September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

je hebt pb.... zeurkous...!! :p

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    uhh nee :D ;)

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik en een naaimachine?!:$ Doe maar niet haha. Nee ben wel creatief, maar om zoiets te maken weer net niet ;)

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Haha tis ook geen foto van recht naar voren ;). Maar die haartjes zijn wel degelijk aanwezig hoor! ;).
    Mijn navel is nog niet uitgeplopt maar als ik op het eind loop denk ik wel. Ben nu 3 weken verder bijna en merk dat mijn navel wel steeds meer naar voren begint te komen. En zo'n streep heb ik ook nog niet, bij mika had ik die dus wel maar nu nog niet, misschien dat ie nog komt?

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :p hahahaha ...

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dames ben er weer even vandoor ;). Misschien dat ik vanavond nog even terug kom.

7. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hello!!

zo daar ben ik weer .. we hebben net lekker gegeten samen en vriendlief staat nu te douchen die gaat zo ff sporten.. hij wil graag in shape blijven hahaha..

Dus ik lig nu lekker op de bank te wachten dat mijn schoonouders eindelijk me kind thuis brengen pfff ..

straks ga ik maar lekker aan de ijs beginnen hihi..
    wat het is hier in huis nog stees 28 graden erg warm dus..

nou meiden ik ga ff snel wat doen hier en dan ben ik er wel weer denk ik

xxxx

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat moete ze doen anders gaat de pomp er niet in maar van het knippen zelf voel je niks;)

9. Alita

Alita Niet meer actief

neplimburger;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

nou rustig hier!!
    Meiden fijne avond!!!:D

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jemig jullie hebben gewoon er alweer 26 pagina's bij gekletst. Ik ben te moe om alles te lezen, sorry. het blijft gewoon niet hangen.
    Hier alweer 30 weken vandaag:):):)
    Ben nog bij de vk geweest. Alles goed en goed gegroeit ondanks dat ik anderhalve kilo weer kwijt was. Werken stond ze neit direct afwijzend tegenover omdat het wel weer wat beter ging, al was ze er niet helemaal gelukkig mee dat het gelijk 3 van de 4 komende dagen zijn. ik mag het gaan proberen, mits ik goed naar mn lijf luister en stop als ik weer teveel klachten krijg.
    Fijne avond allemaal!

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ach moet iedereen toch zelf weten. Wij doen er niet aan, en andere wel, vind het prima ;)

13. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    zo vriendlief is weg zoonlief is nog steeds niet thuis.. pfff..
    dus ik ga maar ff sbs6 kijken naar 60 baby`s per uur .. ben benieuwd hihi

xxxxxxxxxxxxxxxx

14. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hahaha ik moet nu al lachen hahaha

15. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ooh zoonlief blijft nog een nachtje bij opa en oma slapen .. ze zijnmorgen ook vrij.. hmmzz.. \aan de ene kant vind ik het kut maar aan de andere kant ook wel lekker even hahah.. stom wijf ben ik ook he ..

xx

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ patricia, pff jeetje das wel laat (vind ik) maarja een keertje is niet erg toch, hopelijk komt je kindje gauw thuis, en kan hij lekker slapen, en hopelijk heeft hij een leuke dag gehad.

@sann, fijn dat je het weer mag gaan proberen om te werken ! en gefeliciteerd met de 30 weken :D

zoonlief gaat normaal altijd om half 11 slapen tot 1 uur ongeveer in de middag,
    nu bij het kvd hebben ze hem pas 12 uur naar bed gedaan tot 2 uur, wij willen niet dat hij langer slaapt als 1 uur, want dan ligt hij niet voor half 8 in bed,

nu slaapt dus pas net een paar minuten,

ik ga ook maar eens kijken wat er op tv is, fijne avond meiden
    xxx

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Heb ook echt mijn mond wel open gedaan hoor, maar er werd niet naar je geluisterd en er gebeurde zoveel of juist weer niet :p, dat het soms ook geen zin had.

Heel vervelend als er hand'onderzoeken' worden gedaan en je dicht klapt, omdat ik niet zo'n geweldig stuk verleden heb.
    Ach ... te veel om uit te leggen.

Lag toch allemaal wel gevoelig vanmiddag ook het gesprek voor de kz. Ik belande toch even weer met mijn gedachten en gevoel aan die tijd en een stuk verleden, wat gewoon zeer doet.
    En dat breekt je dan wel een beetje hoor.

gelukkig moest ik dus vanavond even naar huis en nog zo wat dingen, dat ik er even uit ben geweest. Ff lekker een stuk auto gereden en Hij en de kleine man achter gelaten.

Bij thuiskomst is het koppeke weer leeg en kon ik weer veel aandacht geven aan de mannen.
    De kleien man was erg moe zij HIJvandehoek, maar zodra ik binnen kwam ging Mees dribbelen door het huis en lekker gillen van blijdschap dat mama weer thuis was. Hijvandehoek wist niet wat hij zag, want Mees was juist zo moe.
    Wel heel lief hoor als je de mannen zo lief voor je ziet dartelen zeg maar. :D
    Dat doet ook weer goed. :)

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    De één doet echt gemeen zeer en de ander glijd er zo in zeg maar (en meiden dan heb ik het nu niet over sex he ;)).
    Maarja, ik heb er al minimaal 160 geprikt, dus heb je wel het gevoel lek geprikt te zijn. En na sommige of eigenlijk best veel prikken, ontstaan er harde schijfjes in de buik. Hoe verder je van de navel af gaat laat maar zeggen, hoe meer pijn ook. En het zal ook gebeuren, dat je weer op een plek prikt, waar je al eens geprikt hebt.

Nou ja heel verhaal dus, maar het is echt lastig.
    Nog ... ehm ik zal even gaan uitrekenen, prikken zetten.
    Nou ja iets onder de 130, dat is al heel wat. Ik moest een totaal van over de 300 zeg maar, dus dit is al aardig wat ;) :p

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Fijne avond all. Zij gaat even bankhangen.
    Oja, ik zal ff de lijst naar voren brengen, dan kunnen we zien, wie ook alweer afspraken hebben morgen ;)

20. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0

Oke even de lijst naar voren gebracht.
    Karagoz, Hitchke en Wendy succes morgen he :) ;)

Deel Deze Pagina