September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    veel plezier zondag!!!

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeiemiddag
    zo dat is iets dat ik hier niet vaak zeg....volgens mij nog nooit :p
    vaak ben ik er al in de ochtend :p
    manlief is gelukkig weer wat opgeknapt...

@silkie, volgens mij ben jij ook vaak genoeg van kastje naar de muur gestuurd of niet...
    maar gelukkig was het kdv meer dan bereid om mee te werken,
    vind het echt helemaal geweldig van ze.
    maandag al intake,dus zoonlief kan er waarschijnlijk volgende week al terecht :d

@ blinky, ach ik vind het niet erg.... als ik of manlief perongeluk de naam zeggen... tja word het niet anders van... de naam krijgt ze hoe dan ook:p

@cindy en seth... moooi !!!

@jane, hoe was de pretecho ?

@mama van sepp, doe maar lekker rustig aan hoor, geeft niets als je niet op iedereen reageert ;)

@karagoz, vervelend dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad,
    jij hebt ook vele slechte nachten of niet ?? ik helaas ook :(
    ook zo'n last van maagzuur... rennies helpt nog een beetje, maar ook niet veel meer...

@patricia... heel veel plezier dit weekend :D:D

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@karagoz succes vanmiddag bij de vk, hopelijk heeft ze wat voor je maagzuur !

4. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    zeg hem dan hier ook maar eens per ongeluk mejojo, ben wel benieuwd :)

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    idd... heb best wel veel slechte nachten... de ene keer zit mijn heup op slot en dan loop ik echt slecht en ook van de trap af gaan gaat moeilijk... heb het alleen 'snachts als ik naar de wc moet...

dan kan ik niet slapen omdat me lage rug kalchten weer is beginnen...

dan is het weer die maagzuur zoals gisteren... dat was echt heel erg deed echt pijn en had geen stem meer over...

dan heb ik weer van die rare enge dromen waar geen touw aan vast te knopen is

soms dan ben ik ook echt heel erg moe dan je me kan wegslepen maar gewoon niet kan slapen...

ben ook erg moe, ga moe naar bed en sta moe op, of ik een goede nacht heb gehad of juist veel heb geslapen... denk dat mijn hb een beetje laag is... ge straks vragen of de vk die wil controleren...

maar buiten dat kan ik wel genieten van de zwangerschap nu het nog kan... de schopjes, groeiende buik en lekker pronken met mijn buik... kon dat niet bij mijn vorige omdat ik fulltime werkte en de rest van de dag op de bank lag met een kruik in me rug en zat ik te huilen van de pijn...

oke genoeg gezeur van mijn kant... het is mooi weer ( rotterdam in iedergeval) en laten we daar van genieten...

hopelijk kan jij nog lekker slapen voor de komende 3 mnd probeer overdag lekker te slapen...

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ sebasel4a: mooie buik
    @ sann: mooie buik hoor wat een toeter al zeg. maarrrreee dan woon jij wel heel dicht bij mij in de buurt, want bij ons kwamen ze van het jaar erg laat door pas tegen 4.00 uur

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ kilo's: de laatste keer bij de vk was ik nog 5 kilo onder mijn startgewicht en ik wil alleen bij haar wegen. dat is toch het duidelijkst vind ik. dat is al wel 5 weken geleden hoor dus zal maandag bij de controle wel ff anders zijn. ik ben sinds 2 weken zo aso aan het snoepen. kan er maar niet mee ophouden. ben benieuwd wat de weegschaal gaat aangeven

8. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    jeetje en ik dacht dat ik het zwaar had ;):) Ik begrijp je helemaal.. tuurlijk geniet je maarre zwanger zijn is gewoon top sport zo zie ik het tenminste ;) laat het zo zeggen mijn hobby zal het niet worden dat zwanger zijn.. maar het idee dat ik straks mijn nbaby in mijn armen krijg daaaaaaar kan ik wel aan wennen ;)

9. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Thanks ;) Lekker joh aanstaande maandag al je intake! Heerlijk dat er zo'n vaart achter gezet wordt! Je zal niet weten wat je meemaakt als je in 1 keer een ochtend voor je zelf hebt (of gaat hij een middag :( ik weet het even niet meer)

10. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Thanks! En jij geniet van je rustige weekend met lekker shoppen ;):) (hoewel het meestal leuker klinkt als dat het is.. puntje bij paaltje missen we toch gewoon onze mannen ;))

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    huh dan ben ik in de war.. ik dacht dat jij in bodegraven woonde :( nou ja zeg dan weet ik het ook niet meer

12. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hallo ladies,
    ik hoop dat ik het allemaal nog onthouden heb, en anders sorry voor als ik niet op iemand gereageerd heb.

@buikfoto's: heb een aantal mooie buikfoto's voorbij zien komen. Mooi hoor!
    @patricia: veel plezier dit weekend en shop se.
    @ mama van sepp: we blijven duimen voor mooi weer zondag! in ieder geval vast veel plezier gewenst.
    @karagoz: balen dat je slecht slaapt. ik had vannacht ook slechte nacht. veel eruit om te plassen. maar helaas.

@ all: woensdag bij me oma geweest. ze zag er stukken beter uit en heeft volgens mij (45 min, hele bezoekuur dus op 15 min na want toen waren wij er nog niet) aan een stuk door gekletst. ze zat in ieder geval trots te vertellen dat ze ging verhuizen. en wel naar een revalidatiecentrum. Dus dat is erg mooi. hopelijk kan ze daar snel terrecht en kan ze snel weer der arm beter gebruiken en lopen.

gisteravond weer wezen zwangerschaps zwemmen. was wel weer even lekker.
    de kleine is nu lekker druk. de hele dag door is ze eigelijk al een beetje bezig. Ook als ik aan het werk ben. jhahahahah.
    maar wel een fijn gevoel.
    Gister avond toen ik was zwemmen heeft manlief snel de gordijnen van de kinderkamer opgehangen. Zo lief! had verwacht dit morgen samen te gaan doen. ahhahaha.

groetjes en fijne dag meiden.

13. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Wat leuk dat het beter gaat met je oma en dat ze de verhuis naar het reval centrum ziet zitten! Dan zal ze wel snel herstellen met zo een goede moraal!

14. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Zie rode tekst! :)

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    nope, that was me ;)

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hebben jullie ook van die sexdromen? hihi

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Oh hahaha toen ik las dat Karagoz in Rotterdam woonde toen dacht ik al dat ik jullie door elkaar gehaald had ;) :) sorry daarvoor! Is geen desintresse hoor! :)

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D yep!

19. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik ben erg benieuwd hoe de pretecho bij Jane is gegaan??

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    sexdromen....heb ik ook...en krijg er bet buikpijn van...echt blij ben ik er niet mee...
    @mama van sepp... geeft niet meis... kan gebeuren.. nee hoor ik woon in rotterdam...al heel mijn leven...

terug van de vk... alles was netjes ook mijn hb van 8.2... dat was best hoog voor een zwangere maar goed... bloeddruk was ook netjes... nog gepraat over de ziektewet bij me werkgever... had mijn leidinggevende gebeld maar die is al naar huis...fijn meot ik weer tot maandag wachten...

daarna lekker patat gegeten met zoonlief... eigenlijk heb ik alles op zitten eten want meneer wilde niet meer na een paar patatjes.. en ik zat al zo vol... het weer is zo lekker...

Deel Deze Pagina