heerlijk toc nog lekker lang baby zijn. Het gaat allemaal al veel te snel. Ik heb Aelinn nu voor het eerst uit de wieg en in het ledikant omdat de wieg echt te gevaarlijk wordt nu. Toch wel ff slikken weer hoor zo'n lege wieg
Waaaaaaaaat?? Allemachtig meid wat zal je geschrokken zijn. Wat een ongelofelijk dom kalf die vriendin. Wie laat er nu een baby alleen op de bank achter. Arm meissie.
Mn meisje slaapt voor het eerst op dr eigen kamertje in dr ledikant. Gek hoor. Ze vond het zelf ook wel ff gek. Ander bed en veel donkerder door het rolluik. Maar na even brullen is ze toch lekker gaan slapen. Ivy slaapt ook dus ik kan ff bijkomen. Straks rond 4 uur weg naar Rotterdam.
We gaan ff de stad in. Man heeft 2 weken cursus in Rotterdam dus die is er toch al dus ik rij straks als de meisjes wakker zijn ook die kant op
ze had indd dochterlief uit de box gehaald, bij haar op schoot genomen, en toen zichzelf bedacht te gaan, komt even bij mij in de keuken om te zeggen, meid als jij de meisje nu de fles gaat geven ga ik naar huis toe, kun jij eventueel ook nog even naar bed, en toen...... hoorden we dat ze gevallen was op de grond... ik kon in de eerste instantie niets uitbrengen naar haar toe.... ik was bezig met mijn meisje, en tja... die vriendin.... ze zei dat ze het heel erg vond, en eigenlijk niet bij nadacht onze meid weer terug te zetten in de box. ze deed het handelen een beetje op de automatische piloot, ze heeft zelf geen kinderen, maar ik kon aan haar gezicht zien dat ze het echt heel erg vond dat ze onze meid zomaar alleen liet...... en ik ben ook niet boos.... maar diep van binnen denk ik wel: grrrr domme trut.... had haar gewoon terug gezet, maarja ze deed het niet met opzet.
@ teddy, ja een hond weg doen is natuurlijk nooit leuk sterkte meid. @ cindy, zooo hée das nog eens goed al 2 sneetjes brood, Hier nog niet een 1 hapje, ze sabbelt erop en dan spuugt ze het weer uit @sann, is het goed gegaan op haar kamertje ? en slaapt ze daar nu vast ?? of ben je het aan het opbouwen ?
hoi ben ik weer mijn rug is een beetje aan het beteren gelukkig. ik kan af en toe Denny weer optillen . manlief heeft vandaag vrij gepakt. hij is zijn leven aan het beteren. morgen vieren we zijn verjaardag. kon vorige week door mijn rug niet doorgaan. ach toen was het 16 graden met regen en nu wordt het zonnig en 23 graden. met de bv zit het idd prima haha. vandaag weer naar dietiste geweest en nu weer wat meer dingen gaan testen. dank je dat je even meedanst voor mijn nichtje hahaha
het wordt vannacht een latertje. ik zit nog te wachten op een appeltaart die in de oven staat. maar wat ruikt ie lekkerrrrrrrr weltrusten
goedemorgen! @Blinky zo laat nog een appeltaart bakken hahaha @Mejojo hoe is het met je zoontje! Wat een lekker weertje!!! Als je nu wist dat het mooi bleef zette we al het zwembad op maar je weet het niet in nederland grrrr