@ Cindy: weer een mijlpaal he als ze naar de psz gaan Fijn dat het goed is gegaan met weggaan. Dat maakt het toch wat relaxer. @ Anne: hoe is het met jou? @ Mejojo: hoe heeft je zoontje de kinderboerderij ervaren? @ Fafje: jeetje meid wat lastig met die eitjes. Positief blijven en ze gaan vast wel rijpen! @ All: gisteren remise gespeeld, ben er dik tevreden over want ik heb nog steeds een 50% score! Ik heb net de bovenverdieping schoongemaakt en manlief is nu beneden aan het stofzuigen, dan zijn we weer klaar voor vandaag.. We eten lekker makkelijk vanavond, manlief bakt pannenkoeken Fijne dag en avond allemaal!
Ze waren erg lekker. Soms op kleine toernooien verdien ik er 25 euro mee, maar ik ben niet super goed dus grote geldprijzen verdien ik niet hoor. Lekker rustig hier.
@michele, 25 euro is toch ook mee genomen. Als je er maar plezier in hebt dan is dat het leukste. Geld verdienen is een bijzaak. @all, net gewerkt. Dus was papa lizzie tijd. Toen ik thuis kwam makkelijk gegeten. Pizza. Word.voortaan ip dinsdag en vrijdag wat makkelijkers eten. Net nog even de schildpaddenbak verschoond en nu op de bank filmpje kijken. Als er wat leuks is tenminste. Fijne avond ladies. Xxx
goeie avond. ik heb weinig tijd nu om hier te komen. dan wordt mijn vent jaloers haha. Denny lag vanavond al om 20.30 op bed. het gaat nu zo goed met naar bed gaan. hij gaat er wakker in en draait dan meteen op zijn buik. dan horen we hem gelijk helemaal niet meer tot de volgende ochtend. en hij gaat nu dus steeds een beetje vroeger naar bed. was het hier 2 weken geleden nog standaard 22.00 en met geluk 21.30. nu is het al standaard 21.00 en vandaag dus lekker 20.30. wel fijn om weer wat meer tijd voor mezelf te hebben ´s avonds
tja haha het gaat eigenlijk vanzelf met die bv. ik ben thuis en dat maakt het voor mij persoonlijk goed te doen. ik ben ook veel bij mijn ouders en die zijn erg pro bv dus dat maakt het ook erg makkelijk. ik ben wel aan het proberen om er 2 af te krijgen, maar dat pikt Denny nog niet altijd haha. hij is een beetje te verwend. ja die apotheek, daar kan ik een boek over schrijven. ik ga idd proberen om de betaalde bedragen wel bij cz in te dienen. het geluk met Denny is dat hij nu veel sneller geneest dan een paar maanden terug. morgen ga ik prberen om hem gebakken ei te geven. ik vind het erg spannend, maar zo komen we er wel duidelijk achter of hij er op reageert. zou zo makkelijk zijn als hij daar niet allergisch voor blijkt te zijn. ik ben heel voorzichtig met mijn kindje, maar je kunt ook weleens te voorzichtig zijn denk ik. als je niet probeert weet je het niet
wat fijn dat jullie zo´n lekkere dagen hebben gehad. zielig hoor van je meisje, maar ik kan me voorstellen dat het bij jou langer blijft hangen dan bij haar
Zooooo is dat ff fijn!!!! heeelrijk voor je! ik vind het namelijk ehct wel "knap" van je dat je het kan ...dat ie altijd zo laat slaapt...ik ben zelf altijd wel soort van "op"om 19u....heb dan ehct mn rustmomentje nodig...ff achter laptoppie...met manlief hangen...of nog wat huishouden... Maar 2030 is een goed begin ...we gaan voro 19u hahaha toch!?! Clomid, achja zijn hormonen, die het eitje laten rijpen en de cyclus vkan verkorten en regelmatiger maken...anywayyyy ik zie het allemaal wel!
Super leuk toch...ik had dat een tijdje, jaren terug met pokeren, kwa sook niet geweldiggggggg..maar kone r toch soms wat mee verdienen...toch LEUK
Hee meiden, iemand hier gister hart van nederland gezien ? dat het meisje van 20 maanden een boete van 80 !!!! euro heeft gekregen omdat ze de pop kapot gemaakt had? dat is het kdv waar onze zoon heen ging, dat is het kdv dat mijn zoon zo onderuit getrapt heeft ! de link voor het filmpje heeft iemand neer gezet in het topic over zoonlief. @ michelle, lief dat je het vraagt, sorry meiden ik heb er totaal niet aangedacht het nog even te melden, hij vond het in het begin een beetje eng, dat de konijnen en kuikens zo dicht bij zijn hoofd kwamen, normaal gaat HIJ naar de dieren, nu kwamen ze naar hem, dat vond hij wat vreemd, maar daarna vond hij het helemaal super, hij had wel het liefst de konijn hij is een keer gepikt door een kip en nu is hij bang voor alles wat een snavel heeft en dichtbij hem komt haha vandaag krijge we hopelijk uitslag van de foto die we gister hebben gemaakt.
fijn hoor blinky! @Mejojo leuk voor je zoontje! En ik heb het niet gezien maar ik ga het straks bekijken zeker weten! Wij gaan vanmiddag even weg en de oudste gaat naar oma....is dan altijd zo stil in de auto he haha
ja echt heerlijk. ik had er nooit zo´n moeite mee dat hij later op bleef, maar nu het anders is vind ik het toch wel erg fijn. vandaag slaapt hij weer bijzonder veel. hij werd om 7.00 wakker. hij ging om 8.30 weer slapen en werd pas 11.00 weer wakker. en nu ligt hij er sinds 14.00 alweer in. hij heeft ook een beetje koorts, dus zal daar wel door komen. ik hoop dat de koorts morgen weg is, want vrijdag krijgt hij zijn prikjes en die wil ik liever niet uitstellen.
@blinky, ik ben ook thuis hoor. Werk nu alleen 2 avondjes. Maar om de hele dag nu ze bijna 1 is nog bv te geven pppffffff nee dat zou ik niet trekken. Heb er in begin hard voor geknokt en ben nu al bijna jaar bv aan het geven (werd in begin ook niet gesteund door mijn ouders, zagen alleen maar de vele nadelen. Nu snappen ze het en respecteren het). maar echt petje af voor jou dat jij nog zo vaak doet hoor!!! Toppie!!!! maar fijn zeg dat denny nu steeds wat vroeger naar bed gaat! zal voor jezelf ook wel wat fijner zijn denk ik. Hier gaat lizzie tussen 19u en 20u naar bed. Maar meest ligt ze er tegen 19.30 al wel in. @fafje, nou als ze dmv de clomid kunnen helpen. so what!! als die eitjes maar gaan rijpen toch hahahahah! @mejojo, nou hopelijk is de uitslag van de foto positief! en ja idd die aflevering gezien van HvN. Wat associaal zeg!!! wees maar blij dat jullie zoontje daar niet meer zit. Grrrr kan daar zo boos om worden. @prikjes, lizzie krijgt de prikjes pas na der verjaardag 23 sept. komt omdat we elke keer met de bezoeken wat later uit kwamen omdat hun niet eerder konden. spuitjes heeft ze wel altijd eerder gehad. Maar ja kon nu weer niet eerder. Had ze liever wel gewoon al eerder gedaan maar goed is niet anders. Ze krijgt ze en dat is het belangrijkste. @ eten, momenteel is het een crime met eten van lizzie. Sóchtends eet ze als het mee zit een half tot heel broodje. en s'middags ook. Normaal at ze 1 a 2 br sóchtends en zowiezo s'middags at ze er altijd 2. Nu als ze brood of cracker in de mond krijgt dan doet ze gelijk der tong naar buiten en valt alles eruit. en kokhalzen. Zijn jullie kindjes nu rond deze leeftijd ook lastiger met eten? en wat zou ik kunnen doen. Ik blijf wel even paar keer volhouden hoor met elke keer nieuw stukje in der mond doen. Want meest eet ze het na paar keer wel op. Maar ze eet niet de hoeveelheden die ze eerder at. En avond eten gaat wel gewoon goed. op enkele keer na dat ze het uit der mond laat vallen. maar eet daarna gewoon wel verder! @fotoshoot, vorige week zijn we een fotoshoot laten maken bij bell photo (v&D). was erg leuk. Niet dat we van plan zijn om fo'to's te nemen. Maar gewoon zowiezo de gratis foto. We hebben veel gelachen. Lizzie kun je vrij makkelijk fotograveren en blijft makkelijk zitten of staan. Maar lizzie kreeg in de vakantie door dat ze een tond heeft die ze uit kan steken. hahahah zo grappig. Dus tijdens de shoot deed ze elke keer de tong uit steken. De fotograve moest wel lachen iedere keer. Misschien dat we toch een foto nemen.... maar dan moet er een hele mooie bij zitten. ze had toen namelijk een echt tiroler jurkje aan. die heb ik vroeger ook aan gehad. Dus is wel leuk als we daar dan een mooie foto van hebben. en anders maak ik die wel zelf. hahahah. scheelt een hoop euries. hahaha. tijdens de eerst sessie hebben we alle foto's genomen (ja eerst de gratis en 2 andere) en later werden we gebeld we mochten voor de helft vd prijs foto's uitzoeken. nou ja oke.... er zaten meerdere mooie tussen. dus hadden er nog 2 genomen. Lopen we weg. zei manlief..... als ik nu voor ? (weet niet eens meer welk bedrag) de rest van de foto's mee krijg zullen we het dan doen. ik zeg ja, maar lukt je toch niet. hahahaha. Maar dus wel. zat zo jonge meid achter. Dus we hadden toen voor een koopje alle gemaakte foto's. maar zo gek zijn we nu niet hoor. Anders moeten we dat ook bij de andere kindjes die we evt mogen krijgen. en is best veel geld. 1x is dat leuk maar niet bij iedere sessie. en ik ken iemand die 20 euro opname vraagt en dan rieeele foto prijzen om af te drukken. dus ja kunnen we dat beter doen. Nou ik ga stoppen. kleine meid uit bed halen en dan gauw boodschappen halen. liefs fijne dag ladies. xxx
Hoi Blinky, nee zijn pillen! Zooo die slaapt nog veel zeg! Te bedenken dat Mirza maar 2 of 3 uur 1x doet...vandaga zelf smara 1 uurtje!!! Teddy, haha ja idd whatever geef me gewoon iets hahaha Eten-issue...tja ik zou juist niet aandringen, in de zin van in haar mondje stoppen, of eet ze ook al veel uit haar handje... En anders gewoon laten gaan, ze eten ehct wel..vandaag hier ook minder als normaal..ach als ie honger heeft eet ie ehct wel! @hier, heb flink geshopt voor zn verjaardag...versierigen enzzz