September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    we gaan vanavond bij mijn schoonouders eten en ik zie de bui al hangen. dat wordt ruzie tussen die 2. ze gaan zondag op excursie met de buurtvereniging. mijn schoonmoeder wil perse dat mijn schoonvader meegaat en die had er toch al geen zin in maar vooruit. maaaaaarrrrrr zondagavond is er ook de wk finale en ik ken geen grotere voetbalfanaat dan mijn schoonpa. arme man. hij zal vast niks tegen schoonma durven zeggen, want dan ontploft ze helemaal. maarja kan hem geen ongelijk geven. ze gaan met een club weg waar altijd iedereen met iedereen mot heeft GEZELLIG. en dan moet ie daarvoor de finale wk missen. zal een gezellige avond worden pfffffff. als ze ruzie maken ga ik vroeg naar huis hoor. heb geen zin in dat gedoe. stress is slecht voor zwangere vrouwen whahahahahha

2. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik zou zelf tegen mijn man zeggen blijf maar lekker thuis, maar nu zou ik de wedstrijd zelf ook niet willen missen:$

3. Alita

Alita Niet meer actief

Man mijn dochter doet me echt pijn in de buik!!! Ze duwt contant haar kont knie weet ik wat zooooooo hard naar buiten!!

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ zvdh: ja ach ik heb het al eens eerder gezegd ik ben een bikkel hihi. vind het te leuk om jullie verhalen te lezen en jullie zelf op de hoogte te houden, maar heb het de laatste tijd erg druk gehad. maar ik haal het wel in hoor. mijn man ligt toch elke avond kort na het eten te slapen dus kan ik in de vakantie ook nog wel iets bijlezen.
    @ mejojo: ja he lekker druk pffff. was er nog bij vergeten te vermelden dat we ook nog naar de drukker moeten voor de boeken met kaartjes te halen en dan nog eens terug om ze terug te brengen natuurlijk. misschien ga ik vrijdag met mijn moeder naar de stad. dan zou ik ze misschien al kunnen gaan halen. scheelt weer in de vakantie. HAAAA geniaal weer

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ cindy: dat zei ik ook nog. ik ben geen voetballiefhebber, maar als ik had afgesproken met dat reisje mee te gaan had ik nu echt wel afgebeld hoor. vind het stikleuk dat ze de finale spelen. maar ik denk dat mijn schoonma ook wel een beetje gek is op ruzie zoeken hoor. dat doet ze nogal graag met mijn schoonpa, maar ook met mij.

6. Alita

Alita Niet meer actief

;)leuk mens!!

7. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    man wat veel pagina's......

@Mejojo; wat een vervelende opmerkingen krijg je zeg. Lijkt me echt rot, om dat te moeten aanhoren. Snap ook niet waar sommige mensen zich mee denken te moeten bemoeien.
    Heb er zelf grlukkig nog weinig last van, al zie je mensen soms wel kijken; rolstoel, zuurstof EN zwangere buik. Maar tot nu toe weinig opmerkingen gehoord.
    Het ergste dat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat een ouder echtpaar mijn man bij de hand pakte en hem sterkte toewenste.

@ Sann; wat een pech met Ivy, hopelojk gast het vandaag weer wat beter. Heb je enig idee waar ze zo op gereageerd kan hebben, eten? nieuw wasmiddel? oid

@Jane; laatste les yoga alweer, heb je er naar je gevoel veel aan gehad?

Doe niet aan hyves, dus mis nu al die mooie kinderfoto's...

@patricia; mooie buik, zit mooi laag (bij mij zit het juist heel hoog, lekker tegen mn longen aan)

@ Sann; ook al zo'n mooie buik!

@Sabbe; gefeliciteerd met de kleine meid! en een fijne dag toegewenst

@Jane; fijn dat alles helemaal goed was! en jee al een datum, 17 augustus komt al best wel dichtbij!

@ Amigo; fijndat je man weer thuis heeft en nu geen last meer. Hoop dat het cameraatje moois plaatjes heeft kunnen schieten en het wat oplevert

@Amigo; 10 bij de yoga, dan kom ik daar ook want hier is het alweer erg warm.

@Cindy; vervelend dat ze je echt pijn doet. (heb het zelf gelukkig niet en dat van die knip, vergeet ik maar weer snel. Moet bevallen met vacuum/pomp dus dat zal wel een knip worden)

navel is hier al een tijdjje geplopt, streep nog niet (wanneer komt die meestal?)

@blinky; ja hoor je bent heeeeeeeel lief. Vind het altijd dapper hoe jij toch nog op iedereen probeert te reageren.

@Lola; he bah een dwarsliggertje... Gelukkig was verder alles goed. Zijn de harde buiken ook al weer minder?
    Ik heb ze ook hoor, op het ctg zie je gewoon elke 4-5 min een hardebuik, maar verder gebeurt er niets

@Patrica; duurt altijd lang he op de EHBO, beterschap voor je broertje

Hier zit alles een beetje tegen, nou ja met de verbouwing van de kinderkamer dan. Gisteren belde de parketboer al over de vloer, wordt pas eind aug geleverd. Nu de hele ochtend andere parketboeren gebeld of die dat parket misschien op voorraad hebben. Niemand dus, get hout blijkt in een container te zitten die eind aug in Ned geimporteerd wordt. Maar als de douane ineens moeilijk doet kan het dus zo nog later worden...
    Verder werd het kozijnn voor de tussenmuur en deur geplaatst. Blijkt het profiel aan de foute kant te zitten en dat kan niet meer verandert worden. Ook lijkt het profiel totaal niet op het profiel dat we overal in huis hebben.

Aaaah, zulke dingen moet je ook niet door zwangere vrouwen laten regelen. Wordt er helemaal emotioneel labiel van en baal als een stekker....

Klein lichtpuntje; had een onwijs mooie lamp uitgezocht en besteld via internet. Vandaag werd het pakketje afgeleverd en hij is net zo mooi als ik had gehoopt!

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mmm lekker snickers ijsje aan het verslinden mmmmmmm

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ teddybeer: jeetje wat een gedoe. lijkt het ziekenhuis in Bergen op Zoom wel. maar gelukkig was alles goed met je kleine meid. vind ik heel normaal hoor dat je aan de bel trekt en dat zullen ze in het ziekenhuis ook echt normaal vinden. fijn iig dat je man zich bezorgd om je maakt. en sjonge wondroos. hoe heb je dat dan opgelopen? werken de pillen een beetje?

@ sann: mijn kraamzorg heeft gisteren gebled en ze komt op 18 augustus. dan ben ik op 34 weken en 4 dagen. ik heb echt geen idde of dat laat of vroeg is. ik denk wat aan de late kant maar ach. ik was eigenlijk van plan om voorlopig toch nog ff zwanger te blijven haha

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ mejojo: bijzonder dat je zusje zich ook gelijk heeft laten dopen. en mooie cadeautjes heb je gegeven. vind dat beschermengeltje een heel leuk idee.

@ hadassa: scheren OMG wat een geklooi. ik zie er elke keer weer tegenop. ga het aan het eind lekker aan mijn man vragen. die doet dat vast met liefde, want hij had het zelf al voorgesteld haha. en mijn borsten zijn nu ook weer behoorlijk gezwollen en ik kan de melkklieren ook goed voelen nu. maarja wat wil je mijn borsten lekken ook al sinds 20 weken zwangerschap. was zo vroeg bij mij. dat is natuurlijk een heel goed teken, maar soms knap lastig als je ergens naartoe wil.

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ hadassa: mijn waardes waren de eerste dag 's middags 8.9 en de tweede dag 7.9 ook 's middags. die tweede vond ik niet verontrustend ( zeg ik in al mijn waanzinnige wijsheid hahaha) dus heb ik het kastje teruggebracht. kreeg ik telefoon dat ik toch maar een spoedafspraak moest maken bij de dietiste. das toch ff raar als je denkt dat het allemaal wel goed zit.

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ hadassa: heerlijk dat die vriendin je komt helpen soppen. dat scheelt een hele berg. mijn moeder heeft mij al belooft de laatste weken in huis te komen helpen. ik heb een hele hechte band met mijn moeder en heb hier dus totaal geen moeite mee, ik vind het nu al een heerlijk idee dat ik na de bevalling in een schoon huis kan terugkeren.

@ mama van sepp: AUW harsen. dat durf ik niet hoor. vind het ook niet zo'n punt wat ze er tijdens de bevalling van vinden, maar ik denk meer aan de tijd erna als het allemaal te gevoelig of pijnlijk is om het bij te werken.

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ cindy: ja echt ze is om op te vreten. als ik dan na zo'n avond thuiskom heb ik er ook weleens spijtvan dat ik dat niet gewoon heb gedaan. haar opvreten bedoel ik dan he

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo ik heb weer ff genoeg gekletst voor nu. zometeen komt mijn manneke thuis en dan gezellig hop naar de schoonouders. wens me maar succes en sterkte hahaha

15. Seth

Seth Niet meer actief

*zwaai*

Druk gehad, met vanalles en nog wat..... dus ff geen tijd gehad voor jullie... :)

16. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pfffff kan me voorstellen dat je daar echt helemaal gek van wordt!!! Ik begrijp je helemaal aangezien mijn babykamer tot nu toe alleen maar meer afbraak lijkt ;) .... er wordt nog niet veeel opgebouwd.. maar gaan ze nu een andere deur leveren? En wat betreft de levering van het parket; hebben ze dat parket echt nergens anders? Of dat je missvhien iets anders kan vinden?

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Jij sterkte vanavond! ;) wanneer moet je weer naar de dietiste?

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nou lekker is dat ;):D

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Zo hier zoonlief eens even lekker op tijd in bed gestopt! Normaal gaat hij om 19.30 maar ik heb hem nu om 18.45 uin bed gestopt want hij was kapot (en mama ook ;)) hij zit sinds vorige week op de peuterghroep op het kdv en hij is normala heel stoer maar nu dan toch wel wer erg klein! Hij wil natuurlijk de hele dag al die peuters (groep tot 4 jaar) bijbenen en tja dara wordt je erg moe van ;):D

Man is even een klus bekijken (heeft een metselbedrijf) dus ik zit heerlijk even op de bank met het laptoppie!

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wij doen ook niet aan kraambedankjes ;). Heb volgens mij ook nog nooit een kraambedankje gehad ;).

Deel Deze Pagina