september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    daar mag je ook zeker trots op zijn. ik geef nog vaak 6 keer per dag:):D

2. Alita

Alita Niet meer actief

jij ook!!!!:D

pff nee dat hoef ik niet meer hahaha

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja denny zou nog het liefst de hele dag aan mijn borst hangen haha. ik wil met 1 jaar wel max 4 keer per dag gaan geven, zodat ik niet meer in het openbaar met de tiet bloot hoef;). dus na de tussendoortjes gewoon een bekertje met water ofzo.

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ben de dag vandaag heel verdrietig begonnen. mijn amn was vergeten me te feliciteren met mijn verjaardag. ik denk eigenlijk dat hij gewoon vergeten was dat ik jarig ben.
    hij dacht er pas aan toen we al 1.5 uur wakker waren en ik al volop aan het poetsen was. hij heeft geen kaart voor me en geen bloemen en echt helemaal niks. ik ben erg boos en verdrietig. maar vanmiddag visite dus komt goed hoor;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

blinky nee.......wat erg......
    Voor de rest kan ik wel een hoop zeggen maar doe het niet uit respect voor jou meid...

Maar ik vindt het niet kunnen...

Ik had je wel nog gefeliciteerd maar heb je overheen gelezen denk ik hier...

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ooow wat triestig meid. Dikke knuffe voor jou

7. Alita

Alita Niet meer actief

bah wat een vies benauwd weer vandaag!!

Wij gaan lekker pizza maken en vanavond grenzeloos verliefd kijken...

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dank je wel

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij gaan vanavond frietjes halen. de hele middag visite gehad en superweer alleen wel benauwd. maar volop zon en warm dus ik klaag niet hoor

10. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi allemaal!

yess mn laptop terug, heb wel telkens bij gelezen, maar was een btj te lastig uitgebreid te reageren op de ipod!

Blinky , sorry btj laat maar bij deze van harte met je verjaardag hoop dat je een leuke dag hebt gehad, ondanks dat je ma je gewoon vergeten was ( ik ga em niet afkraken, maar ik vind het ehct niet normaal! ) anywayyyyyyy als jij maar blij bent uit eindelijk en als ie het maar goed maakt :p

cindy, wow meid echt nog een x 1 jaar is toch harstikke goe,d ik ben samen trots met jou op jou :)

Mejojo, jou wil ik geowon alleen heel veel sterkte wensen, god wat heb jij een klote periode nu! arme ventje van je, ook nog es dat beentje open :(:(

@rest, sorry doe het niet express maar is ff niets meer blijven hangen, vanaf nu kan ik in elk geva weer goed rageren en lezen!

@hier, drukke dag, met die kleine gaan zwemmen! ohhh wat had ie een dolle pret! ehct super cute helemaal in zn sas! denk ruim een uur... was met mn nichtje en haarzoontje van 18 mnd...daarna naar huis, huisvrouw en schoonmaakster gespeeld :p mirza maar een klein dutje van 1 uur, normaal 2 a 3...maarja...naar bij schoonouders gelunched!..end aarna lekker terug naar huis!

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    het was een rare dag vandaag. ik heb het vanmiddag heel gezellig gehad en ben best wel verwend voor mijn verjaardag. het was ook lekker druk en ik had heel mooi weer:D. maar die situatie van vanmorgen bleef toch wel als een rare nasmaak hangen. niet leuk dus.

morgen gaan we naar de eczeem-verpleegkundige. zij mag me eens uitleggen, waarom ik steeds een andere teerzalf krijg voor Denny. het begon met een hele stugge dikke zalf die heel erg goed hielp. en elke keer als ik om nieuwe ga bij de apotheek wordt de zalf alsmaar lichter en dunner. de donkere taaie zalf is nu een lichtgroen dun haast vloeibaar zalfje. en die werkt nauwelijks. ben ik niet zo blij mee en dat is zacht uitgedrukt, aangezien ik er wel iedere keer 25 euro voor moet betalen die dus niet vergoed wordt:x

12. fafje

fafje Niet meer actief

Blinky, zo is dat mooi klote dat het niet vergoed wordt grrr!
    Mss zit er toch een soort tijd aan vast, dat je die "zware" iet zo lang mag gebruiken en dat ze het afbouwen...hoezo krijg je het niet vergoed?!
    Wel fijn dat het een lueke dag was ondanks vanmorgen

13. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

@ Anne: we zijn gestopt met zijn helm sinds begin Juli. Het is een heel stuk verbeterd en we vinden het goed zo. Hij kreeg toen een kinbandje, omdat hij de helm elke keer zelf afdeed. Maar daar wennen ze dus moeilijk aan als ze wat ouder zijn. Hij werd overstuur toen we hem opzette en das niet de bedoeling.

Hoe is het verder met jou en de situatie met je man en jou?

@ Mejojo: wat leuk dat je man dat heeft kunnen regelen! Echt heerlijk voor je zoontje hoor hey. Dat breekt de tijd daar wel even.

Wat betreft je schoonzus, ze heeft dat rare gedrag niet van een vreemde :p

@ Cindy: hartstikke mooi dat je dochter zelf aangeeft dat ze minder wil drinken. Dan kost afbouwen weinig moeite.

Lekker hoor een zwembad in de tuin. Hopelijk kunnen jullie er nog ff van genieten.

@ Blinky: gefeliciteerd nog met je verjaardag!

Wat vreemd dat je elke keer een andere teerzalf krijgt nu. En idd als de prijs hetzelfde is maar hij helpt minder goed zou ik ook ff bellen of navraag doen.

@ Fafje: heerlijk hè dat zwemmen. Hier ook een echt waterratje, zo schattig.

@ Sann: wat een leuke foto hoe Aelinn daar op de stofzuiger staat! Gaat snel zeg met je kleine meid.

@ Tandjes: Twan gaat ineens erg snel met zijn tandjes. Hij heeft er nu 11!! 4 snijtanden, 6 kiezen en 1 puntje naast zijn snijtand rechts onder. Elke keer als ik in zijn mondje wil kijken bijt hij... En dat doet me toch pijn! Maar ja, ik wil toch bijhouden wat er is :p

@ All: hier gaat het goed. Twan staat steeds vaker los en klimt de trap op als we niet opletten. Hij roept aaien als hij een hond of kat ziet en lacht heel veel, hij is erg vrolijk :D. Luka is ook leuk met hem, en ze spelen samen. Althans Luka bouwt een toren van de blokken en Twan gooit hem om :p. Echt leuk om ze zo samen te zien

Ik doe mee aan een schaaktoernooi en heb nu een 50% score, dus ik ben dik tevreden. Zeker omdat ze bijna allemaal sterker zijn dan mij. Nog 4 wedstrijden deze week en dan zit het erop. Vanavond speel ik weer.

Allemaal een fijne dag!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    toch nog een leuke dag gelukkig dus? Hier was het ook superbenauwd. 1 kort buitje gehad eind van de middag maar was te verwaarlozen

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    leuk joh lekker zwemmen. Dat vinden die kleintjes geloof ik bijna allemaal lekker.

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow wat raar zeg. Heb je er al s bij de apotheek navraag naar gedaan? Zou toh niet moeten als je voor hetzelfde komt

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    fijn dat de helm goed geholpen heeft. Aelinn had achteraf ook weer in aanmerking gekomen omdat dr hoofdje toch weer wat schever is geworden na de fysio. Maar das nu dus te laat. Gelukkig is het alleen voelbaar en door de krullenbos niet zichtbaar

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Onrustig avondje gisteren. Ivy dook toen we net wilde gaan eten om wat voor reden dan ook ineens over tafel en brandde dr bovenarm aan de hapjespan. Gelijk gekoeld en ze leek er geen last van te hebben dus dacht valt wel mee. tot ik na Aelinn dr fles toen ik ze net naar bed wilde brengen nog even keek. Toen was de streep van de rand van de pan een blaar geworden en op de rode plek eronder zaten ook kleine blaasjes. Voor de zekerheid even de hap gebeld om te vragen wat ik het beste kon doen en toen moest ik komen omdat het wel s 2de graads kon zijn. 2 doodmoeie kinders dus in de auto gepoot en naar Roosendaal (20 minuten rijden) Het zat dus tegen 2de graads aan. Gelukkig net niet. Ze hebben er een dikke laag vet op gedaan en het verbonden. ikke mooie doekje zoals Ivy vanmorgen zei.
    Ik was compleet versleten toen alles tegen 9 uur op bed lag.
    Ik ga nu maar s 2 dames aankleden want Ivy mag vandaag tot haar grote blijdschap weer naar de psz

19. fafje

fafje Niet meer actief

Jeetje! nou wel goed dat je toch ff hap heb gebeld...moet je nagaan...wnat als je niet meteen ging koelen, kan het nog wel es doorbranden..
    Hopelijk gaat z straks niet al te jeuken enz en heelt het mooi!

Zwemmen ja houden ze allemaal van, maar we waren zzo lang niet geweest, en normaal gingne we naar zo'n babylesje...u dus voor het eerst vrij zzwemmen en zn reactie toen we binnen de zaal gingne was zo leuk!...herkende het natuurlijk en kon nie wachten tot ik em los liet!

20. fafje

fafje Niet meer actief

Cool dat je schaakt, heb ik als klein meisje gedana, en vindt het nog steeds leuk..heb nog wle es met manlief ene poging gewaagd, maar ik ben er helemaal uit...haha

Veel plezier ermee!

Wat leif om te lezne hoe die 2 met elkaar spelen, lijkt me een mooi gezicht om dat zo van een afstand te zien!

Deel Deze Pagina