heel herkenbaar .. ik kon het eerst ook echt niet verdragen ik kon het niet eens ruiken .. ah nee toch niet je begin klachten weer terug!! Daar zit je echt niet op te wachten! Hier allen erg veel last van maagzuur
............ ikzelf heb er maar twee.... al komen er binnenkort (3) bij..... moet nog ff bedenken hoe.,... maar mn vent is aardig bezig.... en heeft nog grootse plannen....
De namen van de kids! Leuk! Ik zelf heb er 3 waarvan 1 den naam van mijn zoon op mijn heup in calefornia lettering waar ik erg blij mee ben.. dus bioj mij komt er inderdaad sowieso nog 1 bij.. Waar is je vriend mee bezig dan als ik vragen mag?
Tja inderdaad sommige mensen hebben echt ene bord voor hun kop wat dat betreft! Ik ben nog niet gaan stemmen maar ga zeker vanavond!!!! Ben echt heel benieuwd naar de uitslag!!
hahah hoezo had je dat wel een beetje verwacht.. ja ik laat in oktober ook weer 2 erbij zetten 1 groote en 1 iets kleiner vriendlief gaat deze week nog .. :x ik wil ook hahaha xxx
maorie stijl..... hij heeft nu zn schouders, en bovenarmen onderstaan..... Mijn voorletters zijn op zn rug... en moet nog over zn gehele rug naar beneden lopen (in punt)... Verder wil hij nog op zn benen..... hij gaat nu ook zowat 1x 3/4 weken naar de tatoeerder... vanavond weer... op zn onderarmen staan trouwens onze kindjes... hij was ook al aan t mopperen want, waar moet hij nummer 3 laten.... Ik zou gaan kijken voor mn 2 kindjes, maar bleek toen ongepland zwanger...(vmk geworden,) en dus afgeblazen.... daarna aan de klus voor derde.. dus vandaar dat het even afgeschoven was....
bij mij komen er ook weer 2 bij .. ik vind het ook heel erg dat ik nu niet kan maar ja nog maar even en dan kan ik weer volop verder gaan hahahah x
hahahha wat ben je ook een lekker wijf ook he .. hahah.. nee ik ben ook niet echt een voorbeeld kwa netheid ofzo.. hahaha maar ook niet asso ofzo ( oke een klein beetje) nee ik vind tattoo`s mooi.. ik teken ze ook zelf allemaal .. maar de laatste tijd ben ik meer voor andere bezig dan voor mezelf hahaha .. xxx
manlief zijn wekker ging om half 7 dus was half 7 al wakker kan daarna niet meer slapen ach zoonlief is nu op kdv... ik ga straks weer lekker op bed liggen
ik zal beginnen met die van mannetje... is nu wel meer ingekleurd en nog bijgewerkt... grote vis heeft mijn kleur ogen en kleintje die van dochterlief... chinese tekens betekenen voor eeuwig in mijn hart Bekijk bijlage 77369 rechts komt visje nr 3
merk er al wel wat van, kan hem al weer iets bewegen... maar nog niet helemaal... komt hopelijk gauw. hoe gaat het nu met jou dan? nog veel last van benauwdheid enzo ?