September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, ik slaap ook erg slecht en heb echt nergens energie voor. even boodschappen doen is al genoeg om me te slopen voor de rest van de dag en nu met die warmte is het helemaal bar.

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

zoonlief is 11 uur gaan slapen... en hij slaapt nu nog steeds... heb zelf ook even lekker anderhalf uur slaap gepakt... heerlijk hoor :D

ben zo ontzettend veel moe..... deze zwangerschap valt me een stuk zwaarder als die van zoonlief....

@ karagoz, vervelend hoor ! ook voor je man eigenlijk :p
    jammer dat je daar niet beter door slaapt.
    ik word veel wakker van manlief zijn gedraai... en soms heeft hij er een handje van in zijn slaap ellebogen of knietjes te geven... en tja daar word je ook wel wakker van... maar nu dus even een nachtje zonder hem geslapen en dat was wel even heerlijk :p

@sann, wauw mooie buik hoor !!!

ik heb hier ook ontzettend last van de warmte ... kan er niet zo goed tegen... word er erg benauwd van en dat warme weer maakt me alleen maar nog meer moe dan ik al ben:p

zoonlief word volgens mij ook extra moe van dit weer... normaal word hij met anderhalf uur wel wakker...

de vader van manlief komt als het goed is straks nog langs... hij wil fietsen met zoonlief...maar heeft zelf geen blok aan zijn fiets.... nou mijn fiets krijgt hij niet mee hoor !! ik heb een elektrische fiets en die heb ik van de gemeente "gekregen" (wmo)
    en kan het niet hebben dat die kapot gaat... niemand mag op mijn fiets fietsen haha:p:p
    manlief heeft een oud barrel... fietst ie daar maar op ... en zo'n blok kopen kost ook bijna niets dus moet ie dat maar doen :p

krijg hier trouwens ook steeds meer last van mijn hormoontjes :p:p

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Man o man wat ben ik ziek!!! Ik hou nog geen slokje water binnen! :( lig al de hele dag in bed met dit mooie weer!

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    beterschap meis... bel anders de HA even...

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    man en zoonlief zijn 'snachts erg beweegelijk, elke 5 minuten veranderen van positie en ze nemen altijd mijn plekje in zodat ik zowat aan het randje lig, ga dan ook vaak eerder dan manlief naar bed zodat ik al slaap anders duurt het eeuwig als we tegelijk naar bed gaan...

je kan nu nog de schuld aan de hormonen geven, straks niet meer...

6. Popkoorn

dat heb ik ook bij zoonlief en manlief... ontzettend bewegelijk in hun slaap....

( qua last van de hormoontjes bedoel ik dat ik iets sneller geprikkeld ben dan ik al was haha :p)
    en ik mag tot 9 maand na de bevalling nog de schuld aan de hormoontjes geven haha ;)

zoonlief is nu fietsen met opa..(vader van manlief )
    het is wel ontzettend warm hé.... zoonlief wou geen pet op en geen zonnebril op... heb zijn bolletje maar even etra goed ingesmeerd.

@wendy, vervelend dat je je zo beroerd voelt meid, beterschap !!

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    om eerlijk te zijn is het bij ons binnen heerlijk koel... en 'swinters kan het ook best koud zijn... maar je moet niet in detuin gaan zitten want dan is het wel warm, we hebben overdag de zon in de tuin... straks met het bezoek zal het dus erg warm worden voor mij... blijf daarom nu lekker binnen tot 4 uur ....

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Wendy beterschap meid!

Ik ga werken..

9. Popkoorn

ja binnen is indd koeler als buiten...

ik zit ook maar wat graag binnen :p alleen als zoonlief er zometeen weer is word het niet wat... die wil juist graag buiten zijn:p

straks maar eens lekker badje opzetten voor de voetjes :p

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ehh Sann, ik hoef de fiets ook niet te pakken hoor, straat oversteken en ik ben er ook. Zit er nu trouwens lekker!

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ff een egoberichtje, sorry. zit op mn werk en voel me ronduit belabberd. Buikpijn, hoofdpijn en toen ik daarnet een dossier van de poli ging halen had ik ff het gevoel dat ik tegen de vlakte zou gaan zeg. Ziek melden is niet echt een optie want er is al een late dienst ziek dus dan wordt het wel erg krap.
    Heb maar een beker thee met 2 suiker gepakt in de hoop dat ik daar wat van opkikker en hopen dat er straks tijd is om te gaan eten. Al weet ik neit wat dat met die buikpijn gaat doen. word er simpel van zeg

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hè san wat rot meid! Hopelijk voel je je snel beter. Hier is het ook nog niks pfff...

13. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    27 weken alweer! Wat gaat het snel allemaal!!!

Liefs Michelle

14. Popkoorn

goeie morgen meiden...

zoonlief heeft vanochtend weer tot kwart voor 7 geslapen... heeerlijk :D

alleen zo jammer dat ik slecht slaap en al helemaal met die warmte pfff

maar even een vraagje voor de mama's die al een kindje hebben...
    zoonlief heeft hier laats paar dagen hoge koorts gehad (vanaf woensdag)... en nu krijgt hij allemaal vlekjes in het gezicht en op de romp... ik zit zelf aan de 6e ziekte denken... maar moet dit eigenlijk gemeld worden bij de huisarts ?? want ik lees er niets over op internet...

15. Popkoorn

niet meer nodig... heb de huisartsenpost gebeld om te vragen hoe en wat,
    telefonische kon de huisarts wel vaststellen dat hij de 6e ziekte heeft,en mag gewoon naar het kdv :)

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Na gisteren een dag zo verschrikkelijk ziek te zijn geweest voel ik me vandaag weer een stuk beter. Gisteren moest ik echt om het half uur spugen....ik ben u wel zwak maar ben weer lekker beneden bij mijn mannetjes en ben ook weer aangekleed dus gaat de goede kant op :D

17. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    wendy fijn dat je je weer beter voelt....

sann hoe voel jij je??? hopelijk ook weer beter...

goeiemorgen mejojo, er is idd een ziekte waarbij de kindjes na een paar dagen koorts vlekjes kunnen krijgen maar vraag me even niet of dit de 5e of 6e ziekte is hahah..

morgen pretecho!!!!!! :D:D eindelijk

18. Popkoorn

@wendy, fijn dat je je weer wat beter voelt.

@ktje, het is de 6e ziekte, had de huisartsenpost maar gebeld:p

zonet lekker met manlief en zoonlief een stukje gefietst, zoonlief sliep net al bijna op de fiets.... en nu ligt ie in bed.... wil hij niet meer slapen..

19. Seth

Seth Niet meer actief

pffff hoe hebben jullie gisteren doorstaan (het weer)
    hier is het me echt tegengevallen... wist me echt met mezelf geen raad.... heb zowat op elke stoel gezeten....

en voel ik me zo'n aanstellerd..... dit gaat wat worden als het echt zomer is....en ik (we) op het eind loop (lopen)
    verder begin ik dus echt vocht vast te houden... behalve dat mn gewicht van de week extreem steeg.... heb ik opeens een bolle kop....
    gaat echt opeens snel.....

dinsdag maar ff om tips vragen aan vk...

20. Alita

Alita Niet meer actief

he dames!!

Jeetje vrijdag hadden we dus bruiloft en het was 26 graden aaahhhhhhhh!!!!
    Maar het ging nog wel eigenlijk......nu ook wel....

Morgen 3d echo!!!!! Joepie!!!! Ben benieuwd of je ziet of de zusjes op elkaar lijken!!

Deel Deze Pagina