Prima toch! Alles wat je nodig hebt! Hoek van Holland is voor ons toch alweer een stuk verder... nog nooit geprobeerd eigenlijk
Ja dat is ook wel weer zo.. Nou is opzich goed te doen hoor daar niet al te druk en je kan gewoon patatjes en drinken en ijsjes halen en meestal heb je nog plek ook om je auto dichtbij te zetten.. maar soms kan het ook enorm druk zijn.. en wat wel leuk is met die kleine gasten. er varen hele grote boten voorbij.. ( die naar engeland gaan enzo) die jongen van ons kijkt ze ogen uit... xxx
Ja dat is inderdaad super voor die mannentjes! Misschien toch maar een keer proberen! Ben benieuwd of ik deze zomer de puf kan vinden om naar het strand te gaan.. hier begint de buik al aardig in de weg te zitten
Ja hier ook hoor.. en omdat we redelijk dichtbij het strand wonen heb ik het ook wel eens gezien hahah.. dan ga ik liever naar de velde met gras en water .. ( in zoetermeer is er ook een hele grote plas met zand en gras en een eettentje) ook super voor die kleintjes.. misschien ga ik daar wel heen morgen.. ff checken hahaha.. die buik hier ook hoor.. hij is niet extreem groot ofzo .. maar ja als je eerst zo slank bent en dan ineens een buik heb dan is het wel vaag en soms vervelend hahaha.. xxx
nee, het is helaas niet te opereren omdat het vast zit op de schedel. dat zou een hele pijnlijke zeer zware operatie zijn waarbij ze tot op eht bot moeten snijden met bijna geen enkele kans van slagen
Ja dat kan ik je bedoeld grote A in zoetermeer .. Ik woon toch ook dicht bij zoetermeer je maakt mij niks wijs hahaha Ik ben normaal maatje 34 en nu op zich maat 36 dus niks mis mee maar de toeter steekt al behoorlijk ver vooruit en zit me ook al echt hoog dus af en toe gewoon benauwend .. tja weet je zwanger zijn is gewoon niet echt mijn hobby .. ik probeer maar zoveel mogelijk te denken aan mijn beeb daarna
fijn dat alles goed was. Minder dat je op je eten meot gaan letten. Ijsje is juist zo lekker met dit weer
nee, ze heeft er gelukkig nog geen last van. Is gewoon nog haar lekkere luie knuffelige zelf, alleen dan met een beetje vreemd koppie. We hopen maar dat de prednison de groei nog een beetje vertraagd want als het in het zelfde tempo blijft groeien ben ik bang dat het niet lang duurt voor ze er wel last van krijgt. Maar goed, we geneiten nu nog maar ff lekker van haar.
ooow balen joh vocht vast houden. ik denk dat ik er ook een betje last van heb in mn benen. die lijken eitsje dikker en voelen zwaar en ik was vanmorgen ook ineens bijna een kilo zwaarder dan 2 dagen geleden.
Ja ik weet echt niet hoe dat heet whahaha erg he.. en ik woon er zo dichtbij hahaha.. en dat zwanger zijn is ook echt niet mijn hobby..ik denk ook echt dat dit de laatste keer is voor mij hahahaha.. x
ow das ook niks ook als je kan zien hoe heerlijk het buiten is. Gelukkig kan ik op mn werk niet echt naar buiten kijken dus krijg er weinig van mee. Werkse. als jij klaar bent ben ik net een uur begonnen
Wat toevallig zeg, ik woon ook recht tegenover een openluchtzwembad. hoef er de fiets niet voor te pakken, alleen de straat schuin over steken en ik ben er. Heerlijk he.
Goeiemorgen allemaal, Zo, ik heb weer op zoveel mogelijk gereageerd. Was vanmorgen om half 7 alweer wakker. Mn meissie komt steeds vroeger zeg. niet fijn. Vanmiddag weer werken.