*zwaai* nog druk met nesteldrang en mn "doelijstje"..... MAAR het eind is in zicht..... en heb ik weer meer tijd voor jullie.... beloofd... xxx
31 mei Blinky controle vk Juni 1 juni Blackeyedgirl afspraak verpleegkundige Mamanouk pret echo (2-3-4d) Succes bij de controles en Mamanouk veel plezier bij de echo!
hallo dames, ik ben er weer.. heb een heerlijk weekend gehad maar was blij dat ik weer thuis was en dat me mannetje ook al thuis was dat ik thuis kwam.. Zaterdag lekker geshopt en geslaagd voor een babykamer en een nieuw aankleedkussen ( een zilvere.. ik wil niet alles roze ) en wat kleertjes enzo ... moet nu alleen nog een kraampakket halen ( die krijg ik niet van me verzekering helaas maar ja ze zijn niet zo duur ) en dan ben ik eigenlijk wel helemaal klaar.. ( oke het kamertje niet maar ja ik heb ook geen kamertje ze blijft eerst even bij ons op de kamer tot dat ons nieuwe huis klaar is ) nou voor de rest gaat het aardig goed wel moe helaas en weer gespuugd.. nou ik ga weer moet nog veel doen en dan weer werken waar ik echt geen zin in heb maar ja het is niet anders.. xxxxxxxxxxxxxx
nou meiden, ik heb niets bijgelezen. nog geen tijd voor gehad en moet nu ook zo eten koken, moet om 5 uur werken. vanmiddag echo gehad. alles was weer goed. ben nu 7 a 8 kg aangekomen. ook weer hartje gehoord. vandaag wel gevraagd om nog foto van de kleine meid. het werd nu wel steeds moeilijker. maar ja we kunnen er wel weer wat uithalen hahahah. maar elke keer de kleine meid op beeld zien is ook al goed. schoonouders waren ook beide mee en manlief. (voor schoonouders word dit 2 kleinkind, de 1e is al weer 9 jaar dus ja, en voor schoonpapa de eerste keer dat hij het zo kon zien en horen). de kleine meid was lekker druk. maar ja dat voel ik wel goed hoor hahahahah. ze lag met hoofdje beneden en baarmoeder zat tot de navel. dus alles was goed. er staan weer 2 afspraken gepland. 28 juni en 19 juli. dus ik heb echt geluk met zoveel echo;s. maar is geen straf hoor hahahah. groetjes ow ja: mama van sepp: toch nog beetje leuke verjaardag kunnen vieren gisteren!! me duimen doen er nog zeer van om toch beetje mooi weer te sturen, maar ben er bang voor!!!!
nou meiden ik zit hier alweer op me werk helaas.. en ik heb zo geen zin en dan ben ik ook nog eens me eten vergeten mee te nemen.. maar me mannetje is zo klaar met sporten en heb hem gesmst dat hij me zo snel mogelijk moet bellen dat het heel belangrijk is hahaha.. dan kan hij even voor mij langs de mac rijden hahahahaha.. erg he ben ik maar ja ik heb gewoon heel veel honger ( en ik heb net gegeten haha) xxxx
mooie buikjes meiden @ patricia, fijn dat je een lekker weekend hebt gehad je mannetje ook ? haha nou ik heb manlief half uur geleden op pad gestuurd voor een pizza eten is ook belangrijk toch
@patricia en mejojo... zo hee stuur gelijk wat naar mij... heb er ook wel trek in... vandaag druk bezig geweest, taarten besteld, gehakt besteld en wat dingen gekocht voor zaterdag... hoop echt dat het goed weer is... ze voorspellen het wel maar je weet maar nooit met nederland... donderdag mee met schoolreisje van mijn zoontje... het zo ook warm worden... we gaan naar plaswijck... ben benieuwd...
Ja ik heb ook zo`n honger en ik kan hier ook wel eten laten bezorgen maar ja als vriendlief het even doet dan zie ik die ook nog even hahaha.. ooh ik heb echt honger en er zitten hier mensen in de kantine allemaal lekker te eten hahaha xxx
hahah ben blij dat ik de pizza al op heb... ik heb gelukkig geen honger meer wel zin in zo'n lekkere mars ijsje maar die mag ik nu nog niet eten van mezelf, pas wanneer zoonlief in bed ligt @ karagoz, zaterdag word als goed is mooi weer, vrijdag zou het tussen de 25/30 worden ( tenminste aan deze kant ) en danzou het zaterdag neem ik aan toch ook wel mooi weer worden.
Ooh ik heb ook trek in pizza.. haha ik heb gewoon overal trek in.. Ooh lekker zo`n mars ijsje.. die eet ik ook heel vaak maar ook pas als zoonlief op bed ligt anders is me ijsje niet veilig hahahaha... Maar waar woon jij dan als het bij jou zo warm wordt hahaha.. vrijdag hoef ik maar tot 1 uur te werken dus dan kan ik ook nog even lekker genieten van de zon hahah xxxx
heeeeeel ver weg van jou volgens mij woon in de achterhoek(winterswijk) tegen de duitse grens aan mijn ijsje is ook niet veilig wanneer ik hem eet met zoonlief erbij, eigenlijk is niets wat ik eet veilig met zoonlief erbij haha die wil alles eten wat ik ook eet..... ( behalve wanneer ik brood eet... dat eet hij gewoon echt niet )