nee dat heeft mn zus gedaan, zij is doet het voor de hobby bij mijn kids en die kindje van mn zusje ben er erg blij mee!
oooh wat leuk dat tijgeren...... stiekem best een beetje jaloers op jullie kindjes hoor die al van alles doen.... Hier echt nog niks noppes nada, ja ze kan zo 1,5 uur blijven zitten... but thats it. achja het komt ook vanzelf wel...ze is gewoon wat later..... bij zoonlief begon alles op vakantie toen hij 8 maand was, hopelijk bij dochterlief op vakantie met 10,5 maand balen zeg dat je je zo kut voelt, ja dan kan de zorg voor de meiden ook ff flink zwaar vallen, ik zeg het al maanden... maar blijf het zeggen, ik hoop toch zo dat jij je snel beter mag voelen,
Hier staat de loopstoel al.... ze kan er gewoon in lopen, leunt ook nergens tegen aan, loopt eigenlijk gewoon los ze vind het iig prachtig !! maar we willen haar er ook niet teveel in zetten.... dat stimuleerd ook niet meer tot kruipen oid
voor 2 weken geleden zat ze nog op 2 flessen, in de middag en in de avond, in de ochtend kreeg ze pap uit een bordje, ( wel opvolgmelk ) nu wil ze helemaal niets meer... geen idee of het blijvend is of een fase, maar ze drinkt het gewoon nu niet meer.
@ schema, Hier is het maar weinig. 07.00 210 pap 10.30 fruit 12.00 probeer ik brood te geven met wat te drinken maar dit wil ze niet, ze spuugt het uit, en daarna gaat ze kokhalsen. daarna probeer ik de fles nog (opvolgmelk) maar dit weigert ze de laatste dagen ook. 15.00 probeer ik een koekje te geven met drinken maar ook dit wil ze niet. om 16.00/16.30 warme hap met wat te drinken en toetje 19.00 krijgt ze meestal de fles maar ook dit weigert ze de laatste dagen. @ anne, mooie foto's hoor !!
hey mejojo, anders moet je het fruit naar de namiddag even verplaatsen zodat ze toch dan ook iets binnenkrijgt....
ja nou... weetje... opzich zaten we ook al te denken van goh, misschien toetje of extra fruit in de middag, maar vandaag met zoonlief op cb geweest, en de verpleegkundige zei : ja maar houd er rekening mee dat dan brood misschien nog slechter gaat..... want als ze weigert krijgt ze mooi wat anders, op deze leeftijd zijn ze wel zo "slim" dus dan heb ik ook zoiets van, ja dat klopt wel.... ik weet niet of het dan wel verstandig is..... dan liever een bord pap ofzo, maarja 2 keer per dag pap is ook weer goed, morgen moet ik iig naar de arts heen met me meisje, en dan maar eens overleggen wat we het beste kunnen doen. @ cin, hier ziet ze er 3 keer per dag in denk ik.... in de ochtend eventjes in de middag en ook eventjes in de avond, soms ook wel een keertje extra wanneer ik echt even gauw mijn handen vrij moet hebben
ja dat denk ik ook dat ze wel slim genoeg zijn om het dan helemaal te gaan weigeren... Heb je dan al eens chocoladepasta geprobeerd? Ik bedoel dan maar zo Ja ach ja als ze er maar niet te lang inzitten toch? De oudste vondt het ook altijd superleuk Was alles prima op het cb? Ik moet ook weer binnenkort naar de ka...ergens in juni meen ikben de datum vergeten
voor zoonlief was alles prima hij was niet afgevallen maar hij is wel een aantal centimeters gegroeit in de lengte, vandaar dat hij dus een stuk ieler lijkt, maar daar hoeven we ons dus geen zorgen om te maken, voor dochterlief moeten we morgen pas, ging nu met zoonlief naar het inloopspreekuur, ben benieuwd hoe haar gewicht en lengte nu is Hier vond de oudste de loopstoel ook superleuk, nu dochterlief erin zit heeft hij heel af en toe zoeits van : hmmmm even weer een keertje proberen, als dochterlief er niet in zit gaat hij er opeens in zitten
ja dat kan ik hier ook gaan verwachten "mama ..... ook" Goedzo alles goedgekeurd hahaha.. Hier heeft dochter weer gehuild.....papa ging kijken werd ze alleen maar nog emotioneler van...toen ik ging kijken ging het al beter...mamakindje hahaha... Fijne avond!
goedemorgen, Hier dochterlief weer tot kwart voor 7 geslapen... zoonlief tot half 8, oooh wat zou het heerlijk zijn om ze beide pas half 8 wakker te hebben * droomt lekker verder bij die gedachte * straks met dochterlief naar het cb. @ cin, haha ja aan de ene kant soms %^&*( dat het papa niet lukt.... maar aan de andere kant wel weer erg vleiend hé