\ Voetjes omhoog. En neem (misschien al te vaak gezegd, maarja doe het toch nog een keer) Brandnetel thee drinken (met bramensmaak of citroengras is heerlijk). Het helpt. Sterkte
@ amigo: heerlijk he zo'n beweeglijk kindje. ik heb er vandaag al hele gesprekken tegen gevoerd haha. hij/zij zegt alleen nog niet veel terug. maar ach we begrijpen elkaar wel
straks heeft mijn schatje vakantie jippie!!! 2 weken samen. wel superdruk, maar we moeten dan maar proberen een paar dagen helemaal vrij te houden voor onszelf. genieten doen we toch wel
meisje slaapt sóchtends meestal tot 08.00 uur.... nu 09.00 uur omdat ze later slaapt vanwege de wartme.... slapen s'middags van 13.15-13.30 tot 15.00 uur.... We eten dus nog eens om uurtje of 12....
hier is het ook meer rust in de tent..... al voelt mn buik zo hard... en steekt overal wat uit... bleehhhh prettig weekend!
Flink gegroeid.... ennuhhh dat wordt binnenkort een band dragen met dat shirtje.... of niet meer dragen...
Heb het al een beetje gehad met die warmte..... Voel me echt niet fit daardoor.... mn buik voelt constant hard... heb rugpijn,... net een flink stuk taai slijm verloren (? had ik bij die andere pas later) en ben ik opeens ook aan de race.... Nee... ik vind het niets..... Zo genoeg geklaagd want zelfs daarvoor is het te warm.....
haha ja seth kan nog net hahahaha.... Ja meiden het is belachelijk warm...dan lekker maagzuur erbij bleehhh.... Ik vindt dochter in de buik wel wat minder actief die denkt laat mama maar met rust hahahaha... Zo vanavond popstars kijken!! Fijn weekend allemaal
Jeujtje Seht, wat slaapt je meisie dan toch lang door zeg. Meneer slaapt laat en is weer vroeg wakker. En fijn dat jullie om 12u nog kunnen lunchen Ook hier warm warm (heb het echt te doen met de Limburgers). Zoveel mogelijk binnen gebleven en Mees is ook bijna niet naar buiten gegaan. Kan geen kant op zo met die hitte en idd ook opgeblazen dikke ronde buik en hard. Toen Mees aan het slapen was heb ik niet kunnen slapen, dus ik ben bek en bek af. Morgen hebben we BBQ sivite. Leuke sivite hoor, maar je moet toch van alles regelen Pff. En zondag schoonmoeder op vistite OEF. Dat wordt mij een weekend. Morgen ochtend gaan we eerst met ons allen naar de Vinkeveense plassen, want een vriend van ons gaat zijn eerst intro-duik maken daar. Dat willen wij wel even zien. Hij zelf weet nog van niets Uit solidariteit gaat HIJvandehoek niet mee duiken. Lief he
ik zou het gewoon doen. is erg lekker voor jou die rust, en je bent heus geen slechte moeder als je kind in een paar dagen per week naar kdv is. dat valt toch reuze mee? en door aandacht aan jezelf te besteden en rust te nemen, ben je juist een BETERE moeder voor hem, en voor de baby. daarbij, als het tot een paar weken na de bevalling is, maak er eind oktober van. dat is toch wel te overzien?
Ohw ... ik ben dus een MINDER goede moeder Ik ben full time mama nl. Maargoed, ik merk heel goed dat ik het ook wel kan gebruiken uiteindelijk. Eh ... tijd voor mezelf he ... maar dat duurt nog even.