ja vind ik ook. Zag laatst op mp een foto van een wagen die te koop stond en zag je het oudste kindje heel lief in die bak kijken. tja, toen was ik verkocht (sorry dit typte ik al 10 minuten geleden ofzo, maar was ff druk)
leuke wagen hoor.... Ik ga eerst het plankje proberen werkt dat niet wil ik er een duowagen bij kopen... heb wel een leuke(lees goedkope gezien) Bekijk bijlage 77559
Hee Sann, leuke wagen, zelfs de kleur vind ik mooi! Als je meiden roze aan hebben, staat het heel erg stoer die kleurcombi! Veel plezier met je wagen. Mejojo, reden waarom ik zei, zelfde bloedlijn is, dat jij ook zo's sterke meid bent, je bent trots op je zusje, maar mag dat ook op jezelf zijn dus! Fijn dat je zoontje het zo goed heeft op het kdv zeg en dat jij zo lekker hebt kunnen slapen! Moe zijn... tja hier ook hoor! Kan wel hele dag slapen denk ik! Zo ben weer terug van de vierdaagse. aansluitend met mijn vriendin naar huisartsenpost geweest, voelde zich helemaal niet goed en heeft dus laast van evenwichtsorgaan, een ontsteking erin oid. Nu ff snel een bakkie en uitslagen stemmen kijken.... En dan.... slaaaaapen! Heb dat trouwens heerlijk gedaan vanmiddag! Echt lekker! Sexy Seth.... echt betoverend zie jij eruit! Sleep wellllll ladies! Knuf, Hadassa
Wauw die is ook echt mooi. Heb ook al eens aan zo'n soort tattoo zitten denken maar heb niet echt mooie benen. En me linkerbeen zit ook nog eens onder de littekens!
amigo hoe was de echo??? en een supermooie dag morgen.... Mejojo jij ook natuurlijk, ondanks dat je het niet gaat vieren...
Gelukkig is Bart zo goed als opgekapt hij gaat morgen weer werken. Vandaag een nadere kinderwagen gekocht voor 2 kindjes. en o o wat rijd hij heerlijk. Verder de boodschappen gedaan, gepoetst, gewassen en iets gestreken. Morgen nog een klein beetje strijken en dan ff lunchen met een vriendin (dat heb ik dan wel verdiend )
Zijn hier ook meiden die last hebben van extreme maagpijn aanvallen....moet dan gaan liggen en duurt zeker 30 minuten voordat ik weer op kan staan....Maar maagzuur heb ik dan weer totaal niet
Meiden meer dan 15 pagina's om bij te lezen .. Probeer na morgen even bij te lezen want voor nu red ik dat niet, sorry.. De echo was super, kleine liet zich goed zien en was enorm actief.. Zal na morgen wat foto's uploaden.. Vandaag zijn we ontzettend druk in de weer geweest om alles voor morgen inorde te maken.. De tent staat, huis is schoon en ik ben kapot.. Heb me toch een potje pijn aan mijn rug.. Ga nu nog ff me haren verven en dan na bedje.. Morgen wordt ook weer super druk.. Na morgen kom ik weer mee kletsen.. Sorry dat ik verder niet reageer.. Maak het snel goed!
Ivm met mijn rug werd mij een wagen aangeraden door mijn bekkentherapeut en fysio waar de kindjes achter elkaar zitten. Ook past een wagen met de kindjes naast elkaar niet tussen de gemetselde bloembakken voor aan ons pad naar de voordeur haha.. Dus dit is hem geworden!
we hebben "waarschijnlijk" DE naam...... en het gedichtje!! even kijken of we hem over een paar dagen nog zo leuk vinden. ja wil ook even gaan kijken in de winkel wat me beter bevalt, naast of achter elkaar....