September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ego: vannacht weer een astma aanval gehad en mijn lijf tot bloedens toe opengekrabt door allergisch eczeem. ik word er nu ff niet goed van. ben de hele dag duizelig. moest vanmorgen op mijn knieën de douche uit, omdat ik bijna van mijn stokje was gegaan. kon niet meer blijven staan.

zo weer ff lekker geklaagd over dat gekke lijf en nu weer verder.

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ho ho ho ik vind dit toch wel ernstige signalen zou zeker even met een arts overleggen... doe je wel voorzichtig

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ wendy, daantje en ktje: wat rot dat jullie BI hebben. dat drukt de pret toch een beetje lijkt me. vooral maar rustig houden dan.

@shirley: welkom. we zijn op dezelfde dag uitgerekend.

@silkie: nou ik heb zelfs meer kleertjes doorgekregen van mijn vriendin dan jij zelf hebt gekocht. ;)is echt nog niet veel hoor wat je nu hebt.

@ ligging: ons kleintje ligt al op zijn minst vanaf 20weken echo met hoofdje omlaag, maar toch voel ik de meeste beweging op de blaas. waarschijnlijk zet hij/zij zich bovenin af en geeft kopstootjes:D

straks ff bij mijn vk thuis prikkastje ophalen. dan kan ik zelf mijn bloedsuiker gaan testen. lijkt me wel handig om zelf in de gaten te kunnen houden

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ mama van sepp: lief dat je je zorgen om me maakt:). astma en eczeem heb ik al van mijn geboorte, maar het was voor de zwangerschap wel een stukje rustiger. ik mag nu ook mijn zalf niet gebruiken, dus zit als de zon schijnt de hele tijd met koude natte washandjes te deppen om de blaasjes te minderen:x. migraine heb ik al 10 jaar. is waarschijnlijk gekoppeld aan een trauma van toen. maar het is wel vermoeiend zo, terwijl ik zo heerlijk aan het genieten was;). hopen dat het wat minder wordt en anders toch maar eens overleggen met mijn dermatoloog wat ik aan die gekke huid kan doen.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Mejojo Jeetje wat een verhaal van je zusje. Ik zou echt zo bang zijn. Hoe is je zusje eronder en is ze niet doodsbang als ze alleen is. Misschien een rare vraag maar heeft ze ook aangifte gedaan? Sterkte voor haar.

@Mamanouk meid wat een ellende. Jij kunt ook wel een dikke knuffel gebruiken. Is je vriend pas de laatste periode zo of al voor dat je zwanger werd? Tenminste ik begrijp dat het aan je vriend ligt..toch? Meid laat je niet gek maken!!! Dikke knuffel

Meiden sorry ik had ff niet meer tijd om te reageren. Ik ben net weer beter en er was zoveel om bij te lezen. Vergeef me!!! :D

Nu ga ik eerst mijn zoontje halen en eten koken. Vanavond ben ik er weer!

Liefs Wendy

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Blinky ook voor jou een dikke knuffel buddy. Hopelijk kun je snel weer heerlijk genieten want is is idd ook rot meid!
    Heb je er zalf voor of werkt die niet of niet voldoende?

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hoi hoi,

even niets bijgelezen,
    zit de heletijd met mijn nieuwe tel te kloten grrr...

heb toch gekozen voor touch, er is zo weinig tegenwoordig zonder touch,,, en vond de samsung diva erg mooi !!
    en hij is ook wel makkelijk.... alleen dat internetten op dat ding.... zooooo niet te doen !! probeer de hele tijd al via de mobiel op zwpagina te komen maar lukt gewoon niet om een bericht te sturen... zo irritant

nou ik ga er weer vandoor en probeer nog maar weer eens te internetten met mijn tel.

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dank je wendy. ik heb zware hormoonzalf, maar die mag ik tijdens de zwangerschap niet gebruiken. nu zullen daar wel uitzonderingen voor gemaakt worden, maar ik wil geen risico nemen met het kleintje in mijn buik.

9. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

wat ben je toch lief, zoveel woorden voor mij!!
    ik wil wel praten maar dat wil gewoon niet, blij is hij zeker met de zwangerschap en voor die tijd was hij ook al zo makkelijk in alles, het gaat je op laatst echt boven je hoofd hangen als je steeds moet zeggen wat er gebeuren moet...
    ik vind die dingen kan hij zelf wel zien en mijn oudste kids ook

liefs

10. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

dank je ;)

11. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    oh gaf bij hadassa al antwoord, maar hij was altijd al wel makkelijk....
    maar goed het word steeds zwaarder en warmer straks dus dan merken ze het wel en zien ze ook dat ze fout zijn geweest...

12. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden even snel een vraagje....
    We willen morgen gaan zwemmen maar ik heb geen zwangerschapsbadpak? Zouden jullie gewoon in de bikini gaan zwemmen?

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik snap dat je geen risico wil nemen. Dat zou ik ook niet doen hoor.
    Hopelijk heb je er zonder zalf snel minder last van.

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Tijdens mijn 1e zwangerschap was ik zo trots op mijn buik dat ik alleen maar in bikini wilde wemmen haha... In deze zwangerschap ben ik nog niet wezen zwemmen maar dat gaan we binnenkort doen. Dus ook weer in bikini :D
    Veel plezier morgen!!

15. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ja waarom niet .. is toch mooi je buikje!! ik zeg gewoon doen :D
    ik heb laatst ook gewoon in bikini gezwommen

xxx

16. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nou lieve schatten.. deze dame gaat lekker naar bed ik val bijna in slaap.. zoonlief is net opgehaald door opa en oma dus ik ga lekker me bed in met een kopje thee en even een tijdschrift en dan ga ik lekker slapen .. ik heb het helelaam gehad voor vandaag.. net weer over ne nek gegaan weer zo`n last van me benen en rug.. dus ik ga lekker de binnenkant van me ogen bekijken

dikke kus voor jullie lieve meiden !!!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Slaap lekker meissie en geniet van de rust! Dikke kus terug!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik kan het echt niet meer bijbenen, eerst kon ik nog op mijn werk gluren maar door de drukte lukt dat ook niet meer goed. Ik probeer bij te lezen maar vergeef me als dat niet altijd lukt.

mamanouk denk echt aan jezelf en ik denk dat een gesprek thuis ook niet heel verkeerd is, dikke knuffel

cindy ik heb een tankini gekocht, vondt hem heel mooi en voelde me ook mooi in het zwembad voor het eerst. normaal ben ik toch nog wel eens onzeker in het zwembad of alles wel goed zit

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jane dat geeft toch niet meid soms kan ik het ook moeilijk bijhouden maar iedereen doet wat hij kan!

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Vindt het zo jammer want wil graag op de hoogte blijven van iedereen hier.......hier gaat het zo snel, in de andere topics is het nog redelijk bij te houden maar vriendlief vindt het ook niet heel leuk als ik de hele avond achter de laptop hang om alles bij te lezen. Kan ik me ook wel voorstellen want ja ik werk ook nog 32/40 uur per week

Deel Deze Pagina