ja ze nemen langzaam alle plaats in he.. Ik zit altijd te zuchten en zeg tegen vriend is niet omdat ik je zo lastig vindt het maar ik moet gewoon veel zuchten hahaha
ja ach ja loslaten moet je kunnen!! Ik heb altijd een grote mond maar ondertussen Maar nu heb ik kids en dat maakt het allemaal weer wat gemakkelijker he....denk ik aan haar dan kan ik makkelijker dingen loslaten
Precies JIJ bent de enige die dat kan doen. Niemand doet dat voor jou. En loslaten ach ... dat hoeft niet eens, als je maar heel goed voor jezelf gaat zijn en dit is een manier. Bij mij is het gaan werken, al neemt het wel een tijdje in beslag hoor voordat het eigen wordt zeg maar. En JA het is juist met dit soort dingen zoals zwangerschap extra moeilijk, maar daar ga ik weer. JIJ bent de enige die daar wat aan kan doen. HOE KLOTE HET SOMS OOK IS en dat juist bij zo iets moois. Houd het mooi. En eh ... praat er over he, doe ik ook hebbie al gemerkt denk. HUP lekker filteren bij je dinnetjes.
ik zei gisteren tegen mijn man dat de baby best hoog zit en dat het pijn doet bij mijn ribben... zegt hij... je wilde zwanger worden... nu ben je zwanger en dan zit je alleen maar te zeuren... ik zei... maar dat betekend niet dat het zwanger zijn makkelijk is... als jij 1 week zwanger bent dan wil je er gelijk van af... helaas kunnen mannen niet zwanger zijn... zou wel fijn zijn...
hier precies hetzelfde manlief begrijpt ook niet waarom ik zo zit te zuchten ..ik zeg dat is jou schuld schat
Oke meiden ... zit hier aardig te pennen De kleine man is net in bad geweest en eh ... ik nog niet. Dus ik ga nu ook maar eens douchen en aankleden en mezelf opmaken enzo. En ik kom zeker terug. En eh ... doordat ik vannacht niet kon slapen nadat Mees mij wakker heeft gemaakt, gaan de teksten van mijn schoonmoeder leven he. Pfff, maakt het in slaap vallen moeilijker, want ben dan té opgefokt. Ben maar gaan denken dat het herfst was en ging elk blaadje die van de boom af viel gaan tellen. Niet met mijn ouders, maar met genoeg andere mensen zo'n shit zooi gehad, dat ik daar heel veel van geleerd heb, maar zeer doet het altijd. Moet JIJ dan altijd de wijstste zijn ... Ja helaas wel en dus sta jij (dus ook ik) altijd voor de keuze een lastige beslissing te nemen. De ander doet het niet. Ik heb ondertussen wel geleerd voor mijzelf te kiezen. Nou sterkte en deze 'oude wijze' mevrouw gaat nu echt even douchen schatten. Tot lateerrrrrrr
Moet je gewoon als meneer ligt even op de buik van hem gaan zitten. Lekker richting de maag streek enzo. PUF PUF PUF ... ja ja ik weet genoeg, ik weet genog krijg je dan te horen. Tis maar voor ff, maar het werkt ff-ies. zodra ie weer die kuren krijgt, meteen weer toeslaan. Doe ik ook. Hijvandehoek moet dan erg om mij lachen. Zo hoort het Nu ga ik echt Doei.
een buik foto van vorige week...niet de mooiste maar mijn man heeft die genomen... http://i31.tinypic.com/17ac5c.jpg en het bedje... http://i28.tinypic.com/2iuff4g.jpg http://i31.tinypic.com/33nknm8.jpg
aaarggg nou dan zie ik m wat anders hoor!!:x En als die mannen zwanger waren nou dan beleefde we nog wat hoor....
zo echt... wil dat wel is zien.. ik krijg altijd die film van arnold zwasenegger ( hoe je het ook schrijf) en die andere acteur in mijn hoofd... arnold speelde een zwangere in die film...
ja kan ik hahaha... Moet zeggen dat mijn vriend nooit zo`n dingen zegt tegen mij het is echt een lieverd......
toen ik in het ziekenhuis was voor de ctg van de baby was manlief een folder aan het lezen over vaginale tangverlossing... ik zei... ik hoop dat ik niet zo hoef te bevallen.. zei hij... als dat toch gebeurd dan ben ik er niet bij... ik zei... echt wel... ik pijn lijden en jij op de gang... je bent bij de bevallen... je gaat niet plassen of poepen, niets drinken of eten tot de baby er is... punt... hij was gelijk stil
nou meiden me moeder wordt vrijdag om 10 uur geopereerd.. ze gaan eerst via een kijkoperatie het proberen en als dat dan lukt dan mag ze zaterdag of zondag al naar huis , als dat niet gaat gaan ze een grote operatie doen en mag ze pas een week later naar huis.. tot nu toe zag alles er nog redelijk goed uit. voor zover je dat kan zeggen met die klote ziekte.. dus weer afwachten tot vrijdag en dan gaan ze de tumor ook onderzoeken want als die kwaadaardig is dan moet ze nog een operatie ondergaan en chemo en als die goedaardig is niet .. maar we zien het allemaal wel de aankomende weken .. spannende tijd weer .. nou ik ga nu toch echt maar even douchen met zoonlief.. hij is zo lekker aan het spelen de hele tijd dat ik eigenlijk geen zin heb hihihi.. lekker lui dus .. ooh meneer wou net even een luier om.. helemaal vol gepoept hahahaha.. dat is erg fijn weer.. maar ja poepen op de pot of wc vind hij nog niet helemaal geweldig ben blij dat hij dan maar om een luier vraagt .. nou lieverds ik ga maar ff wat doen en dan ben ik er snel weer xxxxxxxxxxxxxxx