hoi!! spring ff in! cindy, haha echt heh wat een dametje..."ze redt zich wel hoor" Blinky, jeetje nou ik hoop op het allerbeste! sterkte! @hier, Mirza is helemaal weer normaaaal stond op met een temp van 36,8 dus helemaal goed...heel af toe een kuchje of snotje..maar heel weinig...uitslag zij wel vlekkeriger geworden en lichter dus trekt weg... Hij is weer helemaal op schema ...0815 wakker...11u weer in slaap..toppie...zal zo wakker worden, als ie morgen precies hetzelfde doet wat een weertje zeg..hele tijd regen en veel wind...maar ik moetttt de deur uit voor de laatste dingen..en manlief red het niet om te doen..shit joh...met kind, wagen en regenkap en al...en dan ik ngo met paraplu...tja zal wel moeten heh pfff..LOPENDDDDDDDD
tjonge lekker met dit weer. is het ver van je huis? dat is wel fijn zeg dat hij weer beter is zo vlak voor zijn verjaardag. wat een geruststelling is dat. was ook het eerste wat ik zei toen Denny ziek was. gelukkig nu en niet vlak voor zijn verjaardag
@michelle, lekker zeg BBQ-en. wij wouden dat ook doen afgelopen weekend. maar niet aan toe gekomen hahahah. daarom zijn we maar gaan wokken! suc6 met alle info verwerken. maar nog wel steeds helemaal happy met de opleiding. hopelijk gaat de therapie strax helpen bij luka! zal wel fijn zijn he! @cindy, lekker zeg allemaal nieuwe meubels. Ben je wel geslaagd voor nieuwe meubels of nog niet? idd genieten van wat je nu hebt meid! maar idd altijd ellende kennen is niet leuk. Gelukkig gaat het nu de goede kant op! goed zo zeg van je kleine meid dat ze zelf uit een beker drinkt! kun je het niet toch nog een keer bespreekbaar maken dan een 3e? als je er zelf maar zo over blijf piekeren. Anders kun je het hoofdstuk definitief afsluiten. deze twijfel is ook niet leuk. Suc6 in ieder geval. ahhhh wat grappig van je dochtertje, dat ze dat zei bij de psz. goed teken toch! beter dan dat ze iedere keer huilen als je weg gaat! @blinky, jeetje zeg, lijkt me dood eng! hoe gaat het nu met denny? sorry sorry sorry, volgens mij had ik nog helemaal niet gereageerd omtrent je moeder en oom(?), in ieder geval heel veel sterkte de komende tijd. ja het zou wel fijn zijn als het uit blijft toch! maar dan in de zin van dat het raak is hahhahah! @fafje, fijn dat mirza weer beter is! is niets als je kindje ziek is he! suc6 met de laatste voorbereidingen. hopelijk zit het weer een beetje mee, al denk ik het niet! @anne, nou mag toch ook wel een keer dat jou kindjes niet ziek zijn . nou die schildering is mooi geworden zeg!!! balen dat de vader van de papa zich er ook mee ging bemoeien. Maar gelukkig zijn jullie er toch nog samen uit gekomen. maar idd goed dat je voor jezelf bent opgekomen. en ben je geslaagd voor slingers! bedoel je dingen regelen omtrent de verjaardag of ivm breuk van de relatie? @hadassa, welcome back. fijn dat je een leuke geslaagde vakantie hebt gehad. en dat iedereen zich goed vermaakt heeft! suc6 met je nieuwe schooljaar! @all, volgens mij hebben jullie lizzie aangestoken. nu is lizzie verkouden. ook dacht ik dat er 3 tandjes boven door kwamen, maar het zijn er 4. tjee wat gaat het hard ineens zeg. lizzie loopt nu zachtjes rond de tafel en loop met je mee als je der 2 handjes vast houdt. als ik 1 handje vast houdt lukt nog niet en dan gaat ze gewoon zitten. leuk he al die woordjes. vind zo lief! voor de rest gaat alles goed. @verjaardag:hoe of wat doen jullie allemaal omtrent de verjaardag. Ik lees allemaal "voorbereidingen treffen". maar zoals wat bedoelen jullie daarmee. dit is de eerste kinder verjaardag voor ons. dus miss zie ik wel dingen over het hoofd! hoe doen jullie het allemaal vieren of hebben gevierd! vind ik wel leuk om te lezen. uitnodigingen zijn bij ons al poosje uit de deur. zag alleen later dat ik een foutje had gemaakt. had tot 17u moeten zijn maar nu staat er tot 18u. Als ze maar niet denken dat ze allemaal mee kunnen eten. Want daar begin ik dit keer niet aan. heb ik laatst wel gedaan met de house warming. maar dat vind ik wat anders. en voor de personen die van heel ver komen die kunnen best mee etenl. maar goed was foutje op de kaart. hahahaha. maar goed. ik had nog heel verhaaltje geschreven over ons oude hondje. maar ben alles kwijt. dit is de 3e x dat ik het typ en elke keer gaat het weg. nu ben ik het zat.... hahaha. het belangrijkste staat er. ga er nu van tussen. kleine meid ligt in bed te kletsen dus die wil eruit hahhahaha. liefs xx
@Teddy ik kan me niet voorstellen dat ik het moet afsluiten.... Voorbereidingen...tja hier komen er niet zo veel dus hoef niks voor te bereiden..
@cindy, nee kan ik me voorstellen dat dat moeilijk te begrijpen is dan. Maar ik zou het toch nog een keer over hebben met je man. Misschien geeft het je dan wat meer rust. Nu blijf je er maar met bezig. manlief hier laatst al..... als de 2e er is (mocht dat lukken) dan laat ik me gewoon helpen. Daar heb ik gelijk halt voor geroepen. hahahah. ik heb altijd gezegd 2. Maar ik weet niet hoe mijn verlangen na evt een 2e is. Hij wou het nml voor mij doen dan. Hij heeft het liefst een heel elftal, hahah. maar goed. ik hoop het zo meid, dat je mannetje ook nog een 3e wil. ik zal duimen voor je. dikke knuff
ah dank je meid... nee ik heb niet het gevoel dat het defintief nee is....en anders zou ik erg verdrietig zijn!
@ teddy: het gaat al een stuk beter met Denny. hij heeft vanaf de middag steeds nog wat verhoging, maar geen echte koorts meer sinds 2 dagen. hij is nog we heel benauwd, dus blijven we nog even doorgaan met zijn puffer. het gaat om mijn moeder en mijn zwager (de vriend van mijn zusje), maar geeft toch niet joh. mijn moeder heeft vanmiddag gebeld naar het ziekenhuis, maar haar arts zat in bespreking. nu belt ze morgen ochtend weer.. wat goed dat Lizzie lekker rond de tafel gaat stappen. Denny wil niet anders meer dan staan en stappen. hij heeft al een heel tijdje zijn speelgoed niet meer aangeraakt. hij heeft het veel te druk aan de tafel haha. tja als je het zo bekijkt mag de ongi idd wel wegblijven haha. zielig he als er ineens een paar tandjes tegelijk doorbreken. voorbereidingen: wij hebben uitnodigingen verstuurd. wij voeren het bij mijn schoonouders omdat die het meeste ruimte in huis hebben in hun nieuwe huis. ik ben al een tijdje aan het zoeken naar het juiste recept voor een lekkere meptaart voor Denny en aan het uitproberen natuurlijk . ik heb al slingers en balonnen en zijn cadeau. verder treffen wij nu nog geen voorbereidingen. paar dagen voor zijn feestje de boodschapjes en de avond ervoor de versieringen vast gaan ophangen
@blinky, fijn dat het wat aan de beterende hand is dan met denny. en met jullie zelf ook. jullie waren toch verkouden? @ speelgoed, lizzie kan hier zo leuk spelen met der speelgoed. ze heeft zo muziek slak, zo vormenstoof of iets. maar lizzie maakt de deksel open en dan kan ze alles er zo in doen en uit halen. en hier is ze dan ook erg druk mee. erg lief. hahahah. @ taart, wij bestellen een foto taart. en we halen een goedkoper stuk gebak voor lizzie. daar krijgt ze dan een stuk van. waar ze mee mag smeren. daar vind ik taart van de bakker of iets te duur voor hahahahah. zag dat ze deze week bij c1000 2 maitre paull snittes hadden voor de prijs van 1. Die kan ik ook halen natuurlijk voor lizzie. en daar dan stuk van doen...hhhmmm idee! hahaha. ja wel moeilijk natuurlijk voor denny wat hij wel of niet mag. suc 6 in ieder geval. wat krijgt denny als cadeautje van jullie? @ weer, hier is het weer ook zo slecht bah!! strax de hondjes nog x uitlaten. ga nu even gtst kijken van vandaag. had ik opgenomen. wij waren toen pas aan het eten. hahahah. fijne avond ladies. xxx
zo dan hebben jullie laat gegeten vanavond. dat is wel makkelijk idd als je kindje lekker kan kliederen met een stuk slagroomtaart. ach hier komt het ook wel goed hoor, het kost alleen wat meer moeite, maar ik heb nog 2 weken. wij hebben voor Denny een driewieler gekocht. deze:
achachach ik liep dara met mn pluutje ..mirza lekker droog met boterhammetje in zn handje..maar het viel mee...het ergste was al gevallen toen ik moest winkelen..en manleif kwma ons ophalen ( tis 5/10 min lopen) Fijn heh...ook al beter dus! gelukkig maar!
@verjaardag (MORGEN DUS :d:d) Ik heb een filmpje gemaakt met foto's van mirza van div leeftijden, met muziek erbij, dit is voor op de achtergrond vond ik wel leuk, gelijk een leuk ding voor later voor hem Taart al wat maandjes geleden besteld ( drukke bakster) 2 stapel taart en een meptaartje voor die kleine... Eten, marokkaanse broodjes en koekjes doro schoonmoeder gemaakt ...mn tante maakt verse kruidenboter en aioli, kheb komkommer/wortel/tomaat/paprika om te dippen, heb turks brood en hummus, eiersalade, kippestosalade en aardappelsalade, blokjes kaas....cakejes, beertjes chips, nibbits, yoghurt rozijntjes, verse aardbeien, wat snoep nog.. Div sapjes, koffie, thee etc etc Uitdeelpakketjes gemaakt voor alle kindjes...ik doe alleen dit jaar wat "groots"...volgende jaren gewoon normaal (nu ieder allemala kleine cadeautjes, boekje, grappig washandje, badeendje, koekje, snoepje, waterpistooltje etc etc onzindingen ) Allemaal leuke versieringen gehaald, kleine's kamer wordt de "kinder"kamer...staat een tv en dvdspeler...en al het speelgoed Qua verdere voorbereidingen, heb 2 dezelfde blousjes kunnen scoren voor de broertjes...en onze outfits allemaal matching ....ik hou daar gewoon van Okeeee ik ga nu nog enorm veel doen in huis dus doeiiiii
goeiemorgen Fafje:van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mirza!!! ik wens jullie een hele fijne dag
ik vind dat ook leuk als de outfits bij elkaar passen. laatst op de verjaardag van mijn broer hadden we alle 3 eenzelfde tint paars shirt aan. daar kregen we ook hele leuke reacties op. ik wilde eerst ook cadeautasjes maken, maar er zijn wat mensen die waarschijnlijk gelijk verwachten dat we dat volgende jaren dan ook gaan doen. dus toch maar niet
ook stom zeg, nou is ineens mijn keelpijn weer terug en heb ik opgezwollen klieren. ik was er net een eind vanaf
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!! Geniet van deze dag fafje! Is ook altijd een beetje een emo dag vindt ik...precies 1 jaar geleden dat je de mooiste dag uit je leven mocht meemaken....je eerste wondertje geboren....
Zo ik mag vandaag weer naar mijn fysio..ohh ik heb zo`n last! Komt het door het weer....bah! Je merkt echt al dat het vroeger donker gaat worden nu he! Opzich is deze tijd altijd zo lekker knus he! Nog even en dan is mijn meisje ook jarig aaahhh....bijna 1 jaar geleden dat de gyn zei "nee mevrouw daarbeneden is nog niks aan de hand" dat ik dacht....ze komt maar niet snik sniik....en die avond begonnen de weeën... Ooh en ook nu denk ik dan...mag ik dit nooit meer meemaken....aahh nog even en ik ga praten met mijn vriend....want ik wil echt
hey meiden! was ik ook weer ff moet veel regelen ivm breuk relatie en ook veel voorbereidingen treffen voor de verjaardag van madelief en valentijn is ook weer naar school sinds dee week, dus moet daar ook weer even inkomen heb me momenteel maar weer in het creatieve gestort, daar kan ik me lekker in uiten en dat zet je gevoel ook even opzij omdat ik er helemaal in op ga ben verder gegaan met de raamschildering zit zo met een dilemma!! de ouders van de papa komen zondag, maar om eerlijk te zijn zit ik daarniet op te wachten...zie er zo tegen op! terwijl het z'on bijzondere dag is heb niet z'on zin in die mensen na wat ze hebben gedaan...bah... ik wil er graag een mooie dag van maken, maar heb nog geen face to face gesprek gehad met die mensen en heb er nu ook nog geen tijd voor mijn ouders komen waarschijnlijk ook zaterdag al omdat de papa hier zondag ook is...mn vader is best boos op hem en erg teleurgesteld in hem, want ze konden best goed met elkaar.. ik keek altijd erg op tegen de papa van de papa..en dat is ineens in elkaar gedonderd de laatste week... een mooie dag, wil ik niet laten verpesten... wat zouden jullie doen?wel of geen ouders van de papa..