September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hier heb ik er 1 die eigenlijk altijd zichtbaar is .. aan de binnenkant van mijn pols is een rondje met een rode ster erin.. nog nooit iets over gehoord :)

2. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    ja ik was daar ook een beetje bang voor... maar zoals ik al zei hij moest iets verzinnen voor cover-up...

Ja ik wilde hem ook sierlijk... en niet iets wat iedereen heeft

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Nee totaal niet ik werk als doventolk.. maar dan aan de telefoon zeg maar dus daar wordt helemaal niet moeilijk overgedaan gelukkig maar..

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    zo ik heb ff pauze ben zo weer terug

xxxx

5. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    en daar ben ik weer wel een kwartiertje pauze gehad...hahaha..
    hele discussies hier op het werk over die joran van der sloot. pfff wordt er niet goed van hahaha

xxx

6. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier heeft dochter vanmorgen tot half 10 geslapen ik dus ook:)
    Mejojo lekker dat je zoontje nu ook wat langer slaapt. Wat een verhaal van je zusje zeg. Moeilijk voor jullie denk ik en je staat zo machteloos dat er niemand iets kan doen.

PatriciaK Zou toch nog eens ijzer laten prikken of toch eens langs de huisarts gaan en vragen wat het wel kan zijn. Haha die tekst van het kaartje is wel grappig. Hier had manlief het erover om erin te zitten ik weeg genoeg en ben lang zat.

Amigo wat leuk zeg nou ga duimen op mooi weer! En succes met de echo.

Kiddyboard heb ik ook bij de wagen gekocht dochter is van januari 2 dus denk dat het soms toch wel handig is.

Ktje Mooie tattoo zeg

Hier staat in het kaartje ook alleen het telefoonnummer en geen rusttijden.
    Heb ik bij de vorige ook niet gedaan en dat ging goed de meesten belden toch even om iets af te spreken.

7. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja heb net gebeld naar de dokter en kan dat via de verloskundige doen .. omdat het dan sneller gaat dus dat ga ik dan even doen
    En wat je man zei vind ook ook wel erg grappig.. die van mij is ook zo met ooh joh lekker makkelijk toch zo...
    maar ja als deze net zo klein wordt als onze zoon dan heb ik weinig aan maatje 62 enzo hahaha

xx

8. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Liefies..

ik ga langzamerhand opruimen hier en dan lekker naar huis.. nou ja lekker moet zoveel doen thuis.. maar ja komt goed...

heb veel last van me stuitje nu weer.. dus ik ga eerst even liggen als ik thuis ben hoor dat wel hihi..

dikke kus voor jullie allemaal '

xxx

9. Seth

Seth Niet meer actief

Deze vind ik echt mooi.... die van je vent, vind IK (mijn mening) te druk.... en te gekleurd... niet mijn smaak, al is het symbolische zoals je beschreef wel heeeeel mooi!!
    :)

10. Seth

Seth Niet meer actief

uhhhh las dit... en dacht... wat een onzin.....
    ofja.... ik kan als ik wil.. gewoon naar de assistente voor een prikje in de vinger.....

moet zeggen dat mn vk het gisteren eigenlijk niet wilde doen.... maar pas volgende keer....
    maarja ze had vorige keer... al gezegd volgende keer.... en was ik niet vergeten dus...:p

11. Seth

Seth Niet meer actief

moet trouwens zeggen dat ik de stijl die mn vent heeft (maorie) zelf ook niet zou kiezen hoor......:D
    maarja ZIJN lichaam.... toch???

12. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36

hihi, ja idd....
    hij wil graag op borst en buik ook zoiets en dat hoeft voor mij niet vind dit genoeg!! en ook wel weer erg heftig...het is dat het zo'n mooie betekenis heeft;)

wat heb jij??

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Verschilt per kind ook. ivy blijft er dus absoluut neit op staan, dus hier wordt eht toch een duowagen

14. Seth

Seth Niet meer actief

een tribalachtige- panter... om mn dij....
    en een schorpioen op mn borst.....

niet zo veel dus.....:D, maarja.... ben ook zowat constant zwanger of bv gegeven de laatste jaren... hahahahahahaha.....
    mijn vorige partner was niet zo voor de tattoo's.... en nu moet ik dus wel oppassen, want met een vent die zo "verslaafd" is...... steekt het snel aan....

wil dus iets moois en groters voor mn 3 kindjes.... maarja wat??
    nouja heb nog ff bedenktijd.... want tja.. zwangerschap.. en daarna weer bv (?) .......

nouja mn vent is voorlopig nog wel bezig.... want denk dat als hij straks voor een gevlekte muur staat ik hem niet eens zie staan....
    heb hem trouwens ook gewaarschuwd om niet "door te slaan".....

zal je de foto zo ff pb-en... zie je iig de styl

15. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    stuur de foto ook even naar mij in een pb ben wel nieuwsgierig :)

16. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha stuur het hele berichtje wel naar je door.... ga niet weer heel de uitleg typen....
    en moet zo naar bed.... mn verplichte rustuurtje...;)

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    leuk zeg. Man heeft er nu pas 2 maar wil ok flink uitbreiden. die op zn schouderblad meot groter en doorlopen over zn schouder naar zn borst. maarja, eerst kost alles hier even teveel geld. ergens daarna ben ik aan de beurt. ik wil 4 vlinders voor de kleintjes die niet moet mochten zijn laten zetten en zou graag nog een keer iets op mn voet willen maar dat doet zo'n zeer

18. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    ben benieuwd naar je foto.... ben trouwens ook heel nieuwsgierig hoe je kindjes heten.. Had je trouwens nog iets gehoord op je mail? over de vermelding van naam

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Mooi idee !

20. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0