September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nou ik zit weer op me werk moet vandaag tot 1 uur helaas.. ik heb zo`n geen zin .. het is zo mooi weer daar geniet ik veel liever van nu maar ja ..

Nog 3 weekjes werken en dan heb ik eindelijk vakantie ... en nog 5 weekjes en dan eindelijk de pretecho..

ik heb eigenlijk weer is niks bijgelezen.. sorry..

Ik heb nu al een hele meloen op .. best erg eigenlijk .. ik eet elke dag een meloen.. pff erg he haha..

nou ik heb eigenlijk maar weinig te melden .. alleen dat ik moe ben.. hihi..

nou ik ga even kijken wat ik op het werk kan doen..

xxxx

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

ff ego verslagje, Gisteren bij de gyn was alles okee. Ons broertje doet het dus goed, al ligt hij wel weer meer als een week voor op groei.
    Hij had een nieuw toestel op proef met 3D. Leuk, alleen lag hij niet goed om te kunnen zien
    Enneuh... Ik moet op mijn eten letten :$ Ik ben bijna 10 kilo bij. Maar allee, ik heb er nog 10 te gaan op 3 maand...
    Magoed, heb gisterenavond dus geen ijsje gegeten maar een potteke yoghurt ;)

Nog een fijne dag all!

Grts

4. Seth

Seth Niet meer actief

Ach germ.....:(,
    heb zoiets nog nooit gezien......:(

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @sann jeetje is inderdaad een groot gezwel maar moet zeggen dat je kat er nog niet uitziet als hij/zij er last van heeft ...

6. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hier ook al bijna 10 kg erbij :$ en ik eet eigenlijk gewoon normaal .. by the way volgens mij zit het bij jou achter je oksels ofzo als zo je foto heb gezien ;)

7. Seth

Seth Niet meer actief

1 weekje voor op groei zegt nu toch niet zoveel, toch?
    heb ik tenminste begrepen..... toch??
    Super dat ie het goed doet!!!

@gewicht..
    ben 3/4 dagen geleden op de weegschaal gaan staan toen was ik nog net geen 8 kilo bij (was laatste buikgriep wat afgevallen)...
    nu opeens 1 kilo zwaarder:$
    Begin ook het vermoeden te krijgen, dat het vocht vasthouden begonnen is....;)
    mn benen voelen zwaar.... mn spieren doen zeer... en zodra ik verkeerd zit ofzo, krijg ik gelijk beginnende kramp...;)
    maar ach..... voel me iig happy....:D
    Moet dinsdag naar vk..... nou die stap naar de weegschaal zou wel voelen als een lammetje die naar de slachtbank gaat... hahahahaha...

8. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hier ook weer heerlijk aan het werk maar dan tot 17.00 ;) pffff ik ben echt geen mooi weer werker ik vind dat zoooooo moeilijk als ik ndan vanuit mijn kantoor naar buiten kijk .. ik heb dus maar even de lamellen een beetje dichtgetrokken ;)

Fijne middag! heb je gisteren nog bij je moeder in het zwembad gezwommen? wel lekker trouwens dat je moeder een zwembad heeft .. dat vraagt om een zwembad feestje ;) met alcoholvrije cocktails ;)

9. Seth

Seth Niet meer actief

ik ga me steeds beter voelen hier... hahahahahaha......
    nee zit maar te plagen.... maar ben iig blij dat er nog meer veel aankomen..... want met zwangerschappen achter de rug van +25 en +31..... zie ik de bui al hangen....;)

10. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    hahahha :D jazeker ja!

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0

En bedankt he ;)! Zoveel :$ en dan weer zo'n figuurtje terug! Zie je wel het zegt dus ook helemaal niks! Ik was bij sepp 18 kilo aangekomen en daar zag je ook niks meer van!

12. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    By the way hier een halve ananas mee en een doos aardbeien :) en eigenlijk ook zo'n beetje elke dag! :)

13. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    @sabbe.. lekker dat hij het zo goed doet..

x

14. Seth

Seth Niet meer actief

nee, maar moet zeggen dat ik na mn tweede zwangerschap wel breder ben gebleven (heupen)
    na mn eerste kon ik na enkele weken mn eigen broeken weer aan..... na de zwangerschap van dochter heb ik dus wel nieuwe broeken moeten kopen....
    net alsof mn botten breder bleven staan... tja en het achtervlak dus ook;)...

ik was trouwens nog steeds aan t afvallen... (gaat hier gelukkig van zelf) maarja toen alweer zwanger...:D

15. Seth

Seth Niet meer actief

heb hier helemaal geen rare vreetbuien.....
    ook nooit gehad trouwens..... eet hetzelfde als altijd....

16. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja lekker he ik heb ook nog aarbeien bij me .. daar ben ik al aan begonnen en dat is nu bijna op :(..
    ik heb de laatste tijd ook zoveel honger niet normaal meer hahaha..

Ben je ook weer lekker aan het werk?

xxx

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ik had hier hetzelfde in principe kan ik wel mijn eigen kleren weer aan.. maar het zat niet meer echt mooi omdat mijn heupen gewoon breder geworden zijn.. nou moet ik zeggen dat ik het figuur heb van een rechthoek dus dat die iets bredere heupen hier niet helemaal slecht uitkwamen ;):D:):p

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Lekker :( ;)

Wel aan het werk in ieder geval ;):p Nou op zich heb ik geen hekel aan mijn werk maar wel als het dit weer is :( ... misschien dat ik vanmiddag wel iets eerder weg ga ;)

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    raar noem ik het ook niet ;) maar misschien wel ene beetje veel ;) normaal al een grote fruit eter maar nu wel extra veel zin in heeeeeel veeeeel fruit!

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja hij zat al aan 26 weken van groei. dat zegt idd niet veel, maar ik heb het altijd voor. Wil ik maar zeggen, de laatste twee waren 53 cm. laissje was 4 kilo. deze wordt vast ook wat 'groter' ;)

En idd, het zit altijd al in mijn buik. Zo raar hè...

Deel Deze Pagina