September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Cindy als ik nog niet bevallen ben met 37 weken dan worden de weeen opgewekt omdat de ruimte in de baarmoeder dan gewoon te klein wordt voor 2 kindjes en de risico's dan toenemen

Seth mooie echo's!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    prachtig :d

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje ben helemaal in shock....Aller eerst GEFELICITEERD met jullie dochter Sanne! Wat ben ik blij dat ze het goed doet zeg! Geniet van haar en van jullie gezinnetje. Liefs Wendy

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Seth mooie echo foto's

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik kruip mijn bedje in! Slaap lekker en tot morgen!

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Zo net thuis van het werk.. Gelukkig zijn de uurtjes voorbij gevlogen en ben ik nu weer lekker thuis..

Heb eens even in je album gekeken Seth.. Mooie foto's.. En als de beeb zo doorgroeit wordt het dus een grote he.. Een lekker eigenwijsje lees ik, leuk..

Ik duik zo me bed in.. Morgen weer werken..

Slaap lekker allemaal..

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen :)

10. Seth

Seth Niet meer actief

goeie morgen..

11. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen!!

@Jane ah dus niet vroeger dan normaal.....

@Setjh hier dus hetzelfde!! Ze lag ook in mijn rug met haar gezicht en liet zich 1 minuutje zien!! Had er ook geen zin in, ze deed haar handjes voor het gezicht alsof ze wou zeggen *** op!! hahahaha maar morgen hopelijk is ze meer enthousiast hahaha

Het is heerlijk weer hier dus maar eens kijken of we wat gaan doen...

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    wij gaan naar 1243 speelparadijs in Eindohven. Tot later.

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo!

Ik mag zo weer gaan werken.. Nog 5 dagen en dan lekker vakantie!!

Fijne dag allemaal!

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou ik loop weer vreselijk ver achter, maar ik ben nog steeds wel alles aan het bijlezen, dus reacties volgen nog.

ik heb mijn prikkastje gehaald en vandaag ben ik mijn suikerwaarden aan het testen. nuchter moest het onder 7.0 zijn en het was 4.3 dus dat was heel netjes. voor in de middag en achter in de middag moet het onder 7.5 zijn en voor in de middag was het al 8.9. dus dat was niet zo goed. strakjes nog een laatste keer testen en dan laat ik het hier nog wel ff weten.

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ mama van sepp: ik ben zo'n trutje zonder tattoos haha. maar heb al aan mijn man verteld dat ik een tattoo wil voor de kleine als hij/zij er is. gewoon een kleintje, maar wil het toch wel graag. mijn man vond dat wel wat en is nu zelf al naar grotere tattoos aan het kijken voor zichzelf haha. straks komen we ook nog helemaal onder te staan wie weet.
    we zijn een beetje aangestoken door miami ink en l.a. ink op tv.

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nog ff getest en bloedsuiker komt nu op 7.2 dus nu was het weer netjes. morgen ff overleggen met vk of ik nog eens een dagje moet testen ivm 2e waarde, maar het geeft een fijn gevoel dat nu de waarden allemaal lager waren dan bij 10 weken zwangerschap. jippie

17. Seth

Seth Niet meer actief

Beter nieuws...... nu afwachten wat vk zegt!!

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ miranke: van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. wat is ze vroeg zeg. maar ik ben blij dat ze het zo goed doet. wel genieten hoor van jullie kleintje.

@ mejojo: ik had gezien dat je jarig bent geweest. nou ja beter laat dan nooit schaam schaam schaam. VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

@ amigo: met de benauwdheid gaat het weer een stuk beter nu hoor, maar ik ontwijk het huis van mijn schoonouders nu wel ff een tijdje.

donderdag heeft mijn man voor het eerst de kleine gevoeld. nu ben ik echt helemaal blij. en zaterdag lag hij met zijn oor op mijn buik en zei hij dat ie de kleine kon horen zwemmen. zo schattig. hij is helemaal in de wolken.

ff buikfoto op de comp zetten

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  20. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    hallo dames!!

@seth goed in de gaten houden hoor moedervlekken die gevoelig zijn moet je gewoon weg laten halen.. huisartsen zijn eigenlijk te weinig onderlegd om goed vanaf de buitenkant te beoordelen of het kwaadaardig is! Dus gewoon weghalen .. ik zit bij een speciale melanoonkliniek en die zeggen als de moedervlek irriteerd is er activiteit en ook al betekend dat niet dat het kwaadaardig is ze zijn dan gewoon niet rustig! Daarbij in je zwangerschap heb je meer kans op de vorming van melanomen.. (vandaar dat ik dus ook een extra controle had )

@blinky ben benieuwd waar je man en jij uiteindelijk voor kiezen :) maar pas op ze zijn verslavend ;)

ik ga relaxen ben bek af :(

Deel Deze Pagina