Goedemorgen dames, Ik zit weer is op me werk:x , gelukkig laatste dagje.. Vriendlief zou dit weekend met zijn maatjes weggaan maar nu zegt er 1 van hun af ( iemand die altijd loopt te zeuren en te zeiken als het niet naar zijn zin gaat:x ) Dus hij is helemaal (hmm hoe moet ik het verwoorden..8) nou ja.. uuh sorry) vertieft.. omdat die gozer dus alles mee zou nemen de tent en weet ik het wat allemaal en de rest zou zorgen voor andere dingen.. Maar ja nu heeft die gozer geen zin meer ( waarschijnlijk ruzie met ze vriendin gehad) dus nu is vriendlief aan het kijken of hij niet een weekendje met die andere naar barcelona of centerparcs kan ofzo ..8) want tja dit weekend zou voor hem zijn mannen weekend zijn dus weg gaat hij sowieso wel weg.. maar vind het wel lullig voor de hele groep want omdat er nu 1 iemand afzegt dat alles in het honderd loopt nu .. maar ja .. Ik kon vanmorgen zo slecht me bed uitkomen die kleine jongen had vanacht ook weer een huilbui.. dus op een gegeven moment lag hij bij ons in bed en hij bleef me maar vast houden en elke keer als ik dacht hij slaapt en ik verdraaide me iest dan pakte hij me vast en zei hij nee mama niet weg 8)... hij kroop zowat in me dat gekke kind.. dus hij heeft vanacht lekker tussen papa en mama gelegen ( gelukkig hebben we een king size bed) dus erg veel last van hem heb ik niet gehad het was meer zijn vader die aan het snurken was hahaha.. En die kleine meid was een partij druk aan het zijn binnen in die buik.. dat was op een gegeven moment niet leuk meer dat ik dacht van nou meisje nu jij ook gewoon gaan slapen Straks even op me werk zeiken over het rooster ik heb weer tijden dat is niet normaal.. dan moet ik tot 23:00 uur werken de ene dag en dan de volgende dag gelijk om 07:00 uur beginnen..:x nou ik dacht het niet dat ik dat doe hahahaha Nou meiden ik ga even rustig aan een beetje beginnen hier en dan kom ik straks nog wel even kijken Veel liefs, xxxxx
patricia geloof niet eens dat dat mag... anders ff in je cao kijken wat er precies staat over onregelmatige diensten en zwanger zijn mama van sepp wil je me nog een foto maken van je beeldje van moeder en kind??? hihi
jeetje niet echt leuk als de vriend van je man afgaat zeggen... hopelijk kunnen ze nog iets regelen om toch nog een leuke mannen dag te hebben... zo lief dat je zoontje naast jullie zeg en je niet los wilde laten...en je meisje ook nog lekker bezig in je buik... je dag kan neit meer stuk denk ik... je mag geen avonddiensten meer draaien als je zwanger bent tenzij je het zelf wilt maar je bent het niet verplicht...
nou me rooster is omgezet was een foutje van de planner dus alles is nu weer goed.. heb wel de avond dienst nog maar dat komt omdat er te weinig bezetting is en voor een keer is het niet zo erg maar heb wel aangegeven dat het niet de bedoeling is natuurlijk.. xxx
jullie komen allemaal zo weinig bij de meesten van jullie... hoe doen jullie dat toch ? zijn jullie ziek geweest de eerste maanden ? Ik geen enkele dag misselijk met wel als resultaat + 10 !!! en ben al geen superlicht geval !
goeiemorgen dames! Wat een mooie buikfoto's zag ik voorbij komen Hier is Laissje al wat beter, koortsvrij en ze drinkt terug haar melk. Alleen moet ik het nog niet wagen om aan haar oren, wangen of hals te komen. Hopelijk betert dat ook snel... Het zou geen kwaad kunnen voor de baby omdat ik de bof zelf al gehad heb, de andere kinderen zijn ingeënt en mijn mannetje heeft het ook al gehad. Dus laten we hopen dat Laissje gauw er van af is en dit ook weer voorbij is. Fijne dag all!! Grts
ik niet hoor... was het maar waar... ben al 12 kilo aangekomen... zei gisteren tegen manlief... ben al over de 12 kilo... zegt hij... meid maak je niet druk, die ben je straks allemaal kwijt... dat hoop ik maar...
oooh hitchke, ik ben heel erg misselijk geweest, maar ben toch al tien kilo bij hoor Ik kom wel elke zwangerschap 20 kilo bij. Die gaan er gelukkig erg snel terug af. Hopelijk deze keer ook
dan zijn het mss diegene die over hun kilo's praten diegene die NIET veel zijn bijgekomen... al goed dat ik niet de enige ben... begon al bang te worden......
ik ben nu 2 kilo boven mijn startgewicht.. dus ik ben dan eigenlijk 7 kilo aangekomen maar omdat in het begin zo heb lopen spugen was er 5 kilo vanaf .. ik ben benieuwd hoeveel ik nog aan kom .. xxx
ik zit ondertussen aan 11 kilo.. ik probeer echt op mijn eten te letten (sneller naar een stuk fruit graaien ipv altijd maar koekjes koekjes) en het doel is alleszins niet teveel meer bij te komen, en dat lukt ongeveer wel.. ik kom een 200gr per week bij nu heb ik het gevoel! kus
Mooie buikfoto's zag ik voorbij komen. Ik vergeet steeds nieuwe te maken.... jammer. Qua kilo's: ik zit nu 4 kilo boven het startgewicht. Ben in de eerste 4 maanden wel bijna 4 kilo eerst afgevallen. Dus in totaal eigenlijk in een hele korte termijn 8 kilo gegroeid! Bij mijn vorige zw.schap was ik 15 kilo boven startgewicht.
goeie morgen zoonlief heeft vanmorgen tot 7 uur geslapen heeerlijk, nu is manlief ziek hij ligt lekker in bed. heb nu de schoonmaakster maar die stuur ik zo lekker naar huis en ga dan zelf ook even lekker op bed liggen. vanmiddag weer fysio, @ patricia, pff jeetje dat is balen zeg... wel ontzettend lullig van die vent,(vind ik ) anders even op roompot.nl ofzo kijken, die hebben heel vaak aanbiedingen ( is beetje het zelfde als centerparcs) @kilo's ik ben ook al behoorlijk wat aangekomen hoor, was 2 weken geleden al 7 kilo aangekomen, volgende week denk ik weer op de weegschaal, denk dat er nu wel een paar kilo bij is en vrees dat er nog velen gaan komen .....hou ook al vocht vast...
ja ik ben ook 9 kilo aangekomen, en ben niet misselijk geweest. maar daardoor heb ik dus lekker zitten vreten bij mij vorige zwangerschap was ik in totaal maar iets van 10 kilo aangekomen dus daar ga ik nu echt wel overheen
Jeej! Mijn teller gaat vanaf morgen onder de 100 dagen.. Net loon+vakantiegeld binnen gekregen.. Dadelijk na de pedicure en dan ga ik eens lekker shoppen met mijn mams.. Allemaal een fijne dag vandaag!
@ amigo shop ze dadelijk lekker hoor... @ all.. eindelijk me laatste dagje werken deze week.. nu nog een klein half uurtje en dan ben ik klaar.. vriendlief belde net dat de auto weer goedgekeurd is gelukkig.. dus die zometeen even ophalen .. kan ik eindelijk weer in me eigen auto rijden.. ( rijd toch wel het beste he ) Zit nu al te bedenken wat ik vanavond moet eten ik heb echt geen idee ik hen ook niet ergens trek in ofzo.. ja in pannekoeken maar ik heb echt geen zin om die te bakken .. en vriendlief had daar ook niet echt zin in om dat te doen .. Dus tja nu maar even goed denken wat ik dan maar met gaan eten.. Ik heb zo het gevoel dat ik elk moment in slaap kan vallen me ogen vallen zo zwaar dat is echt niet normaal maar ja nu nog maar 20 minuten en dan mag ik naar huis eindelijk ... nou ik ga langzamerhand alles een beetje opruimen hier en dan lekker naar huis xxxxx
ja ze hebben al van naar alles en nog wat gekeken maar ze zijn er nog niet uit zeg maar.. maar ja dat komt wel goed.. ze laten hun mannenweekend niet verwateren door 1 iemand.. ze gaan gewoon lekker weg .. ( dan heb ik ook eindelijk rust hahahhhahahaha) en wat lekker dat je zoontje door heb geslapen tot 7 uur.. En beterschap voor je man.. xxxx