September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Werkse vandaag Patricia! Hopelijk vliegt de tijd om voor je en kan je snel naar huis! Sterkte met je rug en je energie! Probeer het van de zonnige kant te bekijken meis, voor je het weet heb je alles achter de rug en je zo geliefde en gewenste kleintje in je armen!!! Daar doe je het voor toch!!! Ik weet dat het niet altijd fijn en makkelijk is zwanger zijn, maar we hebben deze tijd ook echt nodig om te wennen aan het aankomende moederschap. Hoe zou het zijn als we maar heel kort zwanger zouden zijn en het kindje dan kwam. Ik vind het heerlijk om deze tijd zo ontiem van mijn kleintje te kunnen genieten en deze tijd met kleintje samen door te brengen en die zo bijzondere band op te kunnen bouwen. Meer en meer merk ik dat ik van mijn kindje ga houden en genieten en meer en meer voel ik die zo bijzondere band groeien tussen ons. Daar heb ik heel veel voor over hoor! En jij ook... dat weet ik zeker!!!! Nog even en dan heb je lekker vakantie en al snel verlof... heerlijk veel vrije maanden!!!

Knuffel,

Hadassa

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Welkom terug Jane... heb je het leuk gehad op centerparcs? Lekker genoten van je tijd samen met je mannetje en je kleine meisjes in je buik! Bijzonder he! Zou leuk zijn als je nog een echo mocht maken en betere foto's meekreeg! Nee heb je, ja kan je krijgen, maar ga daar maar niet vanuit, valt het ook niet tegen!

Knuffel,

Hadassa

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen hier!!!

ik zag een kledinglijstje voorbij komen... Wat een hoop zeg!
    Ik dacht dat ik veel had...
    Hier niks in 50, ik heb toch altijd grote kindjes en die zitten hooguit een maandje in maat 56. Daarvan heb ik een tiental setjes en een tiental pyjama's, sokjes, mutsjes en massa's rompertjes.
    Wel al begonnen met maat 62/68 ;)

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Wat ben je ook een lieverd he met je lieve woorden..:)
    Ik geniet ook zeker wel van de kleine spruit maar al die kwaaltjes die erbij komen die zijn wat minder.. maar ja nog ongeveer 16 weken en dan heb ik die kleine meid in me armen.. en dan is alles weer vergeten hihihi ...
    en inderdaad nu nog maar 2 weken en een paar dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie en dan me verlof heerlijk hoor .. ik kijk er echt naar uit hahahaha

Dikke kus

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Het lukt me ff niet om op iedereen te reageren, ik kan ook niet alles terug lezen... ben te druk momenteel. Dus ff snel een knuffel voor alle mama's hier!! (mamá zijn we allemaal, ook al is dit ons eerste kindje)

Hier alles verder goed, ik geniet van mijn kleintje die vanmorgen volgens mij de hik had toen ik wakker werd en me omdraaide. Ik had het nog niet eerder gevoeld... wat is dat een lief gevoel zeg. Mijn moeder zit nu in het vliegtuig naar suriname, heeft nog nooit gevlogen, is volgens mijn NL nog niet eens ooit uitgeweest haha... ze is net opgestegen en ik vind het superspannend hoor! Gaat daar een nichtje van mij opzoeken, samen met mijn oom en tante! Ma had er erg veel zin in....!

Peuter hier ben ik begonnen emt zindelijkheidstraining. Vorige week begonnen met op potje plassen en poepen. Het gaat nu super goed! Hij heeft al geen luier meer om overdag en s'middags als hij een slaapje gaat doen ook niet meer. Vanmorgen kwam hij uit zijn nieuwe bed en zei hij, mamaaaaa potje.... snel naar beneden met mij samen, trek ik zijn luier af, kon hij zijn plas al niet ophouden, en ging het over de vloer, snel op het potje gezet en die plaste hij bijna halfvol... keek ik zijn luier na en die was zo goed als droog! Heeft hij het gewoon hele nacht opgehouden.... terwijl hij sinds gisteren in een ieuwe kamer en een nieuw bed slaapt! Zo knap vind het ik het van hem he.... echt super. Nu heeft hij last van zijn buikje en steeds wat ontlasting, zie dat dit er niet erg gezond uitziet... maar hij doet het niet in zijn broek gelukkig! Ben erg trots op hem hoor.... fijn als hij zindelijk is als de baby komt...! Hij is nu 2 jaar en 10 maanden oud.

Groet,

Hadassa

6. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja dat moet je echt doen hoor, hoewel die twee weken een eeuwigheid kunnen lijken... voor je het weet is het voorbij en ben je lekker vrij! Ga je nog op vakantie trouwens? Dan lekker je verlof je genieten van je kleine meisje.. zo heerlijk!!! Eet nog meer ff een lekkere meloen op, ik heb hier nog een heerlijk geurende galiameloen voor je liggen, je mag hem helemaal opeten.... haha!!!

Knuffel!

7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ohh ja, we zijn ook nog begonnen met de babykamer haha!!! Sinds gisteren dus dochter en peuter in nieuwe kamers en nu eindelijk beginnen met babykamertje... heb er zin in hoor!

8. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@hadassa meid wat ben jij weer heerlijk positief op de vroege morgen! Je bent een schat! Je probeert iedereen op te beuren! Lief van je!

@mejojo veel plezier in het dorp en ik ben benieuwd wat de reumatoloog gaat zeggen vandaag!

@jane Welkom terug! Fijn dat je het lekker hebt gehad! Beetje jammer van de bedden (het voordeel daarvan alleen is dat je het daarom alleen al wel weer lekker vindt om thuis te komen ;))
    Ben benieuwd of je nog wat terug krijgt van het echo centrum!

@wendy Klote hoor BI Wel fijn dat je er zo op tijd bij bent zodat je r nu al wat mee kan doen.. rustig aan hoor!

@sann meid doe je wel rustig aan! Ik begrijp dat het super moeilijk is nu helemaal omdat je man er niet is.... Misschien wat hulp van vrienden of familie vragen!

@mamanouk ik hoop dat je snel de rust in jezelf kan vinden! IK begrijp je volledig wat betreft het gevoel hebben dat alles op jouw schouders terecht komt .. ik heb dat hier soms ook en dan scheld ik eens lekker manlief uit ;):) Lucht op zch wel op ;):) IK hoop dat het bij jou snel beter gaat!

@patricia .. hihi heel herkenbaar jouw verhaal! Ik ben zelf ook geen ultime zwangere .. ik vind het eerder vermoeiend dan lekker... maar goed alleen de gedachte aan die kleine helpt mij er weer helemaal doorheen! Ik kan niet wachten tot september! Gelukkig hoef je niet al te lang meer te werken tot je vakantie! Heerlijk! Enne by the way gefeliciteerd met je 24 weken .. wij beginnen nu eindelijk ook een beetje richting de 100 te gaan ;)

@Ktje super mooie foto's van je ventje! Zie je gelijkenissen met je dochter?

Pff voor de rest weet ik het even niet meer...

@ego .. zoonlief heeft gelukig geen koorts meer gehad! Dus dat scheelt weer .. snap niet waar die 41 graden ineens vandaan kwam :( ... wat betreft babykamer .. :x ik begein het nu toch echt op mijn heupen te krijgen :x maar manlief heeft nog niet echt haast heb ik het gevoel.. we zijn dan afgelopen weekend wel begonnen met de zolder op te ruimen .. dus dat is nu bijna klaar zodat wij onze spullen daarheen kunnen verhuizen .. dan moet er nog een muur geplaatst gaan worden tussen de babykamer en studeerkamer en een deur naar de gang voordat ik iets kan doen aan verven en behangen :x en dat terwijl mijn ohh zo zoete behang al thuis op me ligt te wachten ;);) .. ik heb een beetje nesteldrang! Ik wil zo graag iets doen voor de baby!!!

@at all fijne dag vandaag.. ik ben weer heerlijk aan het werk ... patries jij ook werk ze vandaag!

9. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Wauw knap hoor! Ik vraag me af wanneer ik er hier mee moet beginnen maar ik denk dat ik nog even wacht sepp is pas net 2 geworden... Wanneer bengin je eigenlijk met zindelijkheidstraining?

10. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :) jaloers!

11. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja inderdaad die 2 weken zijn zo voorbij..
    We zouden op vakantie gaan maar bij nader inzien blijven we toch lekker in nederland we gaan wel het eerste weekend van onze vakantie met ze 2tjes naar parijs eventjes genieten hihi..
    En die meloenen gaan er wel in hoor hahahaha..

En ik zag net dat je met je peute aan het potjes gebeuren bezig bent.. goed joh dat het al zo goed gaat.. ikga er ook binnenkort aan beginnen.. die van mij is nu 2 jaar en 1 maand dus ik ga het langzaam opbouwen.. hopen dat het ook goed gaat ..

xxxx

12. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja joh dat zwanger zijn het is opzich wel leuk.. maar inderdaad ik vind het eigenlijk ook 10 x niks hahahah..
    Ja 24 weken het is wat jij morgen alweer meis..
    En werk ze ook vandaag!!!

Dikke kus

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ik denk dat dat per kind verschillend is mama van Sepp. Ik dacht, probeer het gewoon, en moet heel consequent met hem zijn. Hij heeft wat in de stress gezeten over dat potje en bang geweest... maar steeds erop laten zitten, totdat hij eroverheen was en door had waar dat ding nu voor is eigenlijk. In het begin vergt het veel tijd, maar dat wordt elke dag gelukkig beter nu. 2 jaar is misschien nog wat jong, maar niet onmogelijk. Omdat onze peuter best een stress kindje is (pleegkindje met rugzakje) ehb ik er nog even mee gewacht, zag er best tegenop, maar ben er nu wel erg blij mee. Zelf was ik met 2 jaar binnen 1 week dag en nacht helemaal zindelijk... dus het kan wel, al kost het je even veel energie. Maar straks is het makkelijk!

Succes...

14. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden!!

@Seth ja ik weet het niet hoor met die verkalking, ze vroegen of ik had gerookt....uh nee!!
    Ach we zien het wel, dochter lag ook voor met de echo van 26 weken en deze meid ligt ook een week voor dus we zullen zien!!

Ik heb ook weer veel last van maagzuur, idd even regla halen als het echt niet meer gaat...
    Verder niet veel nieuws!!

@Ktje mooi echofoto`s!!! Ik ben benieuwd maandag....we hebben gelukkig wel wat gezien maar niet genoeg dus nog maar een keer bewonderen!!

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ach... ik heb zo af en toe mijn lieve momenten hahaha... grapje hoor...! Maar thxs!!!:)

Geef je mannetje een schop onder zijn gat haha.. schiet nou toch eens op... ze begrijpen het helemaal niet he dat wij mama's de boel voor elkaar willen hebben!! Errug.......

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lekker hoor naar parijs.... ff samen! Lekker van genieten hoor! En jij ook succes met zindelijkheids training!

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0

Ik ben inderdaad al flink aan het schoppen ;) en inderdaad ze begrijpen er niks van .. Zo van "toch nog tijd zat!!!" ahum :x ...

18. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    dankje wel..
    Ja ik hoop maar dat het lukt dat zindelijkheids gebeuren.. soms plast hij wel al op het potje.. (vooral onder de douche daar staat er ook een en daar plast hij wel )

xxx

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ja meid heerlijk nog even een weekend weg met z'n tweeen! Ik denk dat ik ook nog zoiets ga organiseren!

Hier is hij inderdaad in de douche wel geinteresseerd in het potje... dus misschien is dat het begin :)

20. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja lekker toch.. Leuk joh om nog even met ze 2 tjes weg te gaan..

ja stom he in de douche wel maar daar buiten niet maar met dat mooie weer liep hij de hele dag zonder luier en dat ging allemaal goed potje in de thuis perfect hoor.. en als hij dat zo luier omkreeg scheet hij die ff helemaal vol hahahahah...

Moet je weer werken tot 17:00 uur?
    Ik moet tot 13:00 uur en ik heb het echt gehad ..

xxx

Deel Deze Pagina