@sann, is dat nu weer helemaal goed van je been dan? maar wel heftig zeg destijds! gelukkig is het niet zichtbaar dan van ealinn der hoofdje. Maar ja ach, al was dat zo geweest.... so what!!!! het is en blijft jou mooie kindje toch!!! en jeetje gelukkig geen 2e graads verbranding bij de oudste. hopelijk heelt het snel! balen zeg dat je je ha niet te pakken kan krijgen. wat is er gebeurt dat je stemming ineens instort. sterkte meis. dikke knuff voor jou! @cindy, ja heb je bijna een jaar bv gegeven! toppie! en genoeg is genoeg toch! heb ik hier ook. Al drinkt ze s ochtends nog wel lekker bij me. en laatst wou ze ook ineens s avonds nog een x. Dat was lang geleden. hahahha. Ik ben ook trots op mezelf dat ik het al zo lang vol heb gehouden tot nu toe. kleine kindjes worden groot. Heeft ze er al zin in! Ik duim hard met je mee dat je ooit nog een keer bv mag geven. Spannend zeg met je schoonzus. @blinky, 6x per dag bv. petje af hoor. dat had ik denk ik niet getrokken. Lizzie heeft alleen s ochtends nog bv. Vind dat heerlijk om de dag zo te beginnen. Maar vind het fijn dat ik niet steeds hoef te denken ow.... waar ga ik nu zo de bv geven. want ik deed het niet in het openbaar. daar ben ik zelf te scheiterig voor. Wel in de auto ofzo dat vond ik niet erg. En tjee (had je snel gefeliciteerd al op hyves, wel dag te laat, maar wel gemeend). maar hierbij dan nog een keer GEFELICITEERD!!! maar jeetje pas na 1,5 uur, geen bloemen of niets... sssstttt schande van je mannetje. Hopelijk is je dag nog wel leuk geworden. Ik voel me nooit meer jarig. Van mij hoef ik het ook niet meer te vieren en gaan we gewoon met manlief en de kleine meid uit eten. Maar ja dat stoot ik familie weer voor de kop zoals mijn oma. en die is mij erg dierbaar. ik las dat je toch wel leuke dag hebt gehad. Balen dat het voorval dat je mannetje je was vergeten wel blijft hangen. @fafje, zo dus drukke dag geweest. Mirza is dus ook waterratje! @michelle, leuk om ook weer eens wat van jou te lezen. Was het leuk op de boot? Tjee twan alweer 11 tandjes pfff hier nog maar 3. en er komt wel weer een nieuwe aan. en leuk joh met schaken. kun je dan ook nog wat winnen of dat niet. ik kan helemaal niet schaken. maar fijn dat het helmpje geholpen heeft! @fafje, suc6 bij de gyn. wat gaat daar precies gebeuren als ik vragen mag? Of ben je al zwanger en heb ik erover heen gelezen! @blinky, jeetje wat achterlijk zeg van die apotheek. kun je die andere zalfjes (kosten ) niet weer verhalen dat dat het word vergoed. Groot gelijk dat je dan naar het zh gaat om alles te halen en dan wel vergoed krijgt. en raar dat ze elke keer andere zalf mee gaven. grote schande. Ik zou klacht in gaan dienen. Wel fijn dat ze eczeem onder controle is. Balen dat de yoghurt wel weer plekjes gaf. idd nu maar eens proberen via jou te introduceren. Zou wel fijn zijn als dat beter is. suc 6
grrr weer me tekst weg. @ all, zaterdag lekker naar de kinderboerderij geweest met lizzie. ze vond het geweldig. konijntjes, cavia, schaapjes, geitjes, kalfje geaaid. van de glijbaan geweest en met papa op de schommel (zo vogelnest) want dan ging ze harder en kon ze zitten. want hoe harder het ging hoe meer lol ze erin had. s avonds kon ze helaas de slaap niet pakken. had haar om 19u in bad gedaan met rustgevend badje. en tegen 19.30 lag ze in bed. nou het was actief badje geloof ik. heb haar uiteindelijk bij ons in bed gelegt en ze wou nog drinken en toen is ze tegen 23 u in slaap gevallen. gisteren ook lekker dagje gehad. Helaas eerst wat onenigheid met teddyman. Maar uiteindelijk toch gezellige dag gehad. We zouden gaan bbq-en maar kwamen erachter dat we geen kolen meer hadden en dus ook niet hadden mee genomen. dus alles klein gesneden en maar gecourmet. was ook lekker. Lizzie hadden we in de deksel van de schelp (zandbak) naast ons gezet. lekker met kleedje erin en speelgoed. is ze er op gegeven moment uit gevallen met der gezichtje op de tegels. ze wou zelf het balletje pakken wat ze eruit had gegooid. hard huilen, tranen. gauw heeft manlief haar opgepakt. allemaal bloed. snel naar binnen en koude lap ertegen aan. resultaat schaaf wondjes onder der neusje en tandje door der lip en dikke lip. na 5 min was het over. ik blijft het elke keer maar voor me zien. bah!!! gelukkig is lizzie het sneller vergeten. voor de rest vandaag.... weinig.... hahahahah. ga zo de kleine meid maar eens uit bed halen. fijne dag vandaag meiden. liefs
@ Mejojo: hoe vond je zoontje de kinderboerderij in het ziekenhuis? @ Teddy: ach wat schattig nog maar 3 tandjes. Ja hij krijgt een mooi vol mondje al en eet daardoor dus ook taaie dingen haha.. Hij krijgt het makkelijk weg Ik denk dat ik niks win, ik sta op de 38ste plek van 60 man die er zijn haha.. Maar eerste vrouw van groep B lijkt me ook wel wat hoor Want ik zit samen met een ander meisje die is 15 jaar. @ Cindy: hier ook de hele dag volop zon en warmte, nu betrekt het ietsje. Ik ga naar mijn pa, fijne avond allemaal!
@sann, lizzie heeft er geen last meer van.lip is nu ook niet meer zo dik gelukkig. @michelle, was het bij je pa? @fafje,hoe was het bij de gyn? Fijne avond ladies. Xxx
Nou ze vondt het gelijk geweldig daar! Ze begon gelijk te spelen enz...toen ik wegging vondt ze het allemaal best en ging snel weer spelen,....super dus! De leidster vroeg ik ze vandaag gelijk daar bleef...meestal kom je eerst alleen even samen kijken...ik zei al nee ik ga dalijk weg! Ze stond er een beetje versteld van hoe makkelijk ze was hahahaha...
hoiii!! sorry ik haak even in, drukke dag gehad en vandag ook wat dingetjes doen! @Cindy, wat super zeg...valt dan allemaal weer mee, hoelaat moet je haar weer halen!? @Teddy, oh nee wat zielig zeg..ehct met bloed enz...dat is dan altijd zo zielig heh...gelukkgi zijn ze het idd snel vergeten! @Michelle, ah jammer dta je mss niks wint, maarja ach...tis gewoon leuk toch! @Blinky, nou lekker bijdehand van die apotheek...soms heh...grrrr @gyn, mn eitjes rijpen toch volgens gyn wel aa de langzame kant...en dnekt er volgende ronde, al het weer niet raak is toch Clomid aan toe te voegen...dus nouja..donderdag moet ikw eer terug...was namelijk nog lang niet rijp om te springen..hopelijk odnderdag wel...dan nogmaals een ronde met pregnyl...
niet leuk he! Eb dit allemaal misschien door dei stomme prikpik! Heb je dat trouwens al eens gevraagd of het door de prikpil komt? Ja is maar kort he...ze gaat nu dinsdag en vrijdag morgen dan van 9:00 tot 11:30
vraag me eigenlijk af...je kan iet ehct iets doen in de tussentijd...ik bedoel gaat zo snel voorbij!.. Ja nee niet gevraagd...maar eerlijk gezegd denk ik dat dit altijd al het "probleem" is geweest
nee is vrij kort...maar het is 10minuutjes lopen erheen vanuit thuis dus dat scheelt dan weer.. Het is ook meer voor haar dan voor mij he...zij kan nu lekker spelen met de kindjes daar. Ja erg he....stomme prikpil!
@cindy, fijn dat je dochtertje het zo naar de rzin had. doet mama ook geluk. het is veel erger als ze gaan huilen enzo. maar nu zie je dat ze het naar der zin heeft dus dan ook minder moeilijk voor mama. @fafje, nou hopen maar dat je eitjes snel gaan rijpen. @all, wat een onweer en regen net zeg. had de lampen mar aan gedaan in huis. was zo donker. nu word het wat lichter en regen is heel veel verminderd en onweer is nog in de verte. gelukkig maar. maar ga er nu gauw van tussen. er word er een moe!! die ga ik is even lekker in bed leggen. fijne dag ladies. xxx
ja ach ik ben niet zo iemand die dan gaat huilen enz hoor...het is toch leuk voor de kids! Hier was het s`nachts erg man! Nu is het al de hele dag superbenauwd...bah!