo: wij hebben ook nog geen geboortekaartjes gekozen. volgende week heeft mijn man vakantie en dan gaan we boeken halen. we hebben voor onze trouwkaarten vorig jaar een hele goede en goedkope drukkerij gevonden en daar willen we weer naartoe voor de geboortekaartjes. was een hele goede service. we waren er zo tevreden dat we er ook onze trouwboekjes voor de kerk hebben laten drukken. dus daar hebben we echt vertrouwen in. moet wel een neutraal kaartje worden, want wij hebben geen idee wat ons kindje heeft besloten te gaan worden.
@ daantje: oei meid wel uitkijken op de trap hoor. is me in het begin van de zwangerschap ook gebeurt, maar toen was fib nog zo klein als mijn pink, dus die heeft daar niks van gemerkt. je zal wel goed geschrokken zijn. @ karagoz: mooie hanger heb je gemaakt. creatief hoor
oh vergissing ik loop zelf niet bij de gyn. ook met mijn crohn kan ik gewoon door de verloskundige begeleidt worden maar ik heb er zelf voor gekozen om in het ziekenhuis te bevallen (en pijnbestrijding te krijgen) dus dan wordt je tijdens de bevalling overgedragen aan de gyn. maar ik kan je vertellen dat ik echt niet weet wie mij nou uiteindelijk heeft bijgestaan ik was te high van een of ander infuus met volgens mij een soort van morfine .. nou haalt het de pijn niet weg maar het maakt je wel erug ontspannen zeg maar
Aha oke mamavanSepp. Dan zou ik het idd ook niet weten. Hijvandehoek is vroeg thuis gekomen. Heel fijn. Straks snel even naar huis planten en dieren verzorgen; spulletjes ophalen; prik recept ophalen apotheek; karton en flessen dumpen en de blije doos ophalen. Ben benieuwd of er wat soeps in zit
Ja het is dan wel mijn binnenste schaamlip he....en een stukje van de buitenste...snap je het nog hahahaha...ja ach ja ik schrok wel even ten ik het net zag maar goed alles werkt nog he
mm hoop dat het dan niks was meid.... dus ze ligt scheef? Maar zolang ze met haar hoofd beneden ligt is het toch goed? Daarbij hebben ze nog wel tijd om zich te draaien toch?
@lola,volgens mijn gyn kunnen ze nog tot week 34 draaien, en ik hoor ook weleens dat een dag voor de bevalling met 36 of 37 weken een kind toch nog gedraaid is.... dus hopelijk is jou meisje net zo verstandig
oeeeh jaaaaa het was auwtsch Durfde ook niet zo goed te kijken de eerste keer want ik had al`zo`n voorgevoel want volgens vriend was het niet normaal....daarbij is het dan ook niet vreemd dat het bijna een jaar heeft geduurd voordat alles geen pijn meer deed, heb lang pijn gehad bij de sex Hij keek NET toen ze gingen inknippengelukkig heeft hij geen trauma`s overgehouden hahaha maar zoals ik al zei hij is slager
@mama van sepp, haha nou mijn man vond het op een gegeven moment wel welletjes hoor, die zei toen : schaaat nu even niet, manlief vond 4 keer ook wel genoeg, maar vaker moest ik niet aan komen zetten nu mag ik wel vaker aan komen zetten van hem heb der alleen geen zin in hij verheugt zich er ontzettend op dat het na de bevalling terug komt nu maar hopen dat ik niet opeens 6 maand ofzo geen zin meer heb na de bevalling
@ zvdh: das balen dat je zoveel moet prikken. dat zal niet meevallen met een dikke buik. doet dat niet onwijs pijn? @ sebasel4a: welkom terug van je vakantie. ben blij dat je het leuk hebt gehad.