september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @cindy, thnx. nee zo lang kan ik ook niet wachten tot lizzie op school zit. hahahah. maar begint nu wel steeds meer te kriebelen. Manlief wou al veel eerder. Ik heb zoals de meesten denk ik wel het gevoel hebben gehad "kan ik van de tweede wel evenveel houden". en ben zo bang dat voor evt mk of dat het kindje iets ergs heeft etc. ik weet dat ik daar niet aan moet denken. maar ja. Wil wel graag een 2e kindje. pfff lastig. lizzie heeft ook poosje geduurd. ja toen ik eenmaal ongi was geworden was snel raak, maar eerst ruim half jaar niet ongi geweest. toen ik ongi werd 2of 3x en toen raak. dus ja..... maar goed. denk dat ook grote rol speelt wat de omgeving (denk meer me moeder) er van zal denken. Ja als meisje word zal het goed zijn hahahah. maar goed..... moeilijk.
    denk er wel even over na. maar weet wel dat het steeds meer kriebelt hoor..... elke x als ik maatje 50 of 56 zie qua kleertjes. of zwangere meiden. pfff hahahahha.
    sorry voor mijn geklaag......

Liefs ga nu echt naar bed.
    xxx

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik vind het echt super en het staat je ook heel goed

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee!!! wat erg! ik hoop dat het met een sisser afloopt en dat ze gewoon goed de nacht doorgaat. meid wat zul je geschrokken zijn

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja ik hoop het ook. het is nu best te doen, ondanks dat nog vaak wel goed open ligt hoor. hij heeft naderhand gelukkig helemaal geen last meer gehad van zijn prikjes. vandaag zelfs van 16.00 tot 1.40 visite gehad en hij heeft zich heerlijk vermaakt. niet hangerig of niks. hij was alleen heel boos op mij, omdat ik steeds het bord met de worstjes en kaasjes wegschoof als hij erbij in de buurt kwam. hij zal gedacht hebben: loop ik daarvoor nu helemaal rond die tafel:p

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Anne: hoe is de nacht gegaan met Madelief?
    @Cindy: had al op je hyves gereageerd, maar hier ook ff. staat je supergoed je nieuwe kapsel.

Meer heb ik ff niet onthouden met mn suffe kop. Heb amper 3 uurtjes geslapen. Was aan de overkant in het zwembad een feest tot half 2 en toen dat eindelijk stil was besloot aelinn om klaarwakker te zijn en tot half 3 vrolijk te kletsen. 3 uur ergens sliep ik zelf pas omdat ik heel erg pijn in mn bovenbeen had en kwart voor 6 was Aelinn weer wakker. Pfff

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    goeiemorgen

ben blij dat deze nacht voorbij is zeg!
    ja doet ie eens iets, doet ie het niet goed...nou ja hij is zelf erg geschrokken en heeft onwijs veel spijt
    moest ff gal spuwen en had het op t forum gezet, kreeg gelijk de wind van voren, nou uhh heb haar gelijk de wacht aangezet...wat een stom w*f zeg! pff...
    als ik me niet vergis had cindy met haar in dat buikenfoto topic ook wat

madelief is erg onrustig geweest en heeft ook gespuugd vannacht
    en was errug vroeg wakker vanmorgen...

gelukkig geen extreme dingen, jemig zeg..was erg erg van geschrokken gisteren en de momenten dat ik kon slapen heb ik ook erg slecht geslapen
    vandaag maar even rustig aan doen dan

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he wat een rotnacht zeg. sterkte vandaag

8. Alita

Alita Niet meer actief

@Teddy ach gekkie niet oveel nadenken hoor! Was je bij je eerste ook zo bang dan voor van alles?

@Blinky thanks!

@Sann hier ook feest geweest! En ruzie maar waren een paar pubers met groet mond maar voor de rest niks.

@Ann oh ik ga eens kijken...ja je hebt echt een paar beterweters hier op het forum hoor....grrrr...

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik ga vandaag 3 dagen weg met de kinderen
    we gaan in een chalet op de camping bij mn ouders, er zitten 2 buren tussen
    even lekker eruit!
    wel jammer van het weer...
    moet alleen nog even een buurman vragen of hij de hond wil uitlaten voor de maandagochtend en de dinsdagochtend, de rest is geregeld ( hij is nu niet thuis)

10. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Hoi meiden,

@ Regressietherapie: is een zeer effectieve vorm van therapie waarbij je de trauma's herbeleeft maar dan met het verstand van nu. Dus je plaatst en begrijpt het makkelijker. Het werkt op praktisch alles zelfs op ziektes waarvan doktoren zeggen dat je ermee moet leren leven ;)

@ Sann: ik heb je al eens gepbt over deze vorm van therapie geloof ik, maar je zat toen bij een psych. Toch wil ik je nog even op het hart drukken, dat deze vorm van therapie verrassend resultaat voor jou kan opleveren... Mocht je interesse hebben pb maar, ik heb nog wel wat goede adresjes. Je kan hier veel makkelijker uitkomen dan hoe je het nu aanpakt.

@ Teddy: ik zou zeggen bespreek je het met je man, en kijk hoe hij erin staat. Mijn broertje en ik schelen 15 mnd, hij kwam ongepland maar was wel gewenst. We hebben veel aan elkaar gehad en hebben dat nog steeds. Was volgens mijn ouders wel ff pittig, maar ik was een vrij makkelijke peuterpuber. Dat scheelt ook natuurlijk. Succes ermee!

@ Anne: oei daar zou ik ook niet goed van worden! Wat een actie. Tuurlijk is het niet rot bedoelt, maar van goede bedoelingen moeten we het uiteindelijk niet altijd hebben ;) Gelukkig is Madelief zonder al teveel ellende de nacht doorgekomen. Misschien die zetpillen toch wat meer buiten bereik leggen. Maar geef jij Valentijn dan geen zetpillen van 240 mg? Waarom zetpillen waar een risico aankleeft? Die geven wij nog steeds aan Luka en die is toch ook flink voor zijn leeftijd, werkt goed moet ik zeggen.

Geniet lekker van daagjes weg met de kids!

@ Blinky: dus dat eczeem vrat energie bij hem? Althans dat zou ik denken. Fijn dat het beter gaat met zijn eczeem, tis een lastig probleem op deze leeftijd. Zeker omdat hij het niet snapt en je er geen therapie op kan doen.

@ Mejojo: hoe is het met je kleine mannetje?

@ All: gisteren weer verloren met schaken... Ik won een troostprijs en dat was een pakje zakdoeken! Verschrikkelijke humor haha! Maar het zit erop en daar ben ik blij om, toernooien is niet echt mijn ding geloof ik.

Allemaal een fijne dag. Ik ben vandaag samen met Twan, ik had geen zin in een verjaardag dus Tim is met Luka gegaan.

11. Alita

Alita Niet meer actief

aah hhahaha dus niet wat ik dacht michelle hahaha.....

Wel erg interessant !
    En een pakje zakdoeken hahahaha
    @Anne geniet ervan!

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dat zijn zetpillen tegen het hoesten , ze zijn vrij pittig
    als hij ze heeft gehad, is hij na 3 kwartier stil en slaapt de nachten door
    in nederland zijn ze uit de schappen gehaald omdat er kinderen zijn geweest die er ademhalingsproblemen van kregen (heeft apotheek gezegd)
    ik haal ze in belgie , het zijn echt wonderpillen...valentijn reageert er heel goed op en gebruik ze al een jaar of 3 voor hem ( ze waren er ook in jongere leeftijden)
    heb ze hoog weggelegd zodat dit nooit meer kan gebeuren!

uitlaat voor de hond is rond!
    spullen van mij en valentijn zijn gepakt die van madelief doe ik straks als ze wakker is
    tis een verassing voor valentijn, hij weet nog van niks..
    eerst komt de papa zo nog

ben bang dat ik daar niet kan internetten...neem lappie wel mee
    en we zullen zien! anders word t afkicken!! haha

13. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    oh ja..
    wat een geweldige prijs heb je gewonnen!

14. Alita

Alita Niet meer actief

hmm anne dan zou ik ze zelf niet durven gebruiken hoor....ze zijn er niet voor niks uitgehaald toch?

15. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    in overleg hoor ;)

nou wij gaan zo lekker weg!
    dinsdag zijn we er weer, heb geen idee of ik kan internetten...

doeii!

16. Alita

Alita Niet meer actief

veel plezier meid!!!

17. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dank je!

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    veel plezier. ik hoop dat jullie nog mooi weer krijgen

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ michelle: gefeliciteerd met je zakdoeken ;)

ja dat eczeem dat vreet zeker heel veel energie. toen hij nog helemaal onder zat was hij de hele dag aan het krabben. dat ging maar door. ook ben je er met je gedachten continue mee bezig als het zo jeukt. erg vermoeiend. hij sliep de eerste 6 maanden ook helemaal niet overdag. werd 's morgen vroeg wakker en ging 'savonds laat pas weer slapen. dan was hij de hele dag aan het krabben en aan het huilen van de jeuk en van de pijn. ik heb wat keertjes huilend bij hem gezeten hoor. zo machteloos voel je je dan. ik heb nog wat foto's teruggezein van pasen. ik schrok toen ik ze weer zag. echt ondraaglijk voor zo'n klein kindje. mensen vragen me ook vaak hoe het kan dat ik zoveel ben afgevallen na de bevalling. dat is niet zo moeilijk natuurlijk als je de eerste 6 a 7 maanden zo'n 16 uur per dag met je kindje loopt te wiegen. hij heeft er vandaag weer meer last van gehad. en hoppa ipv 4 uurtjes wakker was hij vanmiddag alweer ruim 6 uur achtereen wakker.

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hee lieve meiden,

sorry dat ik hier echt nog maar heel weinig ben, maar ik pak het binnen kort weer op hoor, ik blijf jullie gewoon trouw :D

alleen nu even niet.....:)

vanmiddag komt waarschijnlijk de oude juf van zoonlief, die ene die ontslag had genomen, de lievelingsjuf van zoonlief,

ze miste hem zo erg en toen ze hem op het nieuws zag met de benen in de lucht heeft mij opgezocht via hyves en gevraagd of ze langs mocht komen ! echt lief !

zoals jullie weten was de uitslag van de foto bagger, er was nog geen kalkvorming te zien en de chirurg verwachte het ook niet binnen nog eens 2 weken, dus hij zou op 6 sept pas weer foto krijgen,

nu kwam er een andere chirurg en deze vond het eigenlijk te lang duren... dus die wil vrijdag een foto maken, hij vond dat vooral bij kinderen het opeens erg snel kon gaan, dus als vrijdag de foto goed was, mag hij naar huis !!!
    hij moest er natuurlijk wel bij zeggen dat je je hoop er niet op mag vestigen, maar stom als ik ben doe ik het stiekem toch,

ik hoop zo dat hij mee mag naar huis !

vrijdag werd het dochtertje van fabsie ( die ik in dit topic heb leren kennen) ook opgenomen in het ziekenhuis, zondag mocht ze weer naar huis hij zegt ; mama ?? hun huis toe ! ja lieverd hun mogen naar huis toe, joie niet hé mama joie been eest betur ? ja liefje jou been moet eerst beter worden ,dan mag jij ook mee naar huis, maar mama, joie niet meer auw hoor, joie mee huis toe ?

dus lieve meiden.... het duurt nog aantal dagen... maar zouden jullie vrijdag heeeel hard willen duimen voor een goede uitslag, iig een uitslag waarin al iets kalkvorming te zien is !

Deel Deze Pagina