September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Patricia Ik dacht idd ook al dat je het niet naar je zin had op je werk. Ik zou het zo snel mogelijk met je VK of idd huisarts overleggen en kijken of je eventueel tot je verlof de ziektewet in kunt. Dit is ook geen situatie voor een zwangere vrouw. Gewoon aangeven dat het je veel te veel stress op levert. Succes lieverd

xxx

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

=> nog ff over kleertjes. Ik heb met m'n kindjes gemerkt dat in het begin wel erg weinig korte mouwtjes gedragen worden. Spulletjes bleven meestal in de kast liggen. Ik had kindjes in maart, juli en oktober (en januari maar dat doet niet terzake ;)) Enkel Laiss (juli) heeft wel eens korte mouwtjes gedragen, maar dan echt al het heel warm was en enkel binnen. Ik ben er één keer zo mee buiten geweest en ze had het echt wel koud. Ik zou dus niet te veel korte mouwtjes inslaan ;) Na september-oktober is de herfst en de winter daar helaas al snel weer...

Grts

3. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ha Buddy!

Nou gelukkig valt het met de frustraties erg mee op dit moment :) (wel lief dat je aan me denkt;)) de onzekerheid tja .. weet je ik heb in ieder geval salaris tot en met december en daarna nog 75% van mijn laatst verdiende salaris dus we hoeven in ieder geval niet op ene houtje te bijten ;) en dat is eigenlijk echt het belangrijkste, een nieuwe baan komt er vanzelf :)

En jij? Neem je het advies wel aan? Ik zou er wel serieus over nadenken .. doe rustig aan met jezelf :)

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Goedemorgen! :)

6. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Thnxxx meiden jullie zijn ook zo lief..

Ik zit met een contract voor onbepaalde tijd dus tja heb niet echt met verlenging te maken .. maar ik ga vanavond even met vriendlief erover praten kijken wat hij vind.. en inderdaad even met de verloskundige erover hebben dat ik het allemaal niet trek..

Het is gewoon een hele nare situatie ik heb wel geteld 3 collega`s waarmee ik heel goed op kan schieten en die denken er het zelfde over gelukkig..

Ik ben sowieso aan het kijken voor iest vanaf januari.. dus tja als iemand wat ziet hahaha ik woon regio rotterdam/haaglanden ..

@ mama van sepp.. jij zit ook in een bout situatie dan he.. ook een hele dikke knuffel en een dikke kus voor jou

@ wendy.. het is ook geen gezonde situatie hier voor een zwangere vrouw je wordt bijna gedwongen om s`avonds te werken dus tja.. ik ga maar goed nadenken hoe ik het aan moet gaan pakken denk ik ..

Want tja zonder centjes kan ik ook niet leven he .. de liefde vult niet de mondjes hier thuis hahahah..

thnxx meiden jullie zijn toppers!!

xxx

7. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Haha trouwens wel grappig dat jullie al door hadden dat ik het niet zo naar me zin had/ heb op me werk hahaha.. maar ja het werk zelf vind ik wel leuk .. maar het bedrijf is gewoon 3 x niks en dat is jammer..

xxx

8. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Ja dat scheelt idd, dat je in ieder geval verzekerd bent van een uitkering... Misschien kom je ook wel een fantastische baan tegen... en je kunt nu minder gaan werken, want dat was als ik me niet vergis niet mogelijk in je huidige functie???

Ja ik zal wel moeten.... krijg anders ruzie met vriendlief, zus en schoonouders en vk.... merk ook wel dat het gewoon NIET meer gaat.. werken kost me te veel moeite en ga altijd wel weer over me grens. Op een dag dat ik moet werken kan ik alleen maar thuis zitten en niks doen, met de hond wandelen kost me dan al veel moeite. maandag met manlief naar de prenatal geweest en daarna nog naar een andere babywinkel maar was gewoon op heb dus een rondje gelopen maar niks gekocht gewoon al het idee dat ik bij de kassa moest w88 was me te veel, en dat terwijl ik toch zo graag winkel haha

9. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    hier is het niet anders, werk vind ik super maar collega's en trouwens de hele stichting(lees hoofd en teamcoach kunnen me gestolen worden)
    gister ook weer met een agressieve bewoner gewerkt en daarna nog geholpen in de verzorging en dan nog vinden sommige het nodig om achter je rug om te lullen, dat ik zo weinig werk, en dat terwijl ik vorige week nog eens 2 extra diensten heb gewerkt ivm ziekte. Hier dus ook op zoek naar iets anders, in ieder geval een andere locatie binnen de stichting met een ander hoofd en teamcoach..

10. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Wat hebben jullie een super sterke dochter! Jeetje, heb met tranen in de ogen je dagboekverhaaltjes gelezen..

Dikke knuffel..

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd..

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Jeetje Buddy, dat klinkt niet goed allemaal.. Zou er toch eens over gaan praten met vk of ha.. Dan maar de ziektewet in, want dit lijkt me niet goed voor je.. Denk aan dat kleine meisje wat er in je groeit he.. De rest kan allemaal gestolen worden!!

Dikke knuffel..

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Mijn god dat is ook fijn dan.. Had je het aanzien komen? Wat deed je ook alweer voor een werk? Hoop dat je een pakje geld mee krijgt zodat jullie niet in acute nood komen te zitten, maar dat je rustig op zoek kunt gaan naar een andere job.. Sterkte!

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ow, dat klinkt ook niet goed.. Waarom heb je dat advies gekregen?

15. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    BI en heel veel harde buiken na het werk(vorige week 1 dag zo'n krampen die op weeën leken :()

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Aij, dat klinkt niet goed.. Lees dat je toch wel met risicovolle patienten werkt.. Ik zou gewoon eieren voor je geld kiezen en de ziektewet ingaan.. Klinkt makkelijker dan gezegd, ik vond het ook moeilijk om 4 uur per dag in te leveren, maar je merkt echt dat het je lichaam goed doet.. En het zijn tenslotte maar enkele maanden op een heel leven he, dat houd ik me dan maar voor als ik me wat 'schuldig' voel na mijn werk en collega's toe..

17. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik weet niet hoelaat Cindy vandaag voor de echo moet, maar meid ik hoop dat jullie kleine eigenwijsje zich vandaag wél goed laat zien.. Veel plezier!

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nou aan zien komen is misschien ene groot woord ;) maar dat er iets zou gaan veranderen wist ik wel .. Ik ben operations manager.. dus volledig verantwoordelijk voor het hele operationele proces en het aansturen van ons kantoor in china... Nu gaan alle werkzaamheden dus overgenomen worden door ons kantoor in china (hoe dat zou moeten zou ik echt niet weten ;) maar dat hebben ze nog wel even fijn bij mij neergelegd) .. Ik werk hier nu 3 jaar .. dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, vanmiddag in ieder geval mijn gesprek waarbij ik het aanbod op papier krijg .. wel een gek idee hoor dat ik hier dus niet terug keer na mijn zwangerschapsverlof .. heb eigenlijk nog nooit zonder werk gezeten ;)

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0

Goed zo! Wel aan jezelf denken hoor!

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik moet trouwens zeggen dat het verhaal van Miranke me behoorlijk aangrijpt.. Ik ben normaal niet zo bang als ik wat voel van krampjes ofzo.. Maar eergister had ik een paar keer achter elkaar echt flinke krampen en dan spookt het gelijk door mijn hoofd, oh nee he het zal toch niet.. Gelukkig trekt het dan na een poosje weg, maar het zet me echt wel ff op scherp..

Vind het op de een of andere manier nu toch echt eng worden allemaal.. Misschien klinkt het een beetje stom, maar wilde het toch even van me afschrijven..

Deel Deze Pagina