september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja hoor hij eet heel goed. zal even schema plaatsen

7.30 bv
    10.00 fruit en bv
    13.00 brood met fruitbeleg en bv
    15.30 bv
    18.30 groent, aardappelen en vlees en bv
    21.00 bv

hij komt dus echt niks te kort en eet alles heel erg goed. dat maakt het denk ik ook zo moeilijk voor mij. ik geef hem wat hij nodig heeft:(

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ja vergeet ik het nog GOEIEMORGEN ALLEMAAL

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heb niet alles bijgelezen dus zal hier en daar wat mensen vergeten.

@Blinky: he bah wat balen meis dat het de diëtiste toch zorgen baart. Hopelijk gaat hij toch binnenkort lekker groeien. Zou je het zo erg vinden dan als hij flesvoeding bij moest krijgen?
    @Cindy: hoe is het met je rug nu?
    @Mejojo: je meisje nog last van dr val van de bank?
    @Michelle: wel leuk low budget koken. Koken is ook niet bepaald mijn hobby. Helaas moet ik het toch wel zo goed als altijd doen.

meer weet ik niet. Ik ben overal maar een beetje half er bij de laatste tijd. sorry hoor. Ik heb helaas van mn medicijnen erg veel last van de bijwerking dat ik me er eerst veel slechter van ben gaan voelen en ben ook erg moe ervan. Maar vooral dat depressiever zijn valt erg zwaar dus moet mezelf echt door de dagen heen trekken. De zorg voor de meiden is dus ook best veel nu. Zeker met een Ivy die flink aan het peuterpuberen is.
    Met Aelinn gaast het prima. tijgert het hele huis door en wil heel graag kruipen maar lukt telkens net niet. Ze heeft zich 1 keer opgetrokken en daarna nog niet weer al blijft ze fanatiek proberen telkens. Zitten deed ze maar nu ineens niet meer gek genoeg. Ze valt telkens bijna direct weer om. Snap ik niks van, ze kon het zo goed. We jammer want wil zo graag met haar en Ivy samen fietsen.

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jaaaaa krijg net bericht van mijn tante dat mijn nichtje is bevallen van een gezonde zoon met 41 weken.

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd!!!!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hoe gaat het nu met de ischias Blinky?

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @ blinky

begrijp dat het niet leuk is, wnr je je zoon alles geeft wat hij nodig heeft en je daar weinig resultaat van ziet. hopen dat dietist oplossing vindt!

@Michelle

Welke melk geef je twan momenteel? ik ben overgeschakeld op eerste stapjes melk van nestle omdat hij de nutrilon niet meer wilt...

8. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    Arthur knotst momenteel serieus veel ! hij trekt zich dan ergens aan op en laat zich gewoon weer vallen, en soms echt recht met zijn hoofdje tegen de grond... en hij staat vol blauwe plekken op zijn knieeen, ja ik heb een ECHT jongetje hoor...

9. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Twan krijgt Nutrilon 2. En dat 1x per dag, het andere wat hij krijgt is 's ochtends een pyjama papje.

Vreemd dat hij nutrilon niet meer wil hebben...

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ sann: met de ischias gaat het redelijk. ik voel nog wel om de paar passen een flinke pijnscheut door mijn heup en been gaan. en soms vanuit het niets een flinke steek in mijn rug. zo dan sta ik even naar adem te happen zeg. maar ik kan Denny weer oppakken en lekker met hem knuffelen en ik kan hem zelfs al zelf boven op zijn bedje leggen al moet ik dat maar niet aan de fysio vertellen. daar wordt ze niet echt vrolijk van. ik ben zo blij dat ik weer met Denny alleen kan zijn

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja ik denk dat hetgeen wat ik nu geef een lekkerder smaakje heeft, mijn broer studeert volgende maand af als dietist en hij heeft de waarden vergeleken van nutrilon en eerste stapjes melk en deze zijn zo goed als gelijk... dus hij zegt dat het geen kwaad kan om nutrilon hierdoor te vervangen...

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    btw ik reageer nu helemaal nergens op, maar dat komt omdat ik aan het bijlezen ben. sorry meiden. uit fatsoen kijk ik of er vragen zijn voor mij die ik dan beantwoord en de rest probeer ik zo snel mogelijk in te halen. ik wil wel graag weten wat jullie allemaal meegemaakt hebben he hihi

13. Alita

Alita Niet meer actief

Hallo,

@Sann lief dat je het vraagt! Het gaat wel iets beter dus de fysio helpt!!
    Balen van je medicijnen hoor...lekker he die peuterpuberteit! Ja ik wil ook binnenkort een fiets kopen en eens gaan fietsen! Maar hier zit ze ook nog niet zelfstandig..

@Blinky eten krijgt hij genoeg idd......ga straks eens kijken wat mijn meisje voor een "maten" heeft. Hier zijn ze ook klein en smal en wat doe je eraan.....

@Hitchke hier is de oudste zo`n brokkenpiloot! Ga binnenkort de loopstoel maar weer eens tevoorschijn halen voor de jongste!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Hitchke: fijn he van die stuntpiloten. Ivy was ook zo. nog steeds, kind dr benen zien er uit alsof ik dr mishandel.
    @Blinky; wat fijn dat het stukken beter gaat. heerlijk weer genieten met zn tweetjes.
    @Cindy: gelukkig dat het al beter voelt. heeft soms best een boel tijd nodig he. hier speelt mn rug momenteel ook weer flink op. Mn rug is onderaan ook weer s opgezet dus ben maar weer aan de ontstekingsremmers gegaan.

Hoeveel flessen krijgen jullie kids nog? Ik krijg Aelinn maar niet fatsoenlijk aan het brood dus ze krijgt nog 3 flessen. Ze eet wel delen van een droge boterham maar das dan hooguit een halve en zodra ik er wat op doe moet ze m niet.
    Ik heb hier nuy een omgekeerde wereld. Aelinn is wakker (na maar een half uurtje slaap) en Ivy ligt te slapen.

15. Alita

Alita Niet meer actief

@SAnn ja het masseren helpt wel blijkbaar...

Hier heeft de jongste gister ook weer flink gehuild voordat ze ging slapen....

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Aelinn tijgert al jammerend rond.

17. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    Arthur zijn schema ziet er zo uit:

6.00 u fles ongeveer 200 ml
    8.00 u boterham met la vache qui rit
    10.00 u fles ongeveer 150 ml
    13.00 u groentenpapje (geen heel potje)
    16.00 u fruitpap
    18.00 u eet wat mee aan tafel
    19.30 u laatste fles 240 ml

amai mijn zoon eet wel veel als ik het zo zie :)

18. Alita

Alita Niet meer actief

Ons schema:

08:00 bv
    11:00 fruit maar soms ook niet
    13:00 2 sneetjes brood met idd ook la vache:D
    15:00 Koekje
    17:00 warm eten en toetje
    19:00 laatste bv

En altijd bij maaltijden krijgt ze drinken aangeboden natuurlijk, dixap

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Hitchke waarom krijgt hij 2 x warm eten dan als ik vragen mag?

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hij begint savonds mee te eten, dus ben zo een beetje in de overgang. soms is het zo dat door ons werk wij veel later eten en hij dan eigenlijk al in zijn bed moet. dus ik moet inderdaad zijn schema is beginnen aanpassen...

Deel Deze Pagina