September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wat lief dank je wel!!
    de bloedwaarde was 325!:D

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    woehoew!!!! wat goed!!!

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Mejojo, wat een prachtige foto's van je kleine meisje... super lief! Dat is echt genieten geweest, kan ik me indenken! Ik heb nog helemaal geen afspraak staan voor een 3/4 d echo... moet ik nog maken, weet niet eens waar.... Maargoed, morgen eerst mijn 20 weken echo... ben zo benieuwd!

Elif, ik ben zooooo blij voor jullie! Geniet ervan meis!!!!

Dikke knuffel for everyone.... ff snel een wasje wegvouwen en dan hupla, naar een vergadering van school... blehh!

Groetjes,

Hadassa

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

woehoehhhh

5. Popkoorn

oehh spannend!!! alvast veel succes voor morgen !!
    xx

6. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden!!!

@Mejojo super dat het zo leuk was je echo!!:D Ik zag al gelijkenissen op de 20-weken echo, tenminste dezelfde neus...ik kan ook niet wachten tot 7 juni!!!

@Ktje hadden wij ook bij dochter dat ze al lange haren had ik de buik!! Ook meer dan 1cm bij de echo....:D

@Elif heb je testen gezien bij ander topic!!!! Super voor jullie!!!!
    Die vrienden van ons (als je het nog weet) hebben nu deze maand ook weer een ivf hoop voor ze dat het ook lukt!!

Hier vandaag met dochter naar de HA kunnen gaan. Ze had al w2 dagen uitslag achter haar oortje, maar ik heb eczeem zij dus ook helaas een erg gevoelige huid met altijd uitslag. Dacht zal wel loslopen...vandaag leek het wel erger te zijn geworden met blaasjes...niet goed dus!
    Gebeld konden vanmiddag gelijk langs en ja hoor, de arme meid heeft een huidontsteking.....:( besmettelijk ook nog! Nu 3x per dag een drankje drinken, wat ze overigens goed drinkt;), en dan volgende week dinsdag weer terug. Voelde me al gelijk schuldig dat ik niet gelijk naar de HA was gegaan. Onzin natuurlijk want je gaat niet gelijk vindt ik......maar goed het is zo weer over en ze heeft er voor de rest geen last van behalve jeuk....arme schat!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

@Hadassa succes en veel plezier morgen!!:)

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Zo weer terug van een vermoeiende dag op de Libelle Zomerweek, heb alle files weer gezien vandaag. Ik heb vandaag weer teveel vrouwen gezien......

Elif wat een super nieuws! Ik hoop ook dat deze beeb blijft plakken, het is jullie gegund

Mejojo wat een super echo's, ik kan nu ook niet meer wachten tot volgende week donderdag

9. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ben net terug van kraamvisite bij onze buren.. Ahh ben helemaal verliefd.. Zo'n klein hummeltje.. Nu kan het me niet snel genoeg september zijn..

Hebben net ff griek besteld, wordt over 3 kwartier geleverd, dan gaan we lekker smullen en dan bankhangen.. Morgen in ondertrouw om 12.30..

Fijne avond allemaal!

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

meid ben zo blij voor...eindelijk dan he na zo lange tijd... nu hopen dat de kleine goed blijft zitten!!!

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

super meis...en de fotos zijn echt mooi...so schattig en die houding doe ik haar niet na...:D

12. Popkoorn

ik ga lekker naar bed

tot morgen vroeg :

@ hadassa, weet niet hoelaat je de echo hebt morgen, weet niet hoelaat ik online ben morgenvroeg dus bij deze vast veel plezier en succes:D:D

@ vosje,veel plezier bij de 3d echo, ben benieuwd:D

@ amigo, ooh ook spannend !! jullie ook veel plezier op de dag van ondertrouw.

weltrusten
    xx

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja he vind ik ook. Had ik jou nu al mijn nummer gegeven?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mejojo wat een GEWELDIGE FOTO'S!!!!! **smelt**

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @Hadassa succes en veel plezier morgen!!:)

@Amigo veel plezier morgen als jullie in ondertrouw gaan. Gaan jullie nog iets leuks doen morgen?

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga slapen meiden ik ben weer heerlijk moe ;)
    tot morgen!
    xxx

17. Alita

Alita Niet meer actief

18. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    goedemorgen....

wat is er cindy??? waarom :(

dames met echo veel plezier!!1

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemrogen meiden...

gisteren zitten lachen met me vriendin en me man...de baby was erg actief bezig en wilde dat zij het ook voelde...legde hun handen op me buik... niets... tot 2 keer toe... de handen gingen weer weg en de baby ging weer schoppen...:D...lekker eigenwijs zijn...whaha

gisteren hadden we het over dat we naar disney land willen voor dat onze zoon 6 wordt toen zei me man...wat doen we dan met ( naam van de baby)... want die is dan nog veel te klein om mee te gaan... mijn man zei voor het eerst de naam van de baby en moest er eigenlijk wel aan wennen...stom he...

vandaag rustig aan doen... alleen wat boodschappen doen en wasjes draaien...

fijne dag allemaal...

@cindy...meis wat is er...

20. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    goeiemorgen meiden!

@ amigo: veel plezier met de ondertrouw deze middag!

@ hitchke en anderen?: veel plezier op de echo vandaag!!!

ik vlieg er in met werken :p

Deel Deze Pagina