september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Jammer dat ie niet gelukt is!! J kan ook in taartendozen topic vragen, daar zijn ook mama's die soms een taart moeten bakken die km vrij is!

2. Alita

Alita Niet meer actief

ik weet het niet of het nu echt definitief nee is bij hem....ik denk het niet eigenlijk;)

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja jammer:(

Jeetje ik zag de foto!! Hier gaat ze nu wel staan en ze probeert te lopen:)

4. Alita

Alita Niet meer actief

haha dneken dat hij alles voor het zeggen heeft...geweldig!:D! Maar dat hebben alle mannen hahahaha:p

Ja idd wie verzorgt de kids nu het meest he....ach ik denk dat het wel goedkomt met die derde...ik hoop het!!

5. Alita

Alita Niet meer actief

Zo we zijn weer terug van mijn dinnetje!! Maar het is toch moeilijk om bij te praten met 3 kids hoor!
    Haar kindje wordt nu 2 en is een erg aanhankelijk kindje...die van mij luisterde niet...en de jonsgte tja die vindt alles prima hahaha..

Ben toch wel blij even te zijn geweest! Vroeger waren we goede vriendinnen maar elkaar ui het oog verloren ooit, zij danste ook met mij samen in een groep. Maar toen ik het ongeval kreeg heeft de dansgroep mij behoorlijk teleurgesteld door nooit op bezoek te komen. Toen ik weer wat op de been was ben ik naar een optreden gaan kijken en had het er zo zwaar mee..heb de hele avond gehuild..niemand heeft dit gemerkt! Ben dan niet zo`n aandachtrekker dus is niet erg..alleen kreeg ik verweten dat ik me nooit meer liet zien! Maar zoals zovele had niemand in de gaten hoe ik er echt aan toe was! Dat krijg je helaas als je een harde bent die niet laat merken hoe *** het gaat....

Maar goed het is weer voorbij het hoort tot het verleden en ik ben blij dat ik haar nog zie! Zij was een beetje de stille die geen eigen mening had dus haar neem ik niks kwalijk...

Het was weer eens leuk idg!!

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    kijk ik met valentijn naar spangas op ned 3...
    speelt mn nichtje er in mee
    grappig haha

7. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hoi ladies,
    ben ik weer. ben even paar dagen lekker naar de camping in nunspeet geweest bij me ouders.
    eerst lekker naar de markt geweest eerste dag, en daarna nog 2x een keer geshopt hahahah. helaas viel het weer tegen. maar desondanks toch leuke gezellige dagen gehad. de laatste dag hebben we toch aan het eind vd middag toch nog even op de boot gezeten. lizzie vond het erg leuk. werd helemaal wild toen we de kade opliepen richting de boot. zwemvest vond ze niet echt leuk. maar ze vond het het vervelendst toen ze moe was en niet echt daarmee kon slapen. maar toen waren we op de terug weg, dus dat scheelde. haahhah.
    maar goed. daarna even paar dagen thuis alles weer op orde brengen, boel weg wassen en opruimen. en heb al weer paar dagen last van hoofdpijn. grrrr.....
    lizzie kon in die paar dagen vakantie ineens zelfstandig staan. dus was erg leuk. ook zegt ze nu naast jaja..neenee....bah...papa....mama ook oma (mmma)hahahah zo lief. al hoort me moeder toch liever echt gelijk Oma. maar ja komt wel. maar ze bedoeld haar toch echt hahahah.
    heb poging geprobeerd om alle 30 pagina's bij te lezen, maar met 2 pagina's ben ik gestopt. normaal lees ik het zo weg. maar heb zo hoofdpijn en wil niet op bed belanden zo.

maar in ieder geval wat ik dus heb gelezen.

@blinky, nog gefeliciteerd met je moeder. wat zijn dat glasgordijnen??? en hoe was de uitslag (zal er vast wel staan maar heb niet verder gelezen).
    @mejojo, jeetje wat erg zeg van je zoontje. balen dat hij zo pijn heeft. maar hopelijk kan hij toch naar huis in tractie liggen. is wel een veiligere omgeving voor zo kleintje. sterkte!!!
    @michelle, was het leuk op de boot bij je ouders?
    @fafje, hopelijk lukt het snel. leuk om te lezen dat je weer probeerd! hoeveelste kindje word het dan mocht het lukken?suc6!!
    @hadassa, leuk dat jij het nu ook probeerd? Ik dacht dat jij nog wilde wachten? maar goed in ieder geval suc6.
    ik wil aan de ene kant wel gaan voor een 2e, maar aan de andere kant ook nog genieten van dit mooie wonder. Was van de week wel spannend. we hadden een keer zo zin en nix bij de hand. en was wel rond de tijd dat mijn ei moest komen. hahahha. dus van de week getest maar negatief getest. en vandaag ongi geworden. Baalde aan ene kant best wel..... hoe bedoel je dubbel......maar goed kijk wel hoe of wat wanneer we voor 2e gaan.
    @all, voor degene die al meerdere kindjes hebben. Is het heel zwaar 2 kindjes die kort op elkaar geboren zijn?
    @anne, cindy, blinky, sann (en degene die ik nog meer vergeten ben!): hoe gaat het allemaal met jullie?

ik ga de kleine meid eens uit bed halen, ze ligt (of miss wel zit of staat) in bed te kletsen.
    sorry dat ik verder niet op de andere heb gereageerd en heb bijgelezen. me kop knalt uit elkaar. en moet zo toch echt aan de gang met de uitnodigingen voor lizzie der verjaardag!

Liefs xxx

8. Alita

Alita Niet meer actief

he teddy!!
    Lekker even eruit geweest? Lekker he!!
    ja ik snap je dubbelheid maar al te goed! Hier gaf vriend aan het eigenlijk wel goed te vinden zo de 2 meiden terwijl ik nog wel wil eigenlijk....dus ja...

Maar hier gaat alles prima! Ze staat al op haar beentjes dus het gaat vooruit! De oudste gaat volgende week voor het eerst naar de psz..dus spannend allemaal!

9. Alita

Alita Niet meer actief

in wat?

10. fafje

fafje Niet meer actief

Cindy
    Wat leuk dat je danste! Maar wat klote dat ze je als het ware in de steek hebben gelaten, verwacht j toch iets meer vsn van zo'n groep. Tja aan mij Zou ook niemand wat merken, maarja ik denk fan altijd, hoezo moey j iets latwn merken. Kan toch ook iets uit jezelf doen voor een andet of intetesse tonen. Maarja wel leuk dat j met deze vriendin alsnog weer contact hebt'!

Ja ik vind t ook lastif bij te kletsen met kids erbij, mn vriendinnen en ik pingen meestal en als we afspreken hebben we het meest al gehad

Teddy, lekker ff relaxen! Oh wordt pas mn 2e hoor hahaha

11. fafje

fafje Niet meer actief

Anne, oh wat leuk hoe oud is ze?

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja is ook erg want ik danste al met ze sinds ik 8 jaar oud was!! Maar ik moet zeggen dat ik achter een hoop ben gekomen sinds het ongeluk...ik ben in meer mensen teleurgesteld..maar goed..

Ja je bent de hele tijd bezig tegen die kids he hahaha..en die van mij was een beetje stout ook nog.

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik hoop het voor je:)

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    joh dat is rot als ze je dan zo laten vallen. en ja als je niet zegt dat het slecht gaat dan vinden veel mensen dat allang best. wel fijn dat jullie het gezellig hadden vandaag

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    aaahhhh wat leuk zeg

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ teddy: leuk dat jullie het goed hebben gehad, idd wel wat jammer van het weer.

glasgordijnen zijn de gordijnen tussen het raam en de overgordijnen.

rot dat je weer zo'n hoofdpijn hebt. ik heb het nu ook weer, maar dat komt door de therapie van vanmiddag.

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ sann hoe is het met jou therapie gegaan vanmiddag?

bij mij was het weer zwaar. wat is er een hoop woede uit gekomen zeg. ik wist niet dat ik zo kwaad was. ik ben nu weer heel erg moe, dus vanavond lekker rustig en Lefert een beetje meer met de kleine man laten bezig zijn

18. Alita

Alita Niet meer actief

ik hoop het ook blinky!

Hier is het onweer/hagel/regen losgebarsten

19. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @anne, dan heb je zeker ook niet veel contact met dat nichtje? maar wel leuk in ieder geval.
    @cindy, maar denk je wel dat er nog een 3e komt of niet.hoop het wel voor jou! Als het aan teddyman lag waren we in maart al voor 2e gegaan. Maar hielt het mij nog tegen. was afspraak juni, toen juli, toen augustus. en nu ach ik kijk wel...... al kriebelde het daar strax wel hoor. waren even voor schoentjes kijken bij prenatal. en dan zie je al die kleine kleertjes weer.. ***smelt***smelt**** hahhahaha.
    tjee wat balen dat ze je hebben laten stikken destijds. Maar gelukkig heb je nog contact met 1tje.
    @fafje, ow dus je begint net. hoeveel kindjes wil je uiteindelijk..... een elftal..... hahahah. mijn man het liefst wel. ik wil graag een even aantal. ik heb gezegt als mag lukken 2 kindjes. maar mocht ik zwanger raken van een tweeling dan sluit ik evt een 4e niet uit mocht het allemaal lukken.
    @blinky, nou hopelijk zakt de hoofdpijn snel af bij je.
    ow die term kende ik niet galsgordijnen. IK heb geen overgordijnen of iets. ik heb inbetweens gekregen van mijn moeder en der man. Ben er erg blij mee. ik kan ze de hele dag dicht laten maar kan ze ook open laten. Het valt dan niet op.

nou ga nu lekker bij teddyman op de bank zitten. anders word hij boos.
    liefs xxxx
    fijne avond ladies

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Morgen vertrekken we naar mijn ouders, morgennacht vertrekken we naar Frankrijk, en nu ga ik zo naar de HAP, ik blijf me overstuur hoesten en kan zo echt niet naar Frankrijk. Hopelijk krijg ik een kuurtje mee, anders blijf ik ermee zitten ben ik bang en dat op vakantie, niet erg leuk.

Nou niet echt aanspreken hoor, we hadden het er regelmatig over en in eerste instantie vond hij het eng, maar ineens was het gevoel er bij hem en kreeg hij zoel ook het verlangen naar een derde kindje... dus beetje natuurlijk gegaan zeg maar. Maar hij zat meer met mijn opleiding etc en hoe alles dan geregeld zou moeten worden.

Ga nu weg, moet om 22.30 bij HAP zijn...

Deel Deze Pagina