September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij gaan zwemmen bij de buurvrouw! tot latersss...xxx

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    mijn man ;)

en bijna goed verder, mijn buddy karagoz is wel turks van origine ;)

3. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    hahahaha :D gaat lekker hier hoor ;) ... dus jij bent wel nederlandse? hmmmm halfbloed kindjes ben ik altijd jaloers op :)

4. Alita

Alita Niet meer actief

Hier ook een halfbloedje.....

@Slapen en eten, ja hier slaapt ze ook nog 3uur s`middags ze ligt nu net in bed en ze heeft dan al 2x boterhammen op en fruit...

Mensen het is ***verdomme warm!!!!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat een benauwd weer he. hier is het 35 graden en bewolkt. zit naar lucht te happen. straks misschien nog ff in het water liggen.
    @ mama van sepp & Amigo: ik heb jullie toegevoegd. gezellig!

@ teddybeer: gefeliciteerd met je verjaardag

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik ga eens even onder een koude douche staan.. Misschien dat dat wat helpt..

7. Alita

Alita Niet meer actief

@Wendy nou dat is snel!!

@Amigo ja ik ga zo in het zwembad lioggen denk ik?! Slapen of rusten kan ik nu helemaal niet!!

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ patricia en sann: mooie buiken hoor.
    @ patricia & kjte: ik heb jullie op hyves uitgenodigd

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Van harte gefeliciteerd meid!!!!!

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Meiden, ik heb niks bijgelezen hoor, loop over van de drukte, niet echt bevorderlijk in deze warmte. Moet zeggen dat ik de kleine bijna niet voel, al een paar dagen niet, zouden babies die warmte ook voelen denken jullie?? Ik vind het best een beetje eng hoor... maar wil me niet gelijk ongerust maken

Wij gaan zo een weekenje weg, camperen in het bos met de tent... ben benieuwd of het lukt haha, met familie. Zondagavond komen we weer terug als het goed is, gelukkig is het hier in de buurt.

Nou groetjes allemaal, fijn weekend!

Groet,

Hadassa

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kom weer klagen....heb weer eens hele dikke voeten!!! zit nu met de voeten in een emmer water met ijsblokkies op kantoor onder het bureau

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hier normaal van ca 11u tot ca 12 á 12.30u, maar nu ... is het een rot tijd. Niet eens voor mij. Maar hij eet nu zo laat en om 17u eten we altijd ons avond eten.

Nou ja, we gaan het weer zien he .... :p

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Sorry maar moest even lachen.. Zie het gewoon al helemaal voor me..

Maar alle gekheid op een stokkie.. Dit zijn geen gangbare temperaturen meer he.. Jullie hadden daar geen airco he.. Bah, tja veel drinken, af en toe even een stukje lopen en vooral rustig aan doen en je niet laten opjagen.. Ik moet dadelijk ook de deur weer uit om te werken.. Jakkes..

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Zou je dan niet toch even de vk bellen meid? Lijkt me niet goed dat je al dagen niets voelt.. Kleintjes zullen het ook warm hebben en misschien wat minder bewegen dan normaal, maar je moet wel echt wat voelen.. Zou toch even een belletje doen, anders ga je misschien ook niet lekker camperen..

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Airco was idd wel fijn geweest, het scheelt dat ik de hele dag kan zitten. Het is hier in Gelderland 36 graden, op kantoor zal het ook wel zoiets zijn....maar de tweeling heeft er volgens mij geen last van want die zitten samen druk te spelen in mijn buik

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

meiden, ik heb helemaal niets gelezen,

het is weer een enorm getouwtrek geweest met het wmo ivm vergoeding voor kdv , ik kan verhoging krijgen van het pgb, daarmee kan ik hem 1 hele dag en 2 halve dagen extra wegbrengen naar de opvang,
    dit willen ze doen tot een paar weken na mijn bevalling,

ik weet nu alleen niet of ik dit wel wil... dat betekend dat hij 2 hele dagen en 2 halve dagen weg is.... voel me daardoor een beetje een "slechte"moeder...

1 dag in de week is leuk voor hem... en leert er veel van, en ik heb mijn rust dat is een fijne bijkomstigheid....
    maar voelt nu alsof ik zeg : mama is niet lekker in orde die ziet het even niet meer zitten dus jij moet maar weg...

aan de ene kant denk ik : kom meid raap die puf bij elkaar en ga wat doen met je kind !

wat zouden jullie doen ? het is tot een paar weken na de bevalling,

nou ik ga er gauw weer vandoor

17. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36

hey jane,

know the feeling zit hier ook met twee voeten in de emmer waar poetsvrouw normaal mee kuist !!! ;)

18. Alita

Alita Niet meer actief

van vandaag!!:D

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ all: is jullie kleine ook zo druk in de buik? echt een stampertje vandaag. daar sta ik eigenlijk van te kijken bij deze temperatuur.
    wel gezellig, dat leidt een beetje af van het weer

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Gelukkig wel.. Heerlijk.. Kleintje is sinds gister weer gedraaid volgens mij, want ik heb de voetjes nu weer aan de andere zitten en als de kleine de hik heeft is dat nu weer aan de linkerkant, was een paar dagen geleden rechts.. Ik geniet volop!!

Deel Deze Pagina