hahaha patries en mama van sepp,8)8) ach jullie hoeven maar 27/28 dagen langer als ik moet eerlijk zeggen dat de zwangerschap mij ook steeds zwaarder word hoor... word opeens weer veel misselijk,de zon / warmte is vermoeiend, en zoonlief is druk en actief slapen gaat bijna niet... draaien doet zeer in bed en moet veel plassen, dus lig veel wakker.... dus wat mij betreft mogen de weken ook wel wat sneller
het is wel mooi zwanger zijn, en de tijd vliegt ook wel. maar voor mij mag het af en toe ook wel iets snellr gaan. kan niet wachten tot ik ons meisje in de armen kan sluiten. maar ja ik moet ook nog 120 dagen. dus patricia en mama van sepp, jullie hoeven maar 5/6 dagen langer dan mij. ik heb helemaal geen zin. moet even beneden schoonmaken. maar ben moe. maar goed..... ga me zelf er toch maar even proberen toe te zetten om wat te gaan doen. groetjes
Pff vermoeidheid.. Vertel mij wat.. De hele dag een druk peutertje wat aandacht wil, het huishouden, 3 hyper huisdieren.. Aan het eind van de middag ben ik echt op. Maar goed slapen snachts zit er niet in. Ik kan maximaal maar 15 minuten op 1 kant liggen en dan doet het zo'n pijn in mn heupen/bekken dat ik moet draaien. Dus daar lig je dan de hele nacht te woelen. Tussendoor ook lekker veel naar de wc.. pff.. Ik kan gewoon beter op de wc blijven zitten en daar proberen te slapen hahaha
ik heb een vraagje... Ik denk dat Laissje bof heeft. De dokter dacht het eerst ook, maar omdat hij niet zou weten waar ze het opgedaan heeft (ze is altijd thuis hè), zei hij toch maar niet. Maar ze komt natuurlijk wel alle dagen mee naar school, en in de winkel en zo. Dus het kan toch dat iemand het via hoesten of zo aan haar gegeven heeft en ze is ook nog niet ingeënt dys... En ze heeft echt alle symptomen hè. Pijn bij het eten, krampjes, koorts en dus die zwelling voor en onder haar oor. Alleen, ik weet dat die ziekte gevaarlijk kan zijn in de zwangerschap en ben mij momenteel doodongerust aan het maken De dokter heeft er niks van gezegd
ja misschien even op google kijken en anders gewoon even de HA of VK bellen.. hier merk ik ook dat het een stuk zwaarder is en vooral die rugpijn en veel last van me schaambot... auwa ff buikje showen(groeit goed!!) Bekijk bijlage 74270
hahaha ja daar zitten we dan met zn allen op de pot hahaha Ach, nog 14 weken. Ik stel me maar gerust met het feit dat het me helpt straks het slaaptekort aan te kunnen haha Dan wen ik er nu vast maar aan @sabbe Ik zou gewoon naar een arts gaan hoor. Is toch ernstig als het echt de bof is. Niet mee rond blijven lopen hoor! @ ktje Wat een mooie buik!
Dames niet bijgelezen.... Gekkenhuis geweest hier.. met meisje naar huisartstenpost geweest, maandagavond... ivm uitdrogingsverschijnselen (ivm heftige overgeven en diaree) en zetpillen gehad zodat ze niet meer zo zou spugen. Ik zei al tegen mn vriend toen we terugkwamen dat ik me ook niet lekker voelde... maar dat kwam door de spanningen volgens hem..... nou niet dus.... begon daarna zelf met overgeven en diaree.... en alles tegelijk niet een combinatie als je zwanger bent, en sowieso al moeite hebt met je urine ophouden .. man, man, man wat ben ik beroerd geweest...en zo'n buikpijn (darmkrampen) wat zich weer omzetten in harde buiken....en dan een kleintje die het er niet mee eens was... en dan ook nog begon te trappen.... Nee heftige buikgriep en zwanger zijn is geen combi.... Heb trouwens heel lang geen buikgriep gehad en nu deze zwangerschap al 2x.... Meisje was gisteren al weer ok.... vriend had vrijgenomen om voor ons te zorgen, maar lag gisteren zelf gevloerd met gewone griep.... hoop dat ons dat even bespaard blijft.... kortom: een ziekenboeg....
ff terug gelezen,paar goede echo's zien voorbij komen... hier alleen het kaartje al uitgezocht over de naam en het kamertje zijn we het ook nog niet eens(haha over alle2 de kamertjes niet, wel qua meubels maar niet welke kleur of behang)
Pfff ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta Jeetje ik hoor het wel meer om me heen op dit moment! Gelukkig is je meisje weer opgeknapt! Nu jij nog! IK kan er een beetje in mee voelen ik heb buikgriep gehad toen ik 12 weken zwanger was jeetje nou het is normaal al geen pretje maar inderdaad helemaal niet als je zwanger bent! Ik hoop dat je snel weer opknapt! Het voordeel is wel dat jullie nu dit virus hebben en in ieder geval dit virus niet meer kunnen krijgen alleen je zoontje is dus nog gespaard.. even duimen dat het zo blijft! Nou meid probeer rustig aan te doen en goed uit te zieken.. en ook beterschap voor je mannetje!
Beterschap Seth!! Ktje, mooie buik! Ben weer weg, net terug van vergadering en zo door om te werken.. Tot vanavond!
Gelukkig kunnen wij nog lekker kleppen als iedereen al aan het genieten is hahahaha Ik heb ook last van dat kortademige gebeuren heel vervelend allemaal... @all.... Net bij de verloskundige geweest en alles was goed meisje groeit perfect en ligt op schema.. uitkomst van de 20 weken was ook helemaal goed hebben we even doorgelopen ... met 35 weken krijgen we nog een liggingsecho hebben het ook over de bevalling gehad dat we allebei liever hebben dat ik in het ziekenhuis beval.. iv.m. rhesus factor ( dat is niet zo erg ) maar ook omdat ons zoontje eigenlijk te klein was en ik te laat ben bevallen achteraf en door mijn geliefde darm ziekte ( niet dat dat veel uitmaakt maar zij heeft dat liever) en door me rug ( heb een extra kronkel in me rug) dus eigenlijk was ik alleen maar blij .. nou meiden ik ga even een auto ophalen en dan boodschappen doen xxxxxx