september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ hij stapt nu langs de tafel en hij wordt echt woest als je hem op zijn kontje zet. hij wil alleen maar staan en stappen, maar in zijn bedje en in de box gaan staan doet hij nog niet veel. als we zijn rompje een beetje steunen voor evenwicht dan zet hij ook kleine stapjes vooruit. zo schattig

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    kleine man ligt alweer terug op bed, de slaapkop. hij was om 7.00 wakker en om 8.30 weer erin.
    ik ga lekker douchen en vanmiddag gaan we met mijn moeder de stad in

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ook Goedemorgen meiden,

Ja het is vervelend Cindy dat ziek zijn. Maargoed het is niet anders. Ik voel me nu iets bter als gisteren, hopelijk blijft dat zo.

Olliver komt nu heel hard door de gang naar mij toegekropen, hij had me nog niet gezien, dus krijg gelijk een big smile en dan komt hij snel naar me toe. Het is zo'n lekker mannetje he.

Mannetje heeft wame croissants geregeld, dus ga er ff lekker van genieten. Het weer is hier zonnig, heerlijk!

Trouwens groot gelijk hoor dat je de verjaardagen samen houdt, je oudste is toch gelijk mey jou jarig Cindy?

Doeiiiii

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    goeiemorgen!

iik hoest me een ongeluk zeg..bah

cindy ja hij laat me nu wel met ''rust'' en valentijn is nu alweer een paar dagen bij mn ouders, maar hij is wel een stukje liever weer , maar hij zegt ook wel dat hij papa mist ook als hij niet zo lief is

gastouder ik neem geen volle bak hoor, maar heb nog best veel ruimte, oppasmeisje komt hier alleen op donderdagochtend en vrijdagochtend en enkel op dinsdag paar uurtjes
    januari een baby voor 2 halve dagen en 2 hele dag, april baby voor 3 hele dagen en dat is het tot nu toe..dus er is nog ruimte.. ga ook met stagaires aan de slag hoor, beetje hulp en aanspraak is ook leuk

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hadassa veel beterschap meid!

6. fafje

fafje Niet meer actief

Oh zul je net zien, bah wat vervelend..nou beterschap!! dat het maar niet doorzet in een griepje ofzo!! grr hoe lang heb je vakanie?
    Haha 4 nou jij bent al aardig op weg!
    Gefeliciteerd met die kleine, gaaf heh al bijna 1! ik zat toevallig gister ook fimpjes te kijken, wat gaat het snel! en wat jammer maar ook zo leuk!

7. fafje

fafje Niet meer actief

Haha nou nog niet gedwongen aan de klus zegmaar...pff 22e moet ik weer...dat zou dag 13/14 zijn geloof ik...nou met een btj pech is mn ei pas bijna 1 week later...dus hopelijk niet!

Ja groot gelijk hoor samen vieren, schiet gewoon niet op...en als dichtbijzijnde familie op de 1e verjaardga van de jongste gewoon ff taartje eten of bakkie doen, is harstikke leuk! 2 weken later is het druk zat!...pas als die jongste het mss wat meer beseft kan ej een tussenweg kiezen, is maar net hoe de dagen vallen, dnekd at je toch snel in het weekend iets viert...

Leuk die cadeaus, hie rnog niet ehct super veel speelgoed, dus dat vraag ikw el! dagje dierentuin oid is ook leuk natuurlijk!

8. fafje

fafje Niet meer actief

zo toen mizra heir net kon staan, was dat ook ehct het enige wat ie wilde....ook bij luiers vershconen, ik gebruikte toen ook tijdelijk die up and gp...overdag, was wle makkelijk...nu dat stadium al weer ruim voorbij is, gaat ie weer relaxed liggen, echt gek haha
    Maar wat schattig heh...echt leuk, hoe is het nu met zijn eczeem!?

9. fafje

fafje Niet meer actief

Jeetje wat erg dat hoesten heh, pff beterschap!

Maar wat goed joh, klinkt wel behoorlijk druk hoor! dus als je die babies hebt, dan is madelief er ook toch, neem aan valentijn op school!? lekker bezig en idd met stagaires enz is het ook wel gezellig! en komt niet alles op jouw schouders...slimme zet ;)

10. fafje

fafje Niet meer actief

Goede morgen!

@hier, gister uit eten bij japanner, was ehct geweldig, wat heeft die kleine het goed gedaan...bijna 2,5 uur lekke rin de kinderstoel ( natuurlijk luiers verschonen, af en toe kusjes uitdlene bij familieledne, of luchtje scheppen) maar gewoon alles mee gegeten...wat betreft zout en dergelijke nam ik voor lief, likte het meest af..maar heeft gegeten als ene bootwerker, sushi, gewokte groentes, tempura groentes, zalm, kip yakatori etc etc...alles...en smullen!

IWe waren met een mannetje of 20..iedereen stond er van te kijken hoe goe die het deed! dus trotsmodus :p:p

Bij thuiskomt wle direct slapen, maar ook weer vlug wakker van de last van de tandjes ( en ik denk oververmoeidheid natuurlijk)
    Dus al met al na zetpileltje sliep ie 21uur
    Lekker tot 0815 geslapen!

Vanmiddga komt mn nichtje, die heel veel weet van pc's naar mn laptop kijken!
    Dus Anne ik laat het je weten, maar ze zei al, beter ff 1x helemaal opschonen....dus grote kans, dat alles er ff af moet en dan schoonmaken die handel..en dan weer erop...ze neemt zo'n harddisk mee en usb sticks voor de foto's en belangrijkste dingen...
    Ga ok ff alle filmpjes ne foto's branden op dvd's

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja ik vind het ook super schattig en hij slaapt er zo lekker door ;). met zijn eczeem gaat het redelijk. hij heeft 1 plek die al 7 maanden bijna constant kapot is. dat is al helemaal dik en waaneer het uiteindelijk genezen zal zijn(want daar gaan we natuurlijk wel vanuit) dan zal het een flink litteken zijn. maar gelukkig moet hij nog heel veel groeien, dus zal dat litteken uiteindelijk ook verdwijnen. hij heeft wel nog altijd jeuk, maar wordt er niet meer wakker van:). nu eet ik zelf al een paar dagen kleine beetjes yoghurt en ik geloof niet dat hij meer last krijgt, dus dat geeft al een heeeeeeeeeel klein beetje hoop:D

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd;) dus dan blijven we beizg he hahahaha...

Gelukkig voel je je al wat beter meid!
    Trouwens even een vraagje vindt ik gewoon leuk om te weten....moest jij je man aanspreken over een eventueel derde kindje of wisten jullie het al...hoe is dat gegaan?

Geniet van je croissants! Maar waarschijnlijk heb je ze al op:D

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat goed van hem zeg. Denny is wat minder handig met mee-eten, maar hij vind het wel gezellig aan tafel. bami van de chinees weet ie trouwens wel raad mee:D.
    handig om zo'n nichtje te hebben, ik heb zo'n broer. die zit in de ict en kan ook alles oplossen aan computers

14. Alita

Alita Niet meer actief

leuk fafje dat het zo gezellig was!!

Meestal eten ze nu nog alles deed de oudste hier ook toen maar nu niet meer..tenminste dat komt dan wel weer hoop ik dat ze meer eet...

Leuk he dat iedereen zo oprecht geinteresseerd is in je kindje! Geniet er maar van!

@Verjaardagen...straks krijg je de kinderfeestjes en dan doen we wel apaprt maar nu ach ze begrijpt het nog niet de jongste...

15. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    fafje madelief is dan thuis ja, en valentijn op school..vind het leuk om met kinderen te werken en ben erg creatief en kan dat leuk gebruiken tijdens het werk
    ben benieuwd of je pc gemaakt kan worden!
    mijn is nu weer even stabiel...

blinky wat vervelend zeg voor denny van die plek, hopelijk komt hij er goed vanaf

ga ff een broodje kipkerrie maken..

16. fafje

fafje Niet meer actief

Annekulpe, ja idd je bent crea dan is dat super leuk..en voor kids ook!!!

Blinky, ja hopelijk groeit ie er gewoon snel overhene, en kan je weer alle seten :D Eczeem tis zo hardnekkig, ik heb zo'n irritante huid, wnat mijn littekens worden donker...dus ik heb allemaal donkere plekjes, valt niet per se voor iedereen heel erg op, maar ikw eet dat het littekens zijn van wondjes ed...

Cindy, ja daarom nu begrijpt ze er nog niks van..en de oudste juist wel wat meer, dus ikd enkd at het een goed eoplossing is, zo zou ik het ook doen, als ze zo dicht op elkaar zitten!

@eten, ja gelukkig qua eten ngo gene moielijkheden tegen gekomen...hij eet echt alles...dus hoopd at ie die fase overslaat :D:D

17. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

@ Hadassa: beterschap en alvast veel plezier op vakantie! Geniet er lekker van meid!

Vroeg ik me trouwens laatst af. Hoe is Sil van Zij genezen na die operatie? Is dat helemaal goed gekomen?

@ Anne: misschien is het een idee dat je man gaat werken aan dat stuk van hem? Want het is kennelijk een hardnekkig stuk, zeker als hij dat soort fouten al eerder heeft gemaakt...

Fijn dat het lekker loopt met kindjes opvangen. Hopelijk heb je meer rust in je hoofd en gevoel nu je ruimte neemt. Sterkte met dit proces!

@ Cindy: nog gefeliciteerd met de 11 mnd van je kleine meid! Tis dan is het ineens nog maar 1 maand!!!
    Wat leuk dat je dochter langs de tafel loopt zeg.
    @ Dat gaat ineens snel zeg.

Blinky: vervelend hoor dat eczeem. Hopelijk trekt die plek nog aardig weg. Wat goed dat Denny langs de tafel loopt! Echt een mijlpaal.

@ Fafje: fijn dat Mirza zo'n goede eter is. Scheelt toch weer een hoop gedoe. Twan is gelukkig ook een goede eter, potjes, vers het maakt hem allemaal niet uit.
    Luka was ook altijd een goede eter, totdat hij in zijn peuterpuberteit kwam haha... Maar het hersteld zich nu langzaam. Tis eenmaal een fase die de meeste kindjes hebben.

@ Mejojo: wat ongelooflijk rot voor je zoontje, die foto's zijn echt zielig. Hopelijk is hij al iets meer gewend aan de situatie. Wat betreft je schoonmoeder, blijf duidelijk je grenzen aangeven! Wat een tiepje zeg. Ik zou er werkelijk niet goed van worden, dus zou ze de wind van voren krijgen en alleen maar op bezoek mogen als mijn vriend of ik er ook ben. Of doen jullie dat al?
    Heel veel sterkte ermee in ieder geval.

@ All: het varen was heerlijk. Luka en ik hebben echt genoten. Sinds zaterdag zijn we thuis. Twan was zo blij dat hij ons zag, gelijk mama mama en kusjes geven met open mond :$, zo schattig! Maandag is Luka zijn school weer begonnen, en het ging helemaal goed. Hij heeft er zo naar zijn zin, echt fijn.

Vanavond begint het schaaktoernooi waar ik mee doe. Zijn 7 wedstrijden in 10 dagen, dus dat is wel even druk. Meestal is het 's avonds dus Tim brengt de kinderen dan naar bed. Meestal doet hij de ene en ik de andere en zo om en om.

Ik las iets over wat vaders doen in het gezin. Tim doet eigenlijk alles wat ik doe. Behalve stofzuigen en de was (ja als ik een paar dagen weg ben wel natuurlijk). Ik wil die dingen echt zelf doen :p. Maar verder kookt hij altijd, luiers, badderen, met de kids naar buiten, naar school brengen of halen, aankleden etc etc. Ik heb wat betreft echt DE ideale man :D Zo heb ik ook dus wat vrijheid om mijn dingen te doen, hij om zijn dingen te doen en dan gezinstijd. Ik zou het niet anders willen hoor, ben nu te verwend :p

Ik ga mijn haar even wassen, Twan slaapt en dan Luka ophalen.

18. fafje

fafje Niet meer actief

Michelle, ja heh idd fases! :p Wat leukd at je zo genoten ehbt maar ook bij thuiskomst zo lief ontvangen ebnt wee,r schattig he die babykusjes! En lekekr hoor zo'n man, al moet ik zeggen in het huishouden, hij kookt ook regelmatig maar de was raakt ie nooit aan haha

@hier, kleintje net op bed, ik ga me klaarmaken!

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    zo keuken maar weer eens schoongemaakt, alles afgenomen de wc maar weer gedaan
    zo nog ff stofzuigen en de dweil erdoor ( en 4 wassen opvouwen) en dan is lekker mn hele huis aan kant..heerlijk!

die mensen komen om 16u, ben erg benieuwd!
    mn zus heeft net even boodschappen gebracht, hoef ik er daar in ieder geval niet meer voor uit :)

@michelle hij wil nu wel allerlei trainingen enzo gaan volgen..hoe is het met twan zn redressie therapie?

hij had vannacht hartkloppingen en rillingen zei die..zal wel door de stress komen, ik zeg ga dan langs de ha..neu hij wou t nog ff aan zien..nou dan niet hoor
    we hebben afgesproken dat de auto hier zou blijven ook omdat hij een werkauto heeft, t weekend heeft hij alsnog de auto mee gehad ( dus ik zonder) en nu moet zn maatje ineens de auto 3 dagen hebben, eerder wilde hij dat soort dingen ook niet, dus ben nogal boos geworden op hem ( tja maar hij heeft de auto kapot?! ja, en??? ik heb kinderen..) heb gezegd dat hij die auto maar mee moet nemen en dat ik hem niet eens meer terug wil op die manier..vraagt ie of ik chagrijnig ben??? ja, duhhh!
    pfff... zo vermoeiend..

20. Alita

Alita Niet meer actief

stom idd anne!!

@Michelle ze loopt nog niet he....maar ze wilde wel gaan maar deed het toch maar niet hahaha..

Lekker hoor zo`n kerel! Moet zeggen dat hij hier ook kookt...en soms stofzuigt en me helpt met de was ophangen bv...zoals ik al zei het is niet alsof hij niks doet maar zijn moeder komt altijd om mij te helpen ivm mijn rug dus veel blijft er niet over hahaha

Zo de oudste hebben we dus een fiets gekocht voor de verjaardag...ze heeft m nu al want nu is het nog mooi weer he..maar ja zo typisch weer....fietst ze niet!

Deel Deze Pagina