goeiemorgen ik weet niet waar zoonlief last van heeft..... but i'm loving it !!! vrijdagochtend... 9 uur wakker... zaterdagochtend kwart over 7 zondagochtend 9 uur en vanochtend half 9 ... hij word wel nog steeds om 6 uur wakker ...dan drinkt ie wat ( staat op zijn kastje achter het bed dat zetten wij erneer voor wij na bed gaan) en dan kiest hij er weer voor om te gaan slapen ! ik hoop zo dat hij zijn automatische wekker hierdoor verzet en steeds weer terug slapen gaat ( moet natuurlijk niet te blij wezen want hij heeft vaker fases van goed goed slapen dan fases van slecht slapen ) maarja ben natuurlijk wel heel blij met een keer tot 9 uur kunnen blijven liggen... heeerlijk scheelt toch 3 uurtjes.
Wauw heerlijk! Ik hoop dat hij het vol houdt! Hier juist andersom zoontje slaapt normaal altijd tot 08.00 / 08.30 (of inderdaad 09.00) maar de laatste tijd juist alsmaar 07.00 of 07.30 pfff dat vind ik dus echt vroeg
hahaha dat is voor mij nog uitslapen..!!! ik zou het al heel fijn vinden als hij tenminste 07.00 uur aan gaat houden haha maar wel vervelend indd als je later gewend bent en ineens is het vroeg
Hier is de jongste zo rond 6 uur wakker, vaak wat vroeger. de andere slapen lekker lang nu het vakantie is. Ben ze om 9 uur gaan wekken
Goede morgen meiden! Hier gaat het ff niet zo lekker. J2sse is gisteren avond bij mijn schoonouder gevallen op zijn voortanden. Lip helemaal dik en waarschijnlijk stukjes van zijn tanden af. Hij heeft slecht geslapen en ik maak me zorgen (misschien onterecht ik weet net niet.) Ik heb net de tandarts gebeld en we kunnen om 5 voor 1 komen. Hij zei wel dat er waarschijnlijk niks aan te doen is maar voor onze eigen rust is het wel fijn. Gelukkig heeft Bart vrij genomen om mee te gaan want door alle rond gierende hormonen in mijn lijf moet ik al huilen als ik eraan denk dus kan Bart mij ook steunen bij de tandarts.
Jee zeg, lekker een weekendje weg camperen is dus een weekendje slapeloos weg geworden.. Bah wat balen zeg.. Hoop dat je je rust nu extra kunt pakken zodat je weer bijkomt.. En wat goed dat je vrijdag toch nog een ctg en echo hebt gehad! Heb een paar keer aan je gedacht, maar gelukkig blijkt alles inorde.. Ik geniet ook volop als ik die hele buik zie bewegen, zooo mooi..
Bleh, ook nog zo beroerd.. Ik krijg ook echt de schijt van dit weer.. Net ff met hond een blokje gewandeld, gatverdekkie, was blij weer binnen te zijn.. Werk ze meid, hopelijk ga je je in de loop van de dag wat beter voelen!
Ahhh wat zielig.. Heeft Jesse ook pijn aan zijn tandjes? Fijn dat je zo snel bij de tandarts terecht kunt, ben benieuwd dan.. Succes..
ach gossie hopelijk valt het nog mee, en hopelijk heeft jesse er niet al te veel pijn aan, sterkte ermee meid even een dikke knuf voor jou
Da's echt zielig Mijn oudste zoontje heeft het gehad en was zijn twee voortanden kwijt, volledig met wortel eruit. Tandarts kon er niks aan doen, dus mist hij sindsdien twee tanden. Ik heb me er heel lang schuldig over gevoeld, maar het was een ongelukje, en hij viel als klein ukje erg veel. Sterkte ermee.
@ plopnavel en streep: heb ik allebei nog niet. ik heb normaal een hele diepe echoput in mijn buik, das nu wel een stuk minder, maar ik denk niet dat ie nog gaat ploppen. straks gaan manlief en ik kijken voor een andere auto. een tweedehands mercedes aaaaaaahhhhhh. doe maar chique. ik ben benieuwd xxx
@ seth: ik denk dat je gelijk hebt. mijn man was denk ik bang dat ik het wilde afzeggen bij mijn schoonouders. toen we eenmaal onderweg waren veranderde zijn reactie langzaam een beetje. toch niet zo leuk dat weer zijn moeder voor mijn gezondheid gaat, maar ik heb maar niks gezegd. dat koste me echt wat teveel energie en ik wil geen ruzie maken in de vakantie. ik wil genieten. xxx
Naweeën, daar heb ik ook enorm last van gehad. De ks en dan daarna borstvoeding geven, daar reageert je baarmoeder meteen op. WOOOW dat deed zeer zeg. Oef. Nee hoor, geef mij maar pijnbestrijding. Ik vind de pijn not so funny.
Hier Mees is ook wel wakker geweest, maar is ook weer gaan slapen. Ik kwam hem om 9uur uit bed halen. Heerlijk voor mij zeg maar. Water neerzetten moet ik ook maar gaan doen, want ... Ik had de buitendeur open gezet en ging zo zijn karnemelk en ontbijt klaar maken. Mees ging naar buiten en dat is dus prima. Zag ineens dat hij als een kat, water uit een slipper aan het drinken was. hihi. Heb hem meteen zijn karnemelk gegeven, daar was hij content mee
Oei oei meis, wat zielig voor je kidje en moeilijk voor jullie. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Hoop straks te lezen dat het wat beter gaat!