goedemorgen meiden!!! Vandaag prachtig weertje zeg! We gaan heerlijk in de tuin hangen en maar goed genieten want wie weet hoeveel dagen we nog maar gaan krijgen nu.... Jongste heeft nu 2 ondertandjes en 2 snijtandjes, lijkt wel een kleine dracula nu hahaha....maar nu zie ik de 2 voortandjes ook doorkomen....gaan snel nu! Maar is het normaal dat eerst die snijtandjes doorkomen? Ik dacht dat eerst de voortanden kwamen?
Hello ladies, hoe gaat het hier met iedereen ? lekker weertje hé ?? !! vind het eerlijk gezegd best jammer dat het zo'n lekker weer is.... zoonlief wil steeds maar naar buiten en gaan lopen, het linkerbeentje is gebroken..... maar zijn rechter is nu helemaal kapot.... de pleister die aan de zijkanten over zijn hele been zitten heeft een hele hap vel van zijn been afgescheurd.... ( daarom is 2 keer daags controle.... omdat die pleister los kan laten en als dat loslaat neemt het een hele hap vel mee ) wat nu dus ook nog eens het geval is bij zoonlief, nouja ik kan natuurlijk ook overdrijven.... het is ongeveer 10 cm lang en 4 cm breed.... iig erg sneu !! is net hij zich verkeerd geschoren heeft en een stuk vel mee heeft geschoren. Gister had mijn zusje nog een discussie met het zusje van manlief, die waren tegelijk in het ziekenhuis, mijn zusje had wat lekkers meegenomen, toen zei schoonzus tegen mijn zusje ; nou van mij hoeft ie niet steeds wat te verwachten hoor.... zometeen gaat hij nog wennen aan al die cadeautjes !!! nee hoor zegt mijn zusje.... straks als hij thuis is en ik kom 2 keer niet met een cadeautje dan snapt hij het al wel weer hoor, en wat dan nog.... als ze op vakantie gaan mag hij ook elke dag meer snoepen en snacken, later naar bed en meer en langer spelen veel meer vrijheid, dat moet thuis ook weer op "orde"komen, hij mag best weten dat in het ziekenhuis liggen "bijzonder" is, en dat hij zo nu en dn wat krijgt om zich te vermaken, zou jij het leuk als jij 6 weken met de benen omhoog moest liggen maar je kreeg niets nieuws om de dag weer mee door te kunnen..... hij kent zijn eigen speelgoed inmiddels wel, buiten spelen kan niet... dus om zijn intresse te wekken, koop je zo nu en dan wat nieuws.... ja nou van mij krijgt ie iig niets had schoonzus gezegd, ik heb trouwens ook de meest geweldige man zoonlief wou graag na de kinderboerderij maar dan kan natuurlijk niet, dus manlief ging weg... ik vraag hem, wat ga je nu doen dan ? maar hij was al de kamer uit.... komt ie een half uur later terug, maandag 14.00 komen ze hier met kippen kuikens konijnen en cavia's en als hij mee naar buiten mag nemen ze ook een geitje en een schaapje mee is manlief naar de kinderboerderij geweest om de situatie uit te leggen en die komen dus maandag naar het ziekenhuis, manlief dacht ; als hij niet daar heen kan, haal ik het wel naar hem
@Blinky: lekker dat hij zo vroeg al sliep zeg. Zou gek worden als de kids hier altijd zo laat gingen. De avond is echt mn kostbare iktijd. Succes met de yoghurt. @Cindy: lekker he dat weer. Genietze! @Mejojo: ach jeetje, wat heb ik toch met je kleine man te doen. Ook nog s een ontvelde plek zeg. Wat superlief van je man om de kinderboerderij naar het ziekenhuis te halen. Zoiets is echt heel belangrijk. Ik heb vroeger als 13-jarige heel lang in ziekenhuizen gelegen en daar kwamen ze om de paar weken. Dat was altijd geweldig ff knuffelen. Hou jij het nog een beetje vol? Ik ben net wakker. Heb terwijl de kids op bed lagen ook anderhalf uur geslapen want voelde me beroerd. Had het geloof ik echt ff nodig. Zometeen de meiden er maar s uit halen
bij Denny was het eerst de voorste 2 ondertandjes, dan de 2 voortandjes en dan de 2 snijtandjes. maarja de 2 voortandjes en 1 snijtandjes kwamen in 4 dagen achtereen door, dus dat scheelde weinig
helemaal geweldig die man van je, wat ene lieverd. zielig hoor dat beentje van je zoon. zal wel pijn doen. ook dat nog. die schoonzus van je die vind ik maar een rare snuiter hoor. gelukkig lijkt je man niet op zijn moeder en zijn zus
Goedemorgen meiden!! Bah hier regent het en het is benauwd!! Gister het zwembadje nog maar eens klaargemaakt voor vandaag want het is misschien een van de laatste dagen dat we erin kunnen... Hoe zou het weer zijn met de verjaardagen he...die van mij en de oudste is altijd minder mooi want het is net die overgang naar de herfst. Maar toen de jonsgte vorig jaar was geboren was het best mooi weer...
@Sann waarvoor heb ij dan in het zk gelegen toen je 13 was? Als ik vragen mag? Hier wordt de bv steeds minder...ze drinkt bijna niks meer, ik vindt het prima zo dan kan ik mooi afbouwen...nog even en het is voorbij... Jammer ergens maar ik ben ook weer blij..en vooral trots dat ik het weer 1 jaar heb volgehouden!!!!
mag hoor, geef er alleen geen antwoord op. Haha, nee geintje hoor. Ik had een verlamming van mijn rechterbeen en het is nogal een zoektocht geweest waar het aan lag. Na 6 weken ziekenhuis in mn woonplaats overgeplaatst naar de neuro-afdeling van het radboud in nijmegen en daar bleek er een zenuw helemaal bekneld te zijn door een rare vergroeing van mn blindedarm. Dat is toen verholpen en toen nog paar weekjes revalidatie omdat mn spieren in dat been een beetje pap geworden waren.
@Blinky: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk blijft het zonnetje lang schijnen vandaag. @Cindy: Je klinkt in ieder geval tevreden over het jaar bv. Dan kan je het met een goed gevoel afsluiten. Vind het ook goed dat je je meisje laat bepalen dat het genoeg is. Heb wel s iemand gehoord die dr kind met alle geweld aan de borst wilde houden terwijl dat meisje helemaal niet meer wilde en dan ben je naar mijn idee nogal raar bezig Heb net de meiden in bad gehad en daarna de vaatwasser uit en ingeruimd. aelinn ligt op bed dus ik heb tijd voor een bakkie
hahaha Maar jeetje een verlamming? Dat moet heftig zijn geweest! Vooral als je niet wist waar het vandaan kwam... Gelukkig is het goedgekomen! Maar hebben je meiden hier nu ook kans op, of was dit gewoon toeval dat het zo gegroeid was?
nee joh je moet de natuur volgen vindt ik...als zij duidelijk aangeeft niet meer te willen wie ben ik dan om haar te dwingen, nee dat is niet mijn manier van opvoeden Ik ben ook erg tevreden...en het is goed zo Geniet van je bakkie!!