September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ooh die banden... hou erover op :x kan me nog niet draaien in bed of het doet ontzettend pijn !!!

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen dames
    balen dat jullie ook zo´n rotnacht hebben gehad. ik heb gelukkig door de ventilator nog net een paar uurtjes kunnen pakken, maar dat zal niet genoeg zijn vandaag. we hebben om 16.00 uur een bbq op het werk van mijn man en dat zal wel behoorlijk laat worden. en dan zal ik wel moeten bobben. ben net maar ff lekker onder de douche geweest, want mijn rug doet zeer en mijn huid ligt weer helemaal open. ben dus vannacht weer goed bezig geweest pfff. maar we starten de dag weer met frisse moed en ik hoop aan het eind van de ochtend nog ff een uurtje te kunnen gaan liggen.
    hebben jullie nog plannen voor deze hete dag die komen gaat?

@mejojo: kan me goed voorstellen dat je niet echt zin hebt in vanmiddag. zou die vriendin dat niet begrijpen? als je je maar niet te druk gaat maken met dit weer na zo'n gebroken nacht

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ wbt die opmerkingen van andere mensen. heb ik ook mee te maken. ik had op mijn hyves gezet dat ik naar de dietiste moest. kreeg ik van een vage kennis die toevallig op mijn hyves staat de reactie dat dat niet zo vreemd is als je de hele dag aan het snoepen bent en niet werkt, omdat je zogenaamd zo'n migraine hebt en niet van je luie reet afkomt. dat ik maar niet zo moet klagen, want zij moest met 32 graden werken. nou ik heb nooit gedacht dit ooit te zeggen, maar ik wens haar een jaar zoals dat van mij in 2008. kijken hoe het haar bevalt. gek figuur. mijn man kent haar van vroeger en ze woont in de buurt van mijn schoonouders. nou zegt hij: die kan ik voorlopig maar beter ff niet tegenkomen!! haha lijkt me ook het beste

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    amen!

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    manlief smste net dat hij zoizo niet voor 12 uur thuis was van het werk :(. Het kon wel eens 1 of 2 uur worden voordat ze klaar zijn :(. Blegh zie het zo niet zitten dat ie vandaag zolang moet werken :(

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh ja en dan zijn er van die leuke collega's die het verrekken om op een zaterdag en vooral een warme zaterdag te komen werken. sommige komen gewoon niet werken op een zaterdag. zo vaak hoeven ze niet te werken op een zaterdag maar goed. En eentje van ja ik sta al 5 dagen in een hete kas te werken ga niet nog een zaterdag werken, waardoor ze nu dus tot 2 moeten werken :(. Als iedereen een beetje meerwerkt kunnen ze dus optijd klaar zijn :(. Maar nee hoor zitten van die eikels bij die het dus verrekken grr

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ jane: wat fijn dat het meid de meiden goed is. 17 augustus, wat komt dat al dichtbij he?

@ sex: eeeehhhhhh....... wat was dat ook alweer??

@ all: ik heb er eigenlijk een beetje spijt van dat ik geen cursus ben gaan doen. zou dat nu nog kunnen of ben ik nu echt veel te laat? yoga lijkt me niets voor mij. ik ben zoooooooo'n stijve hark van mezelf en nu helemaal

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@blinky:$ jeetje wat een opmerking, slaat ook echt nergens op !!!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    De tijd vliegt echt voorbij nu, het is ook echt een raar idee dat ze over ruim een maand er gewoon zijn. Kan het nog niet voorstellen dat er twee in mijn buik zitten

10. Alita

Alita Niet meer actief

he meiden!!

Pppffff puf puf puf!!
    Ben blij als het wat minder wordt hoor!!
    Ik zweet me ook rot!!

Dochter is gelukkig weer volop aanwezig....grrrr....

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen lady's

Blinky wat een kote opmerking ik zou haar uit je vriendenlijst gooien. Dan kan ze niets meer lezen. Zij heeft niks te maken met jou prive leven dat blijkt wel weer. Wat een zielig figuur.

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

Puf,puf, puf..

13. Alita

Alita Niet meer actief

haha jij ook al amigo warm he!!

14. Seth

Seth Niet meer actief

Goeiemorgen.....

Had een briljant idee gisteravond....
    Dacht... als ik (ofja vriend) nou eens mn matras bij peuter op de kamer gooi.... daar is het stukken koeler.....
    Leg ik hem bij zn bed neer, kan ik me daaraan optrekken.... als ik moet piesen.....

nou tot zover de theorie...

praktijk ===>
    Eerst kon ik niet slapen vanwege de warmte... sliep ik net, werd peuter wakker, die natuurlijk bij mij op het matras wou liggen... dus had ik een centimeter of 35... om nog te liggen...
    nu kan ik niet meer... lang op dezelfde zij liggen... moet telkens draaien... wat dus bijna niet kan, MAAR omdat ik peuter niet wakker wilde maken... dus veel te weinig bewogen...
    Daarnaast heb ik momenteel een draaicircel van een vrachtwagen... en moet ik me aan het matras "omtrekken".... anders kom ik niet eens op mn andere zij....
    Ik ging rond 0.00 uur naar bed... en om 05.00 uur ging wekker weer, van mn vriend die dus een etage hoger lag...en dat kollere ding dus gewoon een half uur af liet gaan....:x
    Ikke dus naar boven... om hem wakker te maken....

Vertel ik aan hem dat ik vanavond weer gewoon in mn bed slaap,omdat ik nu zo'n pijn heb...
    zegt ie lachend: tja is jouw probleem.....
    nou die laat ik dus de volgende keer gewoon zich verslapen...
    zijn probleem....

nu voel ik me overreden door een stoomwals... echt alles doet zo zeer...
    het liefst zou ik een doosje pijnstillers nemen.... kan wel janken... :(

klote bekken........!:x

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Eergister is een collega van mij bevallen.. Ze was 29 juni uitgeteld en heeft de kleine pas op 8 juli op de wereld gezet, en dan met dat weertje :$.. Tis een manneke en hij heet Raffaele..

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Seth ja slim was het idee nu ook niet echt he meid.....lekkere vent heb jij?!

@Amigo aah leuk hoor wel warm jezus!!

17. Seth

Seth Niet meer actief

Valt nog mee.... hahahaha denkend aan mn dochter die met 41+5 ff aankwam.....

ennuhhh we moeten nog maar afwachten met welk weer wij bevallen... :D wat dat betreft lijkt me in het ziekenhuis toch wel prettiger..... is het iig koeler als hier.....

18. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ah Jakkes meis, wat een beroerde nacht heb jij achter de rug.. Hoop dat je vandaag overdag nog wat rust kunt pakken.. Kalm aan he.. Sterkte..

19. Alita

Alita Niet meer actief

Ja hoe zal het weer zijn begin sept....
    Eind sept regent het altijd!! Dan ben ik jarig en mijn dochter is toen op mijn verjaardag geboren dus ik weet natuurlijk wat voor een weer het was!!

20. Seth

Seth Niet meer actief

ik ben begin september (3) jarig..... en is heel wisselend....
    tot nog flink warm.... of wat koeler en regenachtig......

kan echt alle kanten uit....

Deel Deze Pagina