Blinky en Cindy, zo leuk diertjes kijken! hier ook een kind dat het uitschatert! Anne, gvd wat kloteeeeeee....ja "ineens"
sorry meiden voor de rest reageer ik morgen even hoor. guus meeuwis komt al om half 9. en daar wil ik graag bij zijn. dus manlief komt me zo al ophalen, moet 8 uur klaar staan. ik hoef zelf pas 10u te beginnen. hahahah. maar kijk wel. maar uhhhhh 3e!!!!! dat kan niet. dan moet de 2e er al in zitten en er uit zijn hahahahahhaha. ach ja wie weet he de 2e vanavond. hahaha. moet binnen nu en week denk wel mijn ei hebben. hahahahha. lolzzz!!! fijne avond. ga me gauw omkleden. xxx
@Anne: balen van je auto zeg. En zielig voor Madelief. Op zich heeft die huisarts wel gelijk wat betreft die zetpillen. Koorts is juist een teken dat het lichaam hard aan het werk is om het virus te bestrijden. Ik weet dat dat op mn werk ook aangegeven wordt omdat tegenwoordig mensen al heel snel een zetpil geven. Maar als ze hartstikke beroerd is moet je het gewoon doen hoor. Sorry meiden dit is het enige wat me bijgebleven is. Ik heb een extreem slechte dag vandaag dus mn hersenen werken niet erg mee
@sann doe maar lekker rustig aan meid! opp zich begrijp ik het wel, maar ze is best jengelig enzo zonder de zetpil, dus dan rijgt ze die gewoon van mij, dan kan er tenminste nog een lachje vanaf...en tis gewoon verrekte vervelend dat ik mijn kinderen bijna altijd ziek heb en soms is de maat even vol en vind ik dat ze best een kuurtje oid mogen hebben o er weer even boven op te komen want ze kan het zelf steeds niet voldoende doordat ze zo kwakkelt pikken ze ook sneller alles op en dan heeft ze een opleving van een weekje en dan begint het weer van voor af aan, is ook niet leuk voor haar.. ik denk dat ze van het jaar zeker wel 8mnd ziek is geweest, heb echt met haar te doen hoor...
ow meis bedoelde ook niet dat jij te snel een zetpil geeft hoor. Begrijp dat hartstikke goed als ze zo vaak ziek is. Maar sommige mensen geven gewoon te snel. Als voorbeeld toen Ivy dr arm gebrand had zei mn moeder geef dr voor het slapen een zetpil. Ik zeg hoezo, ze heeft er geen last van. Ja zei ze, maar voor als ze er 's nachts last van krijgt
zo wou ik t niet over laten komen hoor..sorry! als ze nergens last van hebben doe ik t ook niet wat ik wel doe, als de kindjes prikjes krijgen, krijgen ze ze van mij wel voor ik naar het cb ga...(zijn de meningen ook over verdeeld..i know..) bah door dat gezeur met die auot, is heel mn avond verpest zeg.. wou nog boodschappen doen, ging dus mooi niet door ben nu nog aan het wassen heb net de keuken pas aan kant bleghh
zeg hou daar nou eens mee op. heb je onderhand nog niet genoeg op je bord gehad? echt zo balen meid, nu dit weer
zo i ga eens een poging doen zonder codeine te gaan slapen...hoop niet dat ik in een hoestbui terecht kom en eens lekker in slaap val morgen druk dagje.. tot morgen meiden!
Aloha meiden, @ Mejojo: kwam allemaal goed over hoor op hvn! Wat een rare tent is dat kdv zeg, logisch met zo'n directrice Goed dat jullie het allemaal in de openheid hebben gegooid, want dit kan allemaal zomaar niet. Zelfde met dat poppen verhaal, heel triest hoor. Mijn zoontje gooit de pop weleens weg in een boze bui, die wordt later vast psychotisch @ Anne: jeetje meid wat een ellende met die auto. En wat betreft je dochter beterschap met haar. Zielig als die kleintjes zo vaak ziek en verkouden zijn. Af en toe een zetpil moet kunnen, dat doe je toch naar eigen inzicht. @ Teddy: veel plezier met werken op dat festival! @ Cindy: balen van dat truitje. Maar je hebt iets leuks ervoor terug @ Sann: sterkte meid. Ik hoop dat je pnd nou eens weggaat, dat duurt wel erg lang Lukt het een beetje met de therapie, merk je verschil? @ Fafje: fijn dat Mirza zo'n goede eter is. Hij eet ook al best veel verschillende dingen hè? Wij doen nog even rustig aan met de kruiden, maar dat komt wel. @ All: hier vandaag met zijn 4en naar de dierentuin geweest. Twan en Luka hebben het reuze naar hun zin gehad! Wij trouwens ook. Het weer werkte ook mee, geen regen gehad alleen maar zon en wat stapelwolken . Nog 1 week en dan begint mijn opleiding, heb er zo'n zin in! En nog 2 weken dan wordt Twan al 1 jaar, wat een leeftijd hè! Hij stapt vrolijk aan 1 hand mee, en is een echte knuffelkont.Hij riep vandaag de hele dag door aaie, want ja dieren wil hij aaien haha... Alleen toen de struisvogel wat dichtbij kwam wilde hij weg en begon te miepen... Het is een held op slofjes hoor Allemaal een fijne nacht.
sann, ja klopt vele doen het al heel sel...ik heb het ot nu toe wel gegeven als hij niet kon slapen van de tandjes, had dan lichtjes verhoging of soms niet, maar zo slaapt ie wel rustig...ik vind ene ornustige nacht niete rg, maar voor hem is het niet prettig... Anne, ja wat zielig dat ze zo kwakkelt.. beterschap hoor, lijkt me voor jou ook zo zwaar... Las dat papa graag wilt dat je keuzes maakt, maar ik vind het heel begrijpelijk dat jij nog tijd nodig hebt...maar ik zou er ook were niet tè lang mee wachten...maar voorlopig dnek ikd at je nog ehct de tijd nodig hebt heh!
goeiemorgen. @michelle: leuk dat jullie een geslaagde dag hebben gehad. wat goed dat Twan al aan een handje meeloopt zeg. ik ben om 7 uur maar uit bed gekropen. ik kreeg geen lucht meer bah. om 9 uur moeten we bij het cb zijn, dan krijgt Denny weer prikjes ook bah. hij werd om 7 uur even wakker. gelukkig is hij terug in slaap, want hij houdt het de laatste de dagen hooguit 1.5 uur vol voordat hij weer terug slaap krijgt. ik zou het vreselijk zielig vinden als hij slaap heeft en we moeten dan nog eerst een heel gesprek voeren met de verpleegkundige en dan nog een heel gesprek met de arts en dan pas zijn prikjes. dus ik ben blij dat hij nu nog even slaapt. straks trommel ik man en zoon uit bed. krijgt de kleinste van de 2 een schone pamper . dan gauw bv en meteen in de auto. krijgt hij zijn schone kleertjes wel daar. ik ga hem niet 2 keer helemaal aan en uit kleden hoor
goeiemorgen wat een belabberde klote nacht heb ik gehad zeg...sjeeminee.. madelief had hoestbuien en huilbuien zo maar ff wat boodschappen doen, nog ff een bakkie doen bij een oud collega vanmiddag krijg ik een gastouderureau hier voor inschrijving en kennismaking daarna komen mn viendinnen en ga ik iets lekers voor ze koken en eten ze geellig mee en als alle kids op bed liggen, gaan we leuk scabblen met een hapje en drankje
@Ane nou pfff....die kan beter van de weg afblijven zeg! @Teddy hahahahahaha tja ze zeggen...waar het hart van vol is loopt de mond van over.... toch zo gaat die spreuk toch he hahahaha Hoe was Guus?! Vast supergezellig!!! @Sann maakt niks uit meid....vindt het al leuk dat je gewoon komt meid! @Michelle ja idd.... Leuk he de dierentuin! Zijn wij ook gek op hier! Wat voor een opleiding ging je nog eens doen? @All zo de oudste is weer naar de pzs...ze was nu wat verlegen toen we binnenkwamen...maar ik heb gezegd dat ze moest gaan spelen en ik ben weggegaan! Nu hoop ik alleen dat het straks niet gaat regenen als ik haar moet halen!!
denny heeft zijn prikjes weer gehad. ik vind dat zo erg. ik word er helemaal akelig van. kan er niks aan doen. hij is 73.5 cm lang en weegt nu 9330 gram. hij is in de 2 maanden van de -2 lijn naar -0.5 gegaan. echt super. hij heeft ook zo'n lekker boeddha buikje nu
ah hij heeft er waarschijnlijk niet eens last van blinky.... haha een boedha!! Hier zijn we terug van de psz...ze had zich weer prima gedragen! Er was iemand jarig en dus hadden ze een kado gekregen..nou dat vondt ze toch wel leuk!
Blinky, ahh prikjes zielig heh...moet zeggen dat het bij mizra altijd wel snel over is en het huilen meer van de schrik is...hopelijk heeft ie er geen last van! Lekker toch bolle baby, ik houuuu ervan! Cindy, ahhh las dat ze verlegen was een btj, hihi schattig...wel leukd at er iemand jarig was...breekt het ijs toch weer...en zorgt weer voor plezier En wanneer ga je naar de kapper!? @hier, nu al 2 avonden gehad dat Mirza tijdens het slapen, huilend wakker wordt ( ik gok echt die tandjes, die maar niet door zeten) Ik hoef er niet naar toe, maar tis wel zielig,, gelukkgi slapat ie zelf snel weer in Hij slaapt nu al 2,5 uur! Zo de deur uit! Heb mn nieuwe Nuna Pepp buggy ...dus ff racen metd at ding
Klote zeg ...wel leuk kennismaking nieuwe baby? Veel plezier met je vriendinne, je hebt het maar drukkkkk wel ff lekker iets gezelligs doen, geniet maar lekker1
ik ga morgen naar de kapper!!! syoss hair lightener medium ook had ik deze tip gekregen om mijn haar te blonderen.. had ik ook nog via de kruidvatkaart een aanbieding nu van 50% korting op alles van syoss...nou dan misschien eens proberen?