Hier had zij het over 8 uren op een dag, dat zie ik niet zitten hoor. Maar eh ... toen de vorige keer er genoeg gedaan was naar mijn zin, heb ik haar gewoon naar huis gestuurd hoor. Dan schreef zij wel haar uren, en soms kwam ze dan het einde van de middag nog even langs. Lekker uurtjes draaien voor haar. Ik had er op een gegeven moment genoeg van en heb het stop gezet. Wilde toen zoooo graag met ons drietjes zijn, alvorens Hij weer gewoon aan het werk ging.
Hier ben ik alleen dus ik kan het wel gebruiken.....het is ook tijd van genieten hoor alles wordt voor je gedaan
Vind het ook niets hoor een vreemde in mijn huis. En eh .. ik heb het huis tot in de puntjes geverfd (ja ja met kwastjes langs de lijnen heeeeeeeeeeeeel precies) en als ik dan iemand bezig hoor in mijn huis en toch wat makkelijker stoten tegen de muren en deuren met bijvoorbeeld de stofzuiger, dan .... dan .... Nee daar kan ZIJ niet tegen
ik hou ook niet van vreemden in mijn huis maar manlief is er ook voor 3 weken, hij gaat koken, boodschappen doen en zoontje naar school brengen... ben al blij als de kraamzrog het huishouden doet en het wasgoed... dat kan mijn man echt niet...
heerlijk een week lang lekker niets doen alleen met je baby bezig zijn...wat zou je nog meer willen...
ja mijn vriend id dan de eerste 2 dagen thuis...en als de kraamzorg weg is heeft hij weer 1 week en een paar dagen vrij... ja en dochter is ook gewoon thuis he.....soms gaat ze wel eens naar oma dat ik rust heb, maar vindt het zielig om haar buiten te sluiten dan he?
je kind zoveel mogelijk bij de baby betrekken... zo voorkom je een beetje jaloezie bij je kind en de aandacht verdelen, het is anders zielig dat je je alleen stort op je baby en je kind buiten sluit... voor een kind is het ook een hele belevenis als er een baby komt...
Nee dat snap ik....bedoelde juist dat ik niet nu omdat ik kraamweek heb mijn kindje ga wegbrengen juist vindt ik dat ze thuis hoort te zijn... Wie weet vindt ze het allemaal helemaal niet zo belangrijk hahaha
hihi, same here. mijn man schaamt zich van huis uit nogal voor 'zulk soort dingen', je begrijpt wel wat ik bedoel en hij heeft het dus ook niet tegen zijn familie gezegd, maar hij is mooi wel bij de bevalling geweest en heeft alles gezien, muhaha en hopelijk nu weer zo!
Hoi meiden! Hier een foto in avant-premiere van onze babykamer.. het is dus de babykamer bij mijn ouders - omdat we nu tot eind dit jaar (tot onze bouw klaar is) bij hen inwonen.. het blijft dan ons mupke haar kamertje aangezien ze ook 3 dagen per week bij mijn ouders zal verblijven als wij werken zijn! vriendlief en ik zijn fier op het resultaat groetjes!
thx - is zo een set van babydump.. is misschien niet duidelijk op de foto maar klamboe, verschoningskussen en hanglampje zijn in hetzelfde thema (lila bloemetjes en ruitjesmotief)