Goedmorgen!!! Zo dochter is bij oma en opa mama heeft al gepoetst dus nu lekker tijd voor mezelf!!! Ik ben nu in totaal 10 kilo bijgekomen!!! Ik snoep wel weer veel en daar wil ik wel op gaan letten. Maar bij dochtert toen ook veel bijgekomen en was er allemaal weer helemaal af na 1 jaar....ach ja wil er wel op letten maar weet dus dat het na de zwschap voorbij is met lekker ongegeneerd snoepen du nu even genieten he dames!!!!
@ Bof; zou het toch nog een keer bij je HA aankaarten en anders je verloskundige bellen. Weet je zo of je als kind de bof hebt gehad? Dan zou je in principe immuun moeten zijn. Ze kunnennook in je bloed op antistoffen testen. Gelukkig ben je al voorbij de 20 weken, dan geven de jinderziektes vaak geen problemen meer voor je beebje. Maar wel even overleggen hoor! @Seth; jee wat een ziekenboeg. Hoop dat jullie daar met zn allen snel weer opknappen! @Cindy; super dat alles weer goed was bij de gyn. Krijg je bij de gyn dan niet elke keer een echo? (wij krijgen standaard iedere keer bij de gyn een echo) @Mejojo; kan me je frustratie over al die regelingen goed voorstellen. Je wordt altijd van het kastje naar de muur gestuurd. Maar wel SUPER dat het kdv wel zoveel begrio voor jullie situatie heeft en de korting geeft! @ Blinky; klinkt leuk die roparun @ Sebasel; mooie buik! (is jaloers.....) @ Sann; ook al zo'n prachtige buik! Super dat alles weer goed was @ Patricia; pff pittig nachtje... @ kilo's; (ik hou mijn mond dan maar (+3), maar dat is ook niet altijd leuk hoor, vooral nu de kleine een beetje klein is) Werd gisteren door de gyn gebeld. Had gelukkig antistoffen tegen de waterpokken, dus daar verder geen zorgen meer over. Wel was mn Hb te laag (5.6). Daar moesten we echt iets mee, maar ik gebruik al ijzertabletten en floradix, dus moet ze een andere truc verzinnen...
@ jane: wat een mooie buik en wat een gave zomerjurk! @ cindy: blij dat de ontsteking over is, maar wel balen dat ze ook eczeem heeft he. ik hoop dat onze kleine straks het gestel van papa heeft
@ Naam die hebben we al. meisjesnaam al voor ik zwanger was en jongensnaam al met 3 maanden. we hebben bij de jongensnaam alleen nog 1 letter veranderd haha. @mama van sepp: het gaat goed met mijn buik. wat lief dat je dat vraagt. van de vleesboom was bij mijn 20 w echo niet veel te zien, dus ik denk dat ie gekrompen is. wat zou dat fijn zijn zeg.
@ mejojo: dat is nu precies de reden waarom wij nog niet willen weten wat het wordt bij ons. ik ben zo bang dat ik me verspreek en eerlijk gezegd vind ik het zelf leuker om pas te weten hoe mijn kindje heet als het geboren is @geboortekaartjes: nog steeds helemaal niets mee gedaan. maar we hebben nog ff tijd toch? in juli heeft mijn man vakantie dus dan kunnen we mss een keuze gaan maken op het gemak
@teddybeer: rot dat het zo slecht gaat met je oma. ik hoop dat jullie haar nog kunnen overtuigen. en nu maar hopen dat de revalidatie goed gaat he. sterkte. @amigo: echt een mooie buik joh. maar waar zitten die extra 11 kilo dan? tussen je tenen misschien of achter je oren?? kan ze niet vinden hoor
erg he van die vrouw die aan borstkanker is gestorven. werd er ff akelig van. en dan haar jonge kinderen die achter blijven vreselijk. @jinne: fijn dat het aantal ziekenhuisbezoeken straks zal meevallen. en nu maar hopen dat het verhemelte mooi dicht is natuurlijk @silkie: he wat naar dat je kindje mss lijdt onder je benauwdheid. dat is iets waar ik ook weleens bang voor ben. ik hoop dat alles goed gaat met je kleintje en dat je het van de zomer niet veel benauwder zult krijgen.
leuk jane!!! Ik kan ook niet wachten ik mag 7 juni!!! Het is zo mooi...je kunt echt al zien op wie de baby lijkt!! Wij hebben vandaag een nieuwe ijskast bestelt...een amerikaanse samsung..maandag wordt ie al geleverd jeeehhhhhhh..... En hier weer even een buikfoto van vorige week!!
@Sann je hebt ook een mooi buikje hoor @Sabbe nou idd hopen dat ze snel opknapt en fijn om te weten dat het geen kwaad kan! @Aankomen. Ben nog maar 4 kilo aangekomen deze zwangerschap maar moet er wel bij zeggen dat er nog zo'n 20 kilo van me vorige zwangerschap aan zit. @Jane 1983 Veel plezier vanavond! @Cindy 24 Mooie buik. Heb vanmiddag de geboortekaartjes geregeld en krijg binnenkort een proefdruk. Is misschien al snel maar ik ken dat hier als het zomer is is er van alles te doen en minder thuis en dan moet het allemaal snel snel. Ben ook nog wezen kijken voor bedankjes voor de kraamvisite. Heb echt wel leuke dingetjes gezien, maar ik ga nog eens terug als mannetje erbij is. Ik vind dat hij daar toch ook bij moet zijn om iets uit te zoeken.
Gewicht.... Weet nu ff niet meer hoeveel ik aangekomen ben.... was 8.... maar sinds gisteren 7-7,5...... Tja buikgriep he.... en eet nog niet echt super..... maarja... maak ik me niet druk om..... kreeg hier (alweer) te horen dat ik weer een dikkere kont krijg..... en mn vent kan het altijd zo tactisch brengen.....