tis geen geheim meer! heb die chalet/daagjes niet voor niks gekregen hè vanavond komt mn vriendin nog wel even gezellig
ja dat weet ik, maar daar heb ik nog iets teveel plezier aan. ach we hebben geen haast hoor. het komt zoals het komt. hij drinkt nu overdag heel slecht, omdat hij altijd een verstopt neusje heeft, maar ik vind dat toch echt wel jammer hoor. als hij straks weer voor 4 keer kiest hoor je mij niet klagen. we zien het wel
ook al echt ziek. zielig he? ik zeg lekker laten uitzieken. als hij koorts heeft overdag geef ik hem geen pcm. ik vind het een fijn idee dat zijn lichaam vecht tegen het virus. 's avonds voor het slapen wel hoor. want ik vind het net zo belangrijk dat hij zijn rust krijgt
ach zo zielig. denny had van de week ook 39.6 en hij was ook zo huilerig. heeft ook al 4 dagen bijna niet geslapen overdag en slecht gegeten. vandaag eet hij gelukkig al beter en hij heeft nu zijn 2e slaapje overdag dus dat gaat al goed. hij is tijdens het wandelen met de buggy in slaap gevallen. we laten hem lekker daarin slapen. steeds als we hem de laatste dagen wakker moesten maken om uit de auto te komen, kwam hij niet meer in slaap. ik heb liever dat hij ff slaapt dan dat hij zijn bed in gaat en mss weer wakker is van tot vanavond. hij was gistermiddag wakker geweest van 12.30 tot 21.30. kon gewoon echt de slaap niet vatten
ja haha. hij had me eerst wel gevraagd of ik er echt niet uitkwam om 7.00. maar 1 blik van mij was genoeg
zoo das lang...ja ik vind dat ook altijd vervelend met die slaapjes en met autoritjes...liefst ga ik pas na een slaapje weg...een x ging ik zwemmen, waren we terug met de auto...toen viel hij in slaap...als ik em eruit haal, wordt ie aaltijd wakker...dus ja bij thuiskomst kwma ie ehct moeilijk in slaap..ook vaak gehad dat ie dan ineens over zn szlaap heen is..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA om 4 uur dan eindelijk de uitslag, er was genoeg botvorming, nog niet helemaal perfect, maar genoeg om eruit te mogen, dus nu is hij uit de tractie en mag morgen naar huis ::
@michelle fijn dat je een leuk klasje hebt.altijd fijn.Suc6 met de opleiding verder.idd lekker beertjr heb je.hihi @mejojo, jeeeeh geweldig. Fijn dat hij eindelijk naar huis mag.heb de hele dag aan je gedacht. @anne,Jeetje zeg wat een gedoe nu weer met de papa van de kids.hij laat zich wel kennen nu.bah!maar goed jij hebt dus wel voordeeltje he.jij bent een goede mama. Het is wel even met hoe je nu alles moet indelen (als de papa überhaupt iets deed in huis). Maar goed nu heb jij de rust en de kindjes ook.dikke Knuff. @ziek, vóór degene die zelf ziek zijn of de kindjes die ziek zijn allemaal beterschap. @all, vóór de gene die ik ben vergeten.sorry! Vandaag uitslag van de foto van me pols.gelukkig geen oude breuk. Ws gewoon overbelast.moet fysio en evt brace met werken of iets. Qua die hormoon spuit.die gaat niet door.mag niet ivm bv en kinderwrns.ivm dat het mijn cyclus in de war kan gooien.en ja dat is die al wat dus dan maar niet.... zag er wel tegen hoor die spuit.maar goed als ik echt meer last kreeg moet ik weer kome en werd ik evt door gestuurd naar zh. Sinds gisteravond heb ik een mamafiets.heb ik van manlief gekregen. Dus helemaal happy.eerst wou ik hem niet paar maand geleden.maar nu ben ik er erg blij mee hoor.want de laatste tijd had ik het er steeds vaker over dat ik toch wel zo fiets wou.is geen nieuwe .....maar dat boeit niet.die centjes hebben we niet.maar ik ben er helemaal blij mee. Zaten al 2zitjes bij en buggydrager. alleen zal wel alleen bepaalde buggy op kunnen.iemand ervaring.ik heb er destijds een gekocht bij de wibra, die buggy! Nou ik ga stoppen.manlief ligt al in bed.hij heeft weer veel pijn laatste tijd. Truste.xxx
@Teddy leuk he zo`n fiets! Ik kan ook zo`n buggydrager erop doen idd...nu heb ik dan niet nodig maar zoek eens op het net...of start een topic erover.. Zo meiden welterusten....bah is warm op de slaapkamer!!
beterschap voor je man en jij beterschap met je pols. ik hoop dat je er niet nog meer last mee gaat krijgen. gefeliciteerd met je nieuwe fiets, wat een mooi cadeau.
@hyves, vóór.diegene die mij ook op hyves hebben.niets erop zette ofzo hoor dat we vóór 2e gaan nu. wil dat pas doen als ik zoveel wk zwanger ben (mocht ik zwanger raken). niemand anders hoeft het eerder te weten. lfs x
ja nee natuurlijk tedyy hahahahahaha...zou ik nooit doen idg!! Jeetje wat is het al warm hier in het zuiden! Ik vindt het fijn dat het mooi weer is hoor maar het is zo op en af om ziek van te worden man!
Goedemorgen meiden, @cindy,ik denk zet het vóór de zekerheid effe hier neer.gaat een ander nog niets aan.en tja ik wil toch .me ei kwijt Hahahaha. @all,strax gaan we even naar wijhe.daar is rommelmarkt en keltische muziek en div activiteiten.altijd wel leuk.vorig jaar liep ik daar nog met dikke buik.nu met een mooi prinsesje.hihi. Mijn maag doet beetje vreemd.raar gevoel.maar goed gaat vanzelf over/weg voordat ik jongetje ben.Haha. Allemaal fijne dag,geniet van het mooie zonnetje.het zal een van de laatste keren zijn.al hoop ik op nog meer mooie dagen.wil de 18e mooi weer,dan vieren we lizzie der verjaardag.wil dan buiten zitten Haha. Xxx
ja ik snap je hahaha... Idd laat het nog even mooi weer zijn...voor mijn gevoel is er geen zomer geweest! Veel plezier!!