Hee lieve meiden, ik krijg het echt allemaal niet bijgelezen sorry, mijn hoofd staat er helemaal niet na, maar ik hou jullie wel op de hoogte over zoonlief, en zodra alles weer prima gaat haak ik gewoon weer in ! en natuurlijk probeer ik zo nu en dan toch een beetje te lezen zodat ik een beetje weet wat bij jullie gaande is vannacht heeft zoonlief een goede nacht gehad, hij heeft weer redelijk door kunnen slapen, ik baal als een stekker van mijn schoonmoeder, elke keer opnieuw vraagt ze aan zoonlief : heb je auw ? waar heb je auw gedaan ? hoe komt dat dan, .....terwijl er helemaal geen aanleiding is...... als hij nu bijv huilt ofzo okee, maar hij is bijv gewoon aan het tekenen, en uit het niets vraagt ze dat, en dan word hij weer herinnerd aan zijn pijn.... vind ik niet leuk, en weet niet of ik het al verteld had, maar voor paar dagen geleden stikte zoonlief bijna in een stukje peer.... een hele harde peer, zoonlief eet meestal zachte peren, iig er moest verpleging bij komen want het zat hem vast, en hem even recht op zetten en op de rug kloppen kon natuurlijk niet, dus wij zeggen : geen grote harde dingen geven, geef hem maar iets wat hij zelf gewoon af kan hebben en zachte snoepjes wat doet die troela.... geeft ze hem van die grote m&m achtige dingen ( aldi eigen merk dacht ik ) met pinda's erin !!!!!! stikt ie weer bijna !!!!! %^*()*&^@#$%^&*( en zoonlief moet 2 keer per dag opnieuw gezwachteld worden meestal is 1 van ons erbij, maar eergister niet, ja zegt schoonmoeder : ik stond erbij echt te strak hoor... dus ik zeg ; dan had je dat meteen aan die zuster moeten vragen of het niet te strak was, nee zegt, hij klaagt er achteraf pas over, maar het zit echt te strak en ze hebben zomaar nieuw omgedaan, dus ik zeg, nee hoor, doen ze 2 keer daags, nee zegt dit was echt nieuw verband, dus ik zeg, ja maar ze doen 2 keer daags opnieuw om, en om het fris te houden zullen ze om de zoveel dagen wel helemaal nieuw verband omheen doen, is prima toch, nou toen bleef ze maar zeuren over dat het te strak zat, terwijl ik voelde dat het niet te strak zat... ik heb zelf ook in de zorg gewerkt en zwachtels aangebracht, en weet hoe het ongeveer moet zitten, maargoed werd gek van dat gezeur dus maar op de bel gedrukt en gevraagd of er even naar gekeken wou worden, was manlief gister bij schoonmoeder : zegt schoonmoeder : jaaaa en gister zat het te strak bij J ..... ik heb het nog tegen mejojo gezegd maar die wou niet luisteren, heletijd ja het zit wel goed, na 2 keer heb ik mijn mond maar wijselijk gehouden maar als moeder zijnde als mijn kind zo lag en het was te strak had ik meteen ingegrepen.... gelukkig zag ze na een half uurtje toch in dat het te strak zat en heeft ze de verpleging erbij gehaald, gelukkig voor J..... terwijl het gewoon echt niet te strak zat, zij de verpleging ook en zoonlief klaagde ook niet..... grrrrrr morgen hebben we er alweer 1 week opzitten....
Mejojo, jeetje wat irritant zeg...ja ik snap dat ze zich ook machteloos voelt als ze dr kleinkind zo ziet, maar ze mag er wle btj rekening meehouden en bij nadenken, dat het niet handig is telkens een klein kind te herinneren aan de pijn..laat het joch...dnek ik dan... En wat stom over dat verband, dat is gewoone en soort welles nietes spel waar je fdan in mee moet gaan..en uiteindelijk om het gezeur maar af te zijn haar zin geven... Wel goed dat ie gelijk die tractie heeft, wij hebben vrienden waarvan eht zoontje dat ook had, precies zelfde breuk, en hadden ze te laat gedaan...en niet genoeg gewicht, waardoor ie nu verkeerd is gegroeid en 2 ongelijke benene heeft...ze hadden het direct opneiuw moeten breken maar ik weet niet waren ze te laat mee ofzo! dus maar voor J zit het wel goe ddus, tis alleen zo rot! Wel onwijs vermoeiend die schoonmoeder, ook jou soort van afkraken bij ej man...erg ongepast
pffff vermoeiend die schoonmoeder van jou...dan moet je man wel maar eens iets zeggen hoor...jullie hebben nu wel genoeg aan je hoofd.. Maar wat dom van de vpk dan?
Nou gister lagen de meiden later in bed maar de jongste werd gewoon lekker vroeg wakker aahhhhhh.. Was gezellg gister bij mijn broer...zij krijgen nu in september een kindje....en dan kriebelt het weer he....aaahh ik wordt gek van mezelf soms. Ik had dit ook zo bij de eerste dat ik constant het gevoel had van ik wil weer zwanger zijn...nu is het wel iets minder maar toch het blijft hangen.. En dan denk ik...wat is er toch zo erg aan om weer een kindje te willen...maar ook denk ik dan .. wat zou iedereen gaan zeggen...ik bedoel een derde..al onze vrienden hebben er maar een? Zo dom dat ik nie mag toegeven aan mijn gevoel wat houdt ons tegen? Maar ik moet mijn vriend zijn gevoelens ook respecteren natuurlijk..... aaahhhhhhhhhjj help me haahajjajahahahaha
Cindy, hahahaha zooooooo leuk een derde! ik vind dat ehct onwisj gaaf, liefst hoop ik er ook wel 3 te krijgen...of 4 ....als de protemonnee het toe laat
ja maar wil mijn vriend ooit dan?? dat vraag ik me af ik wil heel graag toch wel hahahaha... Man waarom zo moeilijk doen....
ja vastttttt....zodra die jongste weer wat ouder is...dat het ehcte baby er af is, zal ie vast wel weer hebben toevallig sprak ik laatst met een oude vriend van me, die heeft er inmiddels 3...3 zoontjes! tussne de eerste 2 zit 15 mnd en daarna 2 jaar nu met de jongste... hun willen heel graag een 4e...maar zeggen wel allebei...pff die babyperiode is wel vermoeiend...natuurlijk heelrijke n mooi, maar ook die slopende nachten en het hele gedoe weer opneiuw, de krmapjes, het spugen, de tandjes, de sprongen etc etc....tenminste het is wel vermoeiend als je er al 3 hebt lopen...us ergen sbegrijp ik dat wel...hij zei ook..als dta nou wat sneller ging dan is de keuze makkelijker gemaakt...buiten het feit dat hij d ekids veel leuker vond vanaf een jaar ofzo hahah..maarja dat hebben meer mannen heh
denny slaapt meestal van 21.30 tot 8.00. dus die maakt niet zulke lange nachten. ik heb al eens gepobeert om hem overdag meer wakker te houden en ´s nachts langer te laten slapen, maar dat wil niet lukken. hij heeft gewoon echt zijn dutjes nodig overdag. anders wordt hij echt heeeeeel chagerijnig haha. meestal slaap hij 2 keer overdag en dan vaak 2x2uur
dat is wel handig. wij gebruiken de mc mura nog. is wat lastiger meenemen, maar vind het verder wel een hele fijne wagen
ja idd dan wilt ie het nu ngo liever zo...zo sliep mirza eerst 1x 1uur en daarna 1x 2 uur...maar bij hem ligt het eraan hoelang hij wakker kan zijn, dat is nu na het opstaan 3 uur...dan 2/3 uur slapen en dan 5/6 uur wakker ....heel grappig hoe die kleintjes dat ff regelen haha
ja dat is idd wel een nadeel, maar zal idd geen kwaad kunnen hoor. volgens mij hebben wij dat vroeger ook allemaal gedaan
meid jou schoonmoeder lijkt ontzettend op de mijne in haar doen, maar volgens mij is die van jou zelfs nog een poepie erger dan de mijne. ik zou daar echt gek van worden, maar ik houd mijn mond ook niet meer. natuurlijk bij je zoontje wel, maar thuis zou ik haar echt zeggen wat ik denk hoor. joh die frustratie kun je er toch helemaal niet bij hebben. wat zei je man toen zijn moeder zo haar beklag over je deed? en wat een schrik dat je zoontje bijna stikte in die peer zeg. lijkt me erg eng als je dan zelf niet kunt ingrijpen. en dan je sm met haar pinda:x
hou schei uit, vreselijk aaarggggghhhhhh. ik wil ook weer!!! van de mensen om je heen moet je je natuurlijk helemaal niets aantrekken, maar van je vriend wel. dat maakt het wel moeilijk, want manlief hier die wil wel maar voorlopig echt nog niet.
ja idd hahah, maar is het niet zo met een 2e, dat de man dan ook wat vaker moet "helpen" ....??? in elk geval die vriend van mij dan wel hahaha, hij moet er snachts uit vor het kleintje, zodat mama sochtends voor alledrie opstaat...ofzoiets!
nee hoor ik sta altijd op s`nachts, maar hij werkt en ik niet dan is het weer anders he...niet dat hij niks doet hier hoor...maar toch zijn het de vrouwen die het meeste doen.. @Blinky jammer he...en tja ik kan me er teveel van aantrekken idd...zal wel de leeftijd zijn hahaha
nou lefert is ook wel zo hoor. die zou vanaf het begin alles voor Denny gedaan hebben, maar die is pas sinds een paar maanden echt verliefd op zijn kleine man