ik eet eigenlijk ook niet anders als anders en voor mijn zwangerschap was ik enorm veel afgevallen. Wel laat ik mij bijna dagelijks verleiden tot een (room)ijsje... Foei
ik heb nog een foto met dezelfde kledij al mijn eerste foto en daarop zie je goed dat ik gewoon één grote buik ben Bekijk bijlage 76318
Tja hier was nummer 1, 52 cm en 3470 gram..... nummer 2, 50 cm en 3360 gram.... dus ben benieuwd wat er hier nu uitkomt... hahahahahaha.... Gekke is dat ze allebei zwaarder waren als dat ze oogden... Bij mijn zoontje lag een baby naast, waarvan (vreemde)mensen zeiden dat het echt een beer was... ja, zei moeder trots....3440 gram..... dan keek ik in mijn bedje en zag zoontje er veel lichter uit....ook dochter vonden ze een "echt poppetje". kraamverzorgster had ze ook veel lichter geschat.... Gewicht interesseert me niet zoveel trouwens...... maar de hoofdomtrek WEL... zowel zoon als dochter hadden een flinke hoofdomtrek... nouja we zien het wel......... het loopt zoals het loopt....
Haha echt he.. ik baal ook dat ik nu hier zit.. het is nu al warm hierbinnen en de ramen mogen niet open vanwege een klimaatdinggeval ofzo.. alleen dat werkt niet en nu is het erg warm hier.. Ik hoop dat je eerder naar huis kan .. xxx
kan die andere niet zien....... maar mooie buik hoor...!!! heb jij trouwens ook altijd hetzelfde gedragen?? of zat er bij jou wel verschil in jongen/meid?
Hier ook grote hoofdjes Lekker veel hersenen De eerste twee waren trouwens gemiddeld hoor 50,5 cm en 3,5 kilo. Maar de laatste twee erg groot. Ik heb ook echt grote kinderen. Mijn oudste dochter is 5 en draagt kledij 7-8 jaar. Mijn oudste zoontje is dan weer gewoon gemiddeld. Maar mijn twee jongsten zijn ook bovengemiddeld groot...
Eeven wat anders Dames, gaat er nog iemand morgen lekker naar het strand?? Ikke wel denk ik! Ik zit er over te denken mijn mannen morgenvroeg in de auto te zetten en lekker naar scheveningen te rijden Heb zo'n zin in de ZOMER!!
hersenen moet nog maar blijken..... maar als ze die hebben, is dat NATUURLIJK van mama... hahahahahaha...... zoontje is hier nu echt een smurfje..... dochter is flinker..... maarja mn hele familie is tegen de 2 meter (mannen dan) en waren vroeger allemaal TE klein...... heb het idee dat jongens toch vaak langzamer groeien.... (?) iig hier....
mn vent moet morgen halve dag werken.... dus dat wordt smiddags gewoon het badje opzetten.... tis wel fijn dat mooiere weer...., al merk ik wel dat ik het wat benauwd heb.... maarach....
Hee Seth, waarom vind jij de hoofdpmtrekjes belangrijk....? Daar heb ik nog nooit bij stil gestaan geloof ik.... Goedemorgen trouwens allemaal!
Hier inderdaad ook wat benauwd! maar ik ga dan ook niet in de zon zitten .. lekker met mijn kop onder de parasol.. nu het nog kan weet niet wanneer ik ga opzwellen van het vocht volgens mij blijf ik dan gewoon binnen
dat zou kunnen. Mijn oudste zoontje is de kleinste van de bende. Mijn dochters zijn de 'flinkste'. Hier ook allemaal grote mannen in de familie. Zelf ben ik 1m73 dus dat valt nog mee.
Nee, ik kom niet pas net uit bed.... Heb er al weer een hele klus opzitten. Dochter naar school, peuter naar psz, op school kopieen gemaakt vor alle wandelvierdaagseleerlingen, met daarin de "regels", naar het zwembad gefietst, (tegenover mijn huis haha) abbonnement afgesloten voor dit seizoen, dochter opgegeven voor zwemles diploma B.... (hier in de regio hebben ze in veel plaatsen van die openluchtbaden, dan sluit je een gezinsabbonnement af en kan je lekker onbeperkt zwemmen. Gewoon ff voor een uurtje ofzo, en dan is het wel lekker als je er tegenover woont. Ga dus niet meer een groot zwembad hier in de tuin opzetten! Mijn kleine hondje, is zooo'n schatje! Ze is echt een knuffelkontje, een lekker eigenwijsje! Ze lonkt er altijd op dat ik in de grote brede stoel neerplof en binnen een paar seconde ploft zij dan op mijn schoot, krijg ikeen dikke knuffel en kruipt ze lekker weg om te pitten. Nu zit ik boven en mw was beneden. Hoor ik ineens tippel tippel.... komt ze aan hoor, de steile trap omhoog gekleuterd om maar bij mij te kunnen komen. Heerlijk overal snuffelen en dan het liefst onder mijn bureau aan mijn voeten gaan liggen pitten! Wat een tante zeg, heerlijk hondje! Werkse allemaal, tja mooi weer of niet, we zullen toch moeten blijven werken he...! Ik ben trouwens helemaal geen fruit eter, eet het bijna nooit! Zou ik wel meer moeten doen, maarja... Een hele meloen, halve ananas, doos aardbeien, hpe krijgen jullie het weg. Hoewel fruit gezond is, moet je niet vergeten dat je daar ook zeker van aan kan komen. Al die fruitsuikers.... Maar altijd beter als een kroket of de mac he hihi! Ik ga snel weer wat doen hier! Hadassa
uhhhhhh even plat gezegd.... het hoofdje komt als eerste naar buiten... en dat is "het meeste werk"..... het babyvet flubbert wel mee..... zoontje was helemaal niet ingedaald... en mn oude vk vond het niet nodig om na te laten kijken waarom niet... Ze zei letterlijk: we zien op dat moment wel of het past of niet... De bevalling ontsluiting verliep vlot.... kreeg alleen met 7 cm al persweeen... het bleek dus dat zoontje het "heuveltje niet overkon" hij zat klem.... op geven moment stonden er 7 man om mn bed... dus ik zag de bui al hangen.... maarja na flinke knip en vacuum door de gyn.... want vk had bevalling uit handen gegeven.... ging het... hij had dus een hoofdomtrek van 37 cm. Voor mijn gevoel heeft dit er altijd wat mee te maken hebben.... het niet indalen en klemzitten zeg maar....
ja wij zitten er ook aan te denken om naar scheveingen te gaan .. maar ja het is daar altijd zo druk he.. helemaal nu het zo veranderd is .. dus even kijken.. ik heb ook zin in de zomer maar niet in die hitte hahahah xxxx
En nogmaals bedankt he Nu zijn we weer even fijn herinnerd aan de bevalling die ik juist zo angstvallig ver van mijn bed probeer te houden! Ik kan er altijd op rekenen dat je ons weer even op de juiste plek zet hahahahaa
ja dat is zeker zo! Maar ik denk ook dat het uiteindelijk Kijk Duin wordt! Wij gingen vroeger altijd naar schevingen Zwarte Pad maar ja dat was voordat we kinderen hadden... Ergens denk ik in mijn hoofd soms nog steeds kinderloos te zijn als ik dus bedenk dat we naar scheveningen gaan.. maar sinds we sepp hebben gaan we eigenlijk altijd naar Kijk Duin... behalve als we stiekum met z'n tweeen vrij nemen en dus lekker zonder kind gaan
Haha ja precies het zwarte pad.. daar had ik de eerste date met mijn mannetje hahaha.. en inderdaad.. soms als wij ook even kinderloos zijn haha dan zijn we daar ook wel eens te vinden hahah Bij ons wordt het ook al snel kijk duin hoor.. maar ja ik denk dat het daar morgen ook erg druk is haha.. En anders als het allemaal te druk is rijden we gewoon door naar hoek van holland .. wel weinig te beleven maar ja er zijn strandtentjes water en zand en de zon..meer dan genoeg dacht ik zo hihi x