sorry, meis heb er overheen gelezen...niet mijn bedoeling... kan me voorstellen dat je niet gelijk de HA wilt bellen...heb ik ook hoor... je wilt het altijd even afwachten of het van zelf overgaat... dat maakt je geen slechte moeder hoor meis...is heel normaal... misschien insmeren met talkpoeder tegen de jeuk? misschien het ook helpt tegen de jeuk...komt goed meis...arme schat toch...
Goede morgen lady's! @Cindy wat sneu voor je meisje zeg! Heeft ze er veel last van? Je moet je echt niet schuldig voelen hoor meid dat je niet meteen naar de dokter bent gerend. Ik doe dat ook niet altijd. Nu iets sneller want heb ook een keer zoiets gehad.... Jesse was toen verkouden maar dat had hij iedere maand wel een keer en steeds zat ik voor niks bij de HA en toen duurde het wel langer...denk laat ik toch maar gaan. Bleek hij slijm op de longen te hebben en kreeg meteen AB pfff toen voelde ik me ook ff klote..dus ik snap je gevoel wel maar is idd nergens voor nodig! Dike knuffel en hopelijk is ze er snel vanaf.
Meiden misschien een gevoelig onderwerp ik weet het niet Maar ik was zo benieuwd wat jullie aankomen nu. Ik ben gisteren weer gewogen en ben nu 3 kilo aangekomen. Dat leek me best netjes toch?
tis wat je gevoelig noemt... hmm wat denk je van 10 kilo? laatste weken vrij stabiel maar eerste 3 maanden 8 kg aangekomen! was wel vrij licht voor zw schap (58kg) nu dus 68kg.. ik hoop maar dat het niet richting 20kg gaat maar ik vrees ervoor.. het 'ergste' groeispurtje moet nog komen !
de mensen in mijn omgeving die 20kg of meer zijn bijgekomen tijdens hun zwangerschap zijn deze kilos wel allemaal kwijt geraakt (of op enkele kilos na niet).. dus dat is dan wel weer geruststellend..
ik was de laatste 8 kilos van mijn vorige zwangerschap pas vorig jaar kwijt geraakt door een streng dieet anders blijven we plakken... als ik geen bv ga geven ga ik dat dieet weer volgen... de kilos moeten er gewoon af...
laten we daar vanuit gaan ja ik kan niet zeggen dat ik overdreven veel of vettig eet ofzo dus soms vraag ik me af waarom die kilos er zo aanvliegen.. mss vocht, ik weet het niet
Ik vind het ook niet erg hoor om aan te komen tijdens de zwangerschap. Bij mijn zoontje was ik 13 kilo aangekomen maar er bleven er wel mooi 3 zitten helaas. Dan kun je beter 20 kilo aan komen en alles er meteen weer afkrijgen das beter dan
Ik was bij de vorige 34 aangekomen (10 zijn gebleven) Zal me morgenvroeg is wegen wat de stand tot nu toe is.. Heb superzin in de echo! Over 50 minuutjes kan ik het snoetje zien
vocht zou kunnen Lola. Ik houd namelijk helemaal geen vocht vast daar zou ook het verschil kunnen zitten
ik ook niet... af en toe wel wat lekkers maar er zijn ook wel eens dagen dat ik helemaal geen zoetig heid eet...maar drink heel veel melk...10 pakken melk in een week is niet genoeg voor mij...misschien dat daar door de kilos bij komen
aaah dank je dames Nee idd je rent niet gelijk naar de HA en dan op dat moment als de HA zegt "dat is een huidontsteking" voel je je gewoon even schuldig healshet om je kindje gaat is het allemaal een stukje erger @Gewicht bij eerste 25+ bijgekomen!!!!! Na 1 jaar bv alles er weer af!!! Nu was ik de vorige keer bij de gyn volgens mij 7 kilo bijgekomen, dus zal nu wel rond 8-9 kilo zijn ofzo....ach ik heb thuis niet eens een weegschaal ik hou mer niet zo mee bezig moet ik zeggen!!