september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo ik heb het net gezien!!
    Je bent precies zoals ik dacht hahaha...een superleuke meid! En ook een leuke vent heb je zeg!

Maar ik kreeg een goed gevoel bij jullie verhaal..tenminste dat jullie de waarheid vertelde en dat zelfs hvn een beetje versteld stond van die leidster...omdat ze zeiden op het einde "en het was zo erg zijn gedrag dat jeugdzorg ingeschakeld moest worden" Nee meid je hebt het goed gedaan!

Ik zag al gelijk aan de leidster heo ze in elkaar stak! Ik heb er altijd een goede neus voor zeg maar...ze was zenuwachtig en wist dat ze zichzelf moest redden, waarom wilde ze nu wel reageren? Bij die ander wilde ze dat alleen schriftelijk he... ik vraag me af wat ze tegen jullie heeft... het lijkt wel alsof er meer speelt meid...

Maar maak je niet druk het is goed nu je hebt je verhaal gedaan en jullie kwamen over als de goeie en zij de slechte dus helemaal goed!!!!

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dankje :d ja ik heb een leuke vent hé ben er ook echt enorm trots op :D

tja wat ze tegen ons heeft.... ik denk dat wij de eersten zijn die echt totaal tegen haar in zijn gegaan.... ze is overal geweest behalve de media... niemand geloofd haar ik denk dat omdat wij nu contact zochten met de media dat hun dachten dit is misschien onze kans duidelijk te maken dat J echt een probleem heeft ;)

3. fafje

fafje Niet meer actief

zooo gaat goed heh :D

4. fafje

fafje Niet meer actief

haha ja idd, maar kwam JUIST NIET zo over....

wat jij zget Cindy, HvN's commentaar kwam zo over van "yeah right"
    Ook hoorde je toch de stem van de interviewster...met zo'n ondertoon

Anyway Mejojo harstikke goed, en haha je komt idd zo over zoals je hier ook zo over komt !

Leuk heh je kindjes zo te zien! trotsmodus staat weer aan :)

5. fafje

fafje Niet meer actief

@Cindy, ohh ik heb voor mezelf ook geen goede ervaringen met bestellen bij h&m, vaak is het materiaal toch net niet wat ik dahct enz...maar voor die kleine wel altijd goed!

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik heb nu net een truitje gekocht die superleuk is...ach ik met niet meer via internet bestellen voor mijzelf!

Ennuh heb ook maar gelijk weer eens een mooi lingeriesetje gekocht hihi...

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    blinky lekker slaapkereltje heb je zeg

mejojo je staat er goed op hoor , raar wijf zeg...

fafje succes bij gyn, en doet je pc t weer helemaal goed?

cindy balen zeg dat je dan kleding krijgt wat stuk is

straks even langs de huisarts met madelief..ze kraakt,hoest,koorts,eet slecht en snottert er weer flink op los

valentijn gisteravond flink lopen kotsen in de douche (gelukkig stond er een emmer en is alles daar in beland)

ik hoest ook nog steeds, zit ook al weer 2 weken aan de codeine, t word wel wat losser maar wil maar niet echt weg gaan

morgenavond mn vriendinnen weer uitgenodigd, we gaan gezellig scrabblen met een borreltje en een hapje erbij

vandaag weer een kennismaking gehad, die van vorige week gaan niet door

met mij buiten het hoesten om gaat het wel, we redden ons prima met huishouden,boodschappen,hond en de kindjes
    kij meer gedaan dan ooit tevoren..
    de papa legt wel weer wat druk op mij, dat ik maar moet gaan beslissen enzo..heb gezegd dat ik eerst mezelf even moet vinden voor ik een beslissing kan maken
    hj heeft gister een lijst achter gelaten met wat hij nu pas inziet en hoe hij zn toekomst inziet met ons...
    heb eerst nog tijd voor mezelf nodig...
    kom s'avonds slecht in slaap, maar voel me niet extreem moe ofzo
    ben van veel lichamelijke klachten af nu, stukje stress van mn schouders af doordat hij nu elders vertoefd

8. Alita

Alita Niet meer actief

@Anne super dat het zo goed gaat meid:), alleen die kids van jou sukkelen met verkoudheid he...:(

En je man moet nu laten zien dat hij ECHT zijn best wilt doen en dan moet hij het respect hebben voor jou dat je nu nog rust wilt hebben...heeft hij dat niet dan weet je genoeg toch? Dit is voor jou erg goed dat je de tijd neemt en ondertussen kun je zien hoe ernstig je man is..

Veel plzeier met je vriendinnen...heb zo`n idee dat jullie het erg gezellig gaan maken hahaha

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    we komen de dagen wel goed door om dat maar zo te zeggen
    tja ik heb flinke kwakkelkinders en das niet leuk! valentijn is niks meer mee aan de hand..met madelief bij de ha geweest ( weer een andere vervanger) we werden zo de deur weer uit gebonjoerd..ze heeft een ontsteking in de bovenste luchtwegen, t kwam er op neer dat al dat ziek zijn goed was voor haar immuunsysteem bla bla... moest ook geen zetpillen geven onder de 40graden koorts want dat was allemaal maar een belemmering voor afweersysteem bla bla...
    kortom wederom uitzieken!!
    ben blij als we terecht kunnen ij de KNO arts op de 13 september, hopelijk kan ze daar geholpen worden want dit schiet voor geen ene meter op hier qua gezondheid met de kinderen zeg...
    bah wat kan je daar soms flauw van worden zeg...
    kan geen bacil meer zien haha..(lacht als een boer met kiespijn)

tja hij geeft me nu wel wat mee rust , maar steed als we een gesprek hebben wil hij me een tijd opleggen enzo..

ja ik heb hele leuke vriendinnen, zooitje ongeregeld soms haha..
    mijn bedoeling van dat avondje is om het maar niet zooo laat te gaan maken als de vorige keer..bah..haha

10. Alita

Alita Niet meer actief

haha nou wordt vast weer zo laat hahaha..

Ja erg zielig voor je meisje hoor altijd zo ziek zijn...

En je vent wacht wel op je als hij echt om je geeft!

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat gaat lekker. hij heeft toch weer geslapen tot 11.30

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    och arme kindjes, beterschap

tja dan is het idd beter voor jou lichamelijk dat je even manloos bent zeg maar. laat je niet pushen hoor en neem je tijd. alleen jij kunt de beslissing nemen die voor jou en dus je kindjes de beste is

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou ja wat is dat nou? geen zetpil onder de 40 graden. ik zou weleens willen zien hoe die dokter is als hij eens een keer flink beroerd is. of hij het dan ook zo fijn vindt voor zijn afweersysteem:x.

nee zo laat als vorige keer is mss nit zo'n heeeeel goed idee haha. veel plezier

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    vanmiddag zijn we even naar de kinderboerderij geweest. het is maar een heel kleintje met weinig verschillende beesten, maar Denny keek zijn ogen uit. hij was aan het dansen en aan het gillen. en schateren als er een konijn of cavia naar hem toe kwam. echt geweldig. nu ligt ie al 1.5 uur op bed. hij kletst en dan slaapt ie en dan kletst ie en dan slaapt ie. en dat gaat zo al 1.5 uur. hij moet de middag even verwerken denk ik

15. Alita

Alita Niet meer actief

Hier zijn we vanmiddag ook even in een park geweest waar je kunt wandelen, speeltuinen hebt en diertjes! DE oudste vondt het erg leuk...even eruit he!

16. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ohhh dit geloven jullie nooit!
    staat buurman voor t raam dat ik naar uiten moet komen...
    heeft iemand WEER tegen mn auto opgezeten!!!!
    mensen nergens te bekennen, dikke deuk erin..
    politie gebeld
    ineens staan mensen er..
    schade formulieren ingevuld...
    auto moet naar garage, mag zo niet rijden omdat knipperlicht niet meer aan de voorkant zit, maar achterkant!!!

AARGHHHHHHHHHH...........

17. Alita

Alita Niet meer actief

zag net je foto op hyves...het is altijd zo dat alles tegelijk komt he...grrr...

Maar diegene die het had gedaan stond er opeens wel?

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    lekker of niet...pfff..

ze stonden er ineens...

19. Alita

Alita Niet meer actief

;)vreemd he....

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    een week of 7 terug toch ook al bij het ziekenhuis..sjonge zeg, ze moeten me wel hebben...

t was de dochter van mn overbuurvrouw, die in de auto van de vriendin van haar moeder reed..
    dat meisje is maar liefst 7x gezakt voor haar rijbewijs (dan kan je wel nagaan hoeveel lessen ze heeft gehad, ze heeft bijna 3 jaar met regelmaat gelest) en ze heeft sinds juni haar rijbewijs...
    zulke mensen moeten maar geen rijbewijs hebben..

ben je gewoon ''even'' 2uur zoet mee

nou ik ga valentijn maar eens douchen en op bed doen

Deel Deze Pagina