september mama's 2010 deel 4 !!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Popkoorn, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

ik haak eventjes snel in,

Mejojo, oh ik hoop het zo...! zo lief praat hij hihi...en wat leuk van die juf!

Blinky, ahhhh als ik dat zo lees wat zielig heh arme Denny...

Anne, veel pelzier!

@hier, mirza bleek al om 0645 wakker te zijn...soms til soms roepen...maar ik ging pas 0745 opstaan..bleek een volle luier aahhh voel me dan zo gemeen!
    Maarja broodje at ie al nie ehct goed na zn fles...
    Ligte r nu weer in..harstikke moe natuurlijk...wel irritant..moet 1515u bijd e gyn zijn....dan is zn ritme zo door de war...heb geen oppas, dus hij moet altijd mee...en soms doet ie wat 'dwars " als ik in die stoel lig...maargoe dhopelijk issie tegen die tijd niet zo moe of jengelig!

fijne dag allemaal...kom later weer bijleze, heb het vandaga nogal druk!

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Blinky is ook erg vermoeiend idd eczeem...vooral erg irritant!

@Mejojo lieve schat zeker duim ik voor jullie! EN niet meer verontschuldigen hoor

@fafje succes straks...wat gaat de gyn doen? Slechte mama zeg hahah gekkie!

3. fafje

fafje Niet meer actief

@Cindy, kijken of mn eitje gerijpt is..en dikte baarmoederslijmvlies...die was vorige x goed maar daarvoor niet...Eventueel als mn ei nog niet gesprongen is, krijg ik vast pregnyl, al dnek ikd at dat overbodig is...

4. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik hoop dat het in orde is....las het net al in het andere topic...

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik begin nu alvast met duimen

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    succes vanmiddag. dat is hier ook altijd zo. als ik plannen heb gooit denny net die dag zijn hele slaapritme overhoop.
    vandaag ook. we wilden naar de babyplanet en daarna naar de stad. valt ie netjes om 9.15 in slaap, wordt ie om 10.00 alweer wakker. met als gevolg dat hij nu weer ligt te slapen en ws dan tot een uur of 3;)

7. fafje

fafje Niet meer actief

echt heh, zul je net zien...ohh ik hoop zo dat op zn verjaardag alles wel goed loopt hihi
    Vandaag sliep ie dus van 0945 tot 11.15u!...en vervolgens weer van 14.15 tot 15.15!...

even deze week zo min mogleijk doen, en goed strak schema aanhouden hihi..

8. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @mejojo,niet verontschuldigen meid. Ik zal ckr duimen vóór vrijdag.
    @blinky, idd zielig dat denny vandaag weer meer last heeft. Haha kids voelen dat goed aan als je afspraak hebt.zo ...... Haha.
    @fafje,hoe was het bij de gyn?
    @anne,beetje laat maar fijne (korte) vakantie!
    @michelle,als aan manlief ligt waren we in juni al vóór 2e gegaan.
    @cindy, ben van mezelf altijd wel wat onzeker.zo vervelend!!!

@all, net uit eten geweest.oma word morgen 73jr.en vierde vandaag met etentje.lizzie hebben we toch.niet mee genomen, de eerst volgende jongste was 11jr.we gaan gewoon snel alleen met lizzie een x er heen.wij hebben namens lizzie mooie.foto.gegeven en.tekening met der.handafdrukken en gekrabbel van lizzie. ze was er.blij mee.

9. fafje

fafje Niet meer actief

Teddy, oh leuk! mijn oma werd laatst 70! toen die kleine wel meegnomen, was een vroege zitting van 1630 en tot 19u gebleven, hij at alles mee en ging heel goed...maar was wel ff spannend!

@gyn, follikel was perfect gegroeid, ei was gesprongen of ging springen...tis weer 14 dgn afwachten..en anders aan de hormonen, spuiten...geen clomid maar iets anders...weet ff de naam niet meer...ach we zullen zien, dit x geen pregnyl...was niet nodig volgens de gyn!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jeeeeee, mn meisje alweer 1 jaar vandaag zeg. Wat is dat omgevlogen. Ze speelt lekker samen met dr zus nu met dr nieuwe speelgoed en straks gaan we naar ballorig. We vieren het zaterdag pas.

11. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen,

@ Sann: van harte met je kleine meid!

Jeetje al 1 jaar, wat gaat het snel zeg! Heerlijk hoor, een echte dreumes! Veel plezier zaterdag. Wat hebben jullie aan der gegeven?

12. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Mejojo: ik duim ook mee voor jullie kleine ventje! Zou wel erg fijn zijn als hij naar huis mag zeg.

13. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Wij lopen dalijk ff naar het inloopspreekuur van het cb. We waren van de week zijn afspraak vergeten voor zijn laatste prikjes.. Dus ff een nieuwe afspraak maken, en gelijk even laten wegen en meten.

14. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd!!!!!!sann met je mooie dochter!

15. Alita

Alita Niet meer actief

@Teddy ach heb ik ook wel hoor...al heb ik een grote mond hahaha

@Fafje spannend!!!!!!

Zo de oudste is weer naar de psz...jongste ligt in bed en ik heb even tijd om hier te loeren hahaha

16. fafje

fafje Niet meer actief

Gefeliciteeeeeeerd!!! Zooo leuk!!! fijne dag!

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    leuk dat ze er blij mee was, was het nog gezellig? wat heb jij nog een jonge oma. mijn oma wordt in okt. 89

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    spannend weer hoor

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010